Mitsubishi Space Star
Fra : Michael-7500

Dato : 08-09-04 19:37

Mine forældre har kig på subj. Nogen der har erfaringer med denne bil?

Michael

Fra : FJ

Dato : 08-09-04 20:39

Mitsubishi er dyre i reservedele, men ellers er de vist ok.

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 10:28

Det er nu ikke nødvendigvis korrekt, Mitsubishi har gennem de sidste år reguleret
reservedelspriserne på bla. Space Star og Carisma, de lidt ældre modeller af bl.a.
Galant, Lancer og Colt kan stadig være dyrere at købe originale dele til.

Umiddelbart mener jeg at huske at Space Star har et reservedelsindeks på omkring
114.

Forhør dig evt. på www.mitsubishi-klub.dk det må de vide mere om.

Mix

"Re: Mitsubishi Space Star"