Haynes til Xantia
Fra : Lars L. Hansen

Dato : 07-09-04 13:36

Jeg har, her i gruppen, læst meget om Haynes-manualernes
fortræffeligheder. På www.haynes.co.uk kan jeg finde en manual til
"Citroën Xantia Petrol and Diesel (93 - 98)". Desværre er der ikke nogen
manual til min Xantia som er en '00 2.0 HDi Weekend.

Der er noget ged i kabinelyset, og jeg spekulerede på om man kunne se
noget om ledningsføring o.l. i sådan en Haynes-manual?
Og giver det nogen mening når den eneste Haynes til Xantia'en ikke
dækker netop min model?

Mvh.

Fra : Peter

Dato : 07-09-04 14:22

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

[klip]

> [...]
> noget om ledningsføring o.l. i sådan en Haynes-manual?
> Og giver det nogen mening når den eneste Haynes til Xantia'en ikke

Lån bogen på biblioteket og se om den passer.

/Peter

Fra : Soren Pedersen

Dato : 07-09-04 15:22

I det "store hele" passer den. En ting som kabinelyset tror jeg såmænd
passer meget godt...

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (WeekEnd) og Pug 309 W/E (WifeEdition)

Fra : Ole Jeppesen

Dato : 07-09-04 21:57

> [...]
> "Citroën Xantia Petrol and Diesel (93 - 98)". Desværre er der ikke nogen
> manual til min Xantia som er en '00 2.0 HDi Weekend.

Hmm, jeg har bogen liggende - synes den er overfladisk i forhold til de
reparationsbøger jeg har haft til tidligere biler.

Ole