yamaha XV750se synet :-))
Fra : jacob

Dato : 07-09-04 19:10

hej ng.

Jeg har idag været til syn med min yamaha, og ALDRIG har jeg haft det så
godt da jeg forlod SBI......

Det startede med at jeg fik en tid ca 1½ måned frem i tiden
Men jeg fik en afbuds tid i hjørring (kommer selv fra Aalborg) dagen efter,
læs idag.

Jeg kommer selvfølgelig for sent afsted, men troede godt jeg kunne nå det,
men nej, jeg kom kl 11.05 og havde tid kl 10.55, men den flinke dame sagde
at de ville tage mig ind så snart de fik tid
Jeg kom ind ca ti minutter efter ankomst.
Synsmanden startede med at sige mine blinkere var for lille, lyste dårligt
og for langsomt, men gjorde ham opmærksom på at cykler fra FØR 10. måned
1995 ikke skulle kører med blink og han gav MIG ret med det
samme............ )
Da han så skulle kører en tur på den sagde han at han ikke kunne holde gang
i den, men at han fik prøvet det han skulle, jaja tænkte jeg.... Men da jeg
så skule kører hjem havde han mere end ret, det ene indsugningsgummi var
revnet og dermed MEGET dårlig motorgang, ØØØVVV jeg er jo 55km hjemmefra,
men jeg kom hjem og de nye er bestilt, og koster kun 362kr for begge to, ved
www.atmcteknik.dk

Så alt-ialt har jeg haft en SUPER dag, under omstændighederne..... Skulle
bare lige deles!!!!

Skriv gerne hvis der er nogen der har noget erfaring med en XV750se, da jeg
skal til at lave en del om.

MVH Jacob Johansen

Fra : Jan Meyer

Dato : 07-09-04 20:07

"jacob" <jjo@stofanet.dk> wrote in message
> [...]

> bare lige deles!!!!
>
> Skriv gerne hvis der er nogen der har noget erfaring med en XV750se, da

Tillykke m/synet

Nu håber jeg, at du får delene du har bestilt , har hørt at nogle har haft
dårlige erfaringer m/At Mc teknik
Er det ikke rigtigt , rittig???

Jan

Fra : jacob

Dato : 07-09-04 20:54

> Nu håber jeg, at du får delene du har bestilt , har hørt at nogle har haft
> dårlige erfaringer m/At Mc teknik
> Er det ikke rigtigt , rittig???

Jeg har fået der fra før uden problemer!!!

Jeg krydser fingre....

MVH Jacob

Fra : m0rt3n

Dato : 07-09-04 21:19

"jacob" <jjo@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Skriv gerne hvis der er nogen der har noget erfaring med en XV750se, da
jeg
> skal til at lave en del om.

Jeg startede min karriere på en XV750 SE special 83, opgraderet til 1000cc.
Fin MC. Den havde dog en svaghed, som jeg hørte var generel for typen.
Startermotoren skulle skiftes ca. en gang om året. Der sidder en lille
fjeder som springer, men der er heldigvis en magnet, som samler stumperne så
de ikke kværner rundt i motoren.
-m0rt3n zrx1100