En anderledes oplevelse ved Bakkelukningen~
Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 06-09-04 23:47

Ja - jeg stod endda ret langt nede af Nørrebrogade da kortegen startede.
Alligevel sku' jeg lige stoppe for at hilse på en gammel ven ude ved
Lyngbyvej. Og pludselig kører de sidste æggeskaller forbid med blink og det
hele. Altså måtte jeg jo hellere sludre færdigt og komme videre. Hentede da
osse let bagtroppe i Hellerup, og kørte faktisk som sidste mand til vi nåede
ud på Kystvejen. Satte - sammen med de foankørende - farten pænt op til de
70, man må køre der.
Og vil i tro det ? Den ene betjent kørte lidt frem på ydersiden af os
efternølere, satte hornet igang et ½ sekund - og sendte os fremad med store
armbevægelser ! Ikke til at mistyde: fyr den så bare af, så vi kan få
kortegen kortere

Håber det er ham jeg møder næste gang jeg passere et af deres fotoskjul.....

--
Jesper Hedegaard
GS500E når vejret spiller