Erfaringer med Chipsaway
Fra : Rikke

Dato : 07-09-04 11:50

Hej Alle

Lige en lille opfølgning på min tidligere tråd "Ned og ligge - ridser i
lakken".

Efter at have efterlyst navnet på firmaet herinde, kontaktede jeg
Chipsaway via deres hjemmeside.

Jeg vil starte med at sige, at jeg er yderst tilfreds med deres service!

Efter ret kort ventetid modtog jeg en mail fra deres repræsentant i
København om at han gerne ville komme og besigtige skaden, dér hvor det
passede mig bedst. Vi lavede en aftale om at han skulle komme hen på
parkeringspladsen ved mit arbejde et par dage senere og lige ringe til mig
på mobilen, så jeg kunne komme ned og møde ham.

Han dukkede op som aftalt og var rigtig flink og imødekommende at tale med.

Han besigtigede skaden, en afskrabning på yderst på forskærmen på ca. 2x35
mm. og sagde med det samme at Chipsaway ikke ville anbefale mig én af
deres "pletreparationer" fordi overgangen nok ville blive for synlig og
firmaet ikke vil lægge navn til noget som kunden ikke bliver helt tilfreds
med. Ærlig snak!

Alternativet var at jeg enten sendte hele skærmen til omlakering for
2000,- + moms eller at jeg købte en flaske maling til 100,- + moms og
forsøgte at klare reparationen selv.

Efter en nats betænkningstid kontaktede jeg ham næste morgen og bad om den
billige løsning og han havde i mellemtiden konstateret at de havde den
rigtige farve i deres database og kunne levere den med det samme.

Ingen sure miner over at jeg valge gør-det-selv-løsningen eller forsøg på
at overtale mig til at vælge den dyre løsning. Bare hurtig levering af den
ønskede maling og et "held & lykke med reparationen".

Nu er jeg så gået i gang med at reparere, har fået slebet og lagt de
første par tynde lag maling på. Det ser ud til at blive rigtig godt og
farven er heldigvis ramt helt perfekt.

Om deres prisniveau på omlakering af hele skærmen er højt eller lavt har
jeg ingen erfaring med, men mon ikke det ville kunne gøres billigere, hvis
man bruger lidt tid på at undersøge markedet?

Alligevel kan jeg kun anbefale Chipsaway, de er hurtige og giver kunden en
god behandling.

Med venlig hilsen
Rikke

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-09-04 13:02

Rikke wrote:

*snip*

> Alligevel kan jeg kun anbefale Chipsaway, de er hurtige og giver
> kunden en god behandling.

Tak for tilbagemeldingen - jeg vil overveje at bruge dem til madkassens
mange småbuler. Ærlighed er vigtigere end billigste oplyste pris IMHO.

--
vh
Torben

Fra : Brian Laursen

Dato : 07-09-04 14:37

Torben Scheel wrote:
> [...]
>
> Tak for tilbagemeldingen - jeg vil overveje at bruge dem til
> madkassens mange småbuler. Ærlighed er vigtigere end billigste

Jeg kan så oplyse jeg blev frarådet chipsaway i århus, af en fagmand. (
Ziebart Tidycar). Han havde reppet flere buler som chipsawsay i århus havde
lavet. !! Han har så imellemtiden lukket forretningen.. ?? Wonder why?

--
Venlig Hilsen

Brian W. Laursen
Honda cbr1100 double X " Til Salg"