Trailer på hvide plder
Fra : GiWeo

Dato : 07-09-04 15:41

Hejsa

Hat set trailere på hvide plader - men skal overbevise en anden

Nogle der har nogle billeder ?

Gerne på giweo@hotmail.com - eller links

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 07-09-04 17:54

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev

> Hat set trailere på hvide plader - men skal overbevise en anden
>
> Nogle der har nogle billeder ?

Mange har ombygget gamle campingvogne, combicamps eller campletter til
trailere.

Mvh.

Fra : TG4600

Dato : 08-09-04 12:26

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> wrote in message
> Hejsa
>
> Hat set trailere på hvide plader - men skal overbevise en anden

> [...]

Jeg har ikke noget billede af den, men jeg har da en trailer på sorte
plader. Det er en combi-camp, som har fået skiftet kassen, til en
hjemmebygget i "støbe-krydsfiner". Den har kørt sådan siden engang i starten
af '80-erne. Jeg kan ikke levere et billede på stående fod, da trailer p.t.
er udlånt.

Men jeg kan bekræfte at jeg har set flere på vejene, mere eller mindre
ombygget.

/TG