Ford sierra 2,0 GT årg92
Fra : jensen

Dato : 08-09-04 15:28

Hej

Nogle her der kan fortælle mig hvor Benzinpumpe relæ sidder på denne bil ,
det sidder ikke ved styrebox

Fra : Martin Vollert

Dato : 08-09-04 16:06

"jensen" <rail@pc.dk> wrote in message news:413f1681$0$172$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hej
>
> Nogle her der kan fortælle mig hvor Benzinpumpe relæ sidder på denne bil ,
> det sidder ikke ved styrebox

hvis ingen svare her så prøv at spørge i forumet her.
http://www.ford-klub-danmark.dk/

der ved jeg at der er nogle som ved det.
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : ham-der

Dato : 08-09-04 16:46

"jensen" <rail@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Nogle her der kan fortælle mig hvor Benzinpumpe relæ sidder på denne bil ,
> det sidder ikke ved styrebox

Jeg ved ikke hvor selve relæet sidder, men "chok" sikringen sidder i
bagagerummet nede midt i reservehjulet, det kan slå fra hvis du lader
reservehjulet falde hårdt mod bunden, eller hvis der bliver hamret på
karrosseriet omkring det.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-09-04 19:47

"ham-der" <ham-der@virker.ikke> skrev i en meddelelse

> [...]
> bagagerummet nede midt i reservehjulet, det kan slå fra hvis du lader
> reservehjulet falde hårdt mod bunden, eller hvis der bliver hamret på

Ikke på den bil.
Det sidder lige til venstre for koblingsfoden, bagved plasticpladen.
Det er et mareridt at finde, men den er der

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (GT '92

Fra : jensen

Dato : 08-09-04 20:33

"Uffe Bærentsen" <leitiFJERNES@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det sidder lige til venstre for koblingsfoden, bagved plasticpladen.
> Det er et mareridt at finde, men den er der

tak

den går bare ud og har været på værsted to gange nu har endtil nu kostet
2000kr , og de ringet idag og sagde det var det relæ , men de kunne ikke
finde det .

Så du er min i min aften bøn

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 08-09-04 20:35

"jensen" <rail@pc.dk> skrev :

>de ringet idag og sagde det var det relæ , men de kunne ikke
>finde det .

Så burde de da overveje at bruge lidt logik - følg ledningen baglæns.

(eller spørg et autoriseret værksted)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : jensen

Dato : 09-09-04 06:50

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Så burde de da overveje at bruge lidt logik - følg ledningen baglæns.

> [...]

ja , men ike engang på et stort autoriseret værksted kunne de huske det .

værre er det , om er det der er galt men ser vi idag , den går bare ud og
vil ikke starte igen jo , nogle gange med det samme nogle gange skal der gå
noget tid .

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 06:53

"jensen" <rail@pc.dk> skrev :

>værre er det , om er det der er galt men ser vi idag , den går bare ud og
>vil ikke starte igen jo , nogle gange med det samme nogle gange skal der gå
>noget tid .

De har vel være en tur forbi fuglereden ved batteriet ? På min DOHC
var der en sikrings-ledning der, der drillede læsterligt

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : L

Dato : 09-09-04 16:28

> De har vel være en tur forbi fuglereden ved batteriet ? På min DOHC
> var der en sikrings-ledning der, der drillede læsterligt

tak for kaffe der var det heller ikke