Ja, der er nogen der tror de er lidt mere ~
Fra : Thomas

Dato : 07-09-04 10:03

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-09-04 10:08

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:chjtfq$s6o$1@news.net.uni-c.dk...
> http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=65&bfv_articleid=510927

Det er de også... mere tåbelige...

Ikke ret gennemtænkt når han så offentlig en person...

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-09-04 10:14

..°o.O Thomas O.o°. wrote:
> "Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er de også... mere tåbelige...
>
> Ikke ret gennemtænkt når han så offentlig en person...

Hmmm, mindre end hvis en lastvogns- eller taxachauffør kører råddent og
risikerer at miste sin indtægt?

Hvordan blev han iøvrigt knaldet for det?

Mvh
Roberto

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 07-09-04 11:48

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hmmm, mindre end hvis en lastvogns- eller taxachauffør kører råddent og
> risikerer at miste sin indtægt?

Nej det synes jeg ikke... mener heller ikke jeg har blandet de to ting
sammen...

> Hvordan blev han iøvrigt knaldet for det?

Aner det ikke, er vel blevet spottet af en patruljevogn eller anmeldt - men
det er bare mit gæt, og betyder ikke at det er en lastvogns- eller
taxachauffør der har anmeldt ham...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-09-04 10:16

".°o.O Thomas O.o°." <flash4 it.invalid> wrote in message
> "Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Det er de også... mere tåbelige...

Hvis det passer så har han da vist mistet mere end førligheden......

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 07-09-04 21:42

Christian B. Andresen telepaterede følgende til sin PC:
> Hvis det passer så har han da vist mistet mere end førligheden......

Enig. En skændsel for dansk motorsport. Han burde vide bedre...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Thomas H.

Dato : 08-09-04 07:21

meddelelse news:413e1d2e$0$210$14726298@news.sunsite.dk...

> Enig. En skændsel for dansk motorsport. Han burde vide bedre...

Ja for ingen andre danske motorkørere, har jo nogensinde lavet noget
ulovligt

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-09-04 08:57

Thomas H. telepaterede følgende til sin PC:
> Ja for ingen andre danske motorkørere, har jo nogensinde lavet noget
> ulovligt

Sikkert. Men hvis han har gjort, som beskrevet, så hører det ingensteder
hjemme og bliver ikke bedre af, at andre nok "bare" kører for stærkt.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 08-09-04 12:33

Morten Fruergaard wrote:

> Enig. En skændsel for dansk motorsport. Han burde vide bedre...

Lad ham nu lige blive dømt først, og med dømt mener jeg af en
domstol, ikke af dagspressen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas H.

Dato : 08-09-04 12:49

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> Lad ham nu lige blive dømt først, og med dømt mener jeg af en
> domstol, ikke af dagspressen..

Ja det er sgu lidt kvalmende at se EB's forside ...

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 08-09-04 13:01

"Thomas H." wrote:

> Ja det er sgu lidt kvalmende at se EB's forside ...

Hvis dommeren frikender Jason Watt, så bør han efter min mening
sagsøge EB for injurier..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas H.

Dato : 08-09-04 13:23

> Hvis dommeren frikender Jason Watt, så bør han efter min mening
> sagsøge EB for injurier..

Ja hvis ikke det var fordi, at det er pisse dumt at blive uvenner med de
store medier ...

Fra : John Sahl

Dato : 08-09-04 13:32

Thomas H. wrote:
> Ja hvis ikke det var fordi, at det er pisse dumt at blive uvenner med
> de store medier ...

Se DET ville jeg da være skideligeglad med i Jason's tilfælde,
som Simon Spies sagde: Hellere dårlig omtale, end ingen omtale

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Peter Weis

Dato : 08-09-04 17:59

"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

> Se DET ville jeg da være skideligeglad med i Jason's tilfælde,
> som Simon Spies sagde: Hellere dårlig omtale, end ingen omtale

Det har han da også lige fået.

mvh
Peter

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 07:31

Peter Weis wrote:

> Det har han da også lige fået.

Bah! Det er EB, det er der ingen voksne mennesker der læser alligevel.

Mvh
Roberto

Fra : John Sahl

Dato : 09-09-04 08:54

Roberto Saldo wrote:
> Bah! Det er EB, det er der ingen voksne mennesker der læser alligevel.

Kun for underholdningsværdien. Skidt med om det er
sandt, bare det er sjovt.

Fra : Henrik B.

Dato : 09-09-04 11:36

> Kun for underholdningsværdien. Skidt med om det er
> sandt, bare det er sjovt.

Kun for Side9.

Der i øvrigt er det samme gamle kød, igen og igen. Og de er stort alle
strippere eller "glædespiger"...

M.v.h.

Fra : John Sahl

Dato : 09-09-04 11:56

Henrik B. wrote:
> Der i øvrigt er det samme gamle kød, igen og igen. Og de er stort alle
> strippere eller "glædespiger"...

Jeg vil undlade at spørge hvor du ved det fra

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-09-04 13:29

Thomas Strandtoft telepaterede følgende til sin PC:
> Lad ham nu lige blive dømt først, og med dømt mener jeg af en
> domstol, ikke af dagspressen..

Enig. Derfor dette:
"Hvis det passer så har han da vist mistet mere end førligheden......"

Dvs. kun hvis det passer...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Thomas H.

Dato : 07-09-04 10:33

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=65&bfv_articleid=510927

Okeey, dvs. hvis jeg siger at Margrethe Auken kørte tæt, og en anden at hun
kastede en flaske gammel dansk efter mig, så mister hun kortet ?

Fra : Roberto Saldo

Dato : 07-09-04 10:36

Thomas H. wrote:
> "Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Okeey, dvs. hvis jeg siger at Margrethe Auken kørte tæt, og en anden at hun
> kastede en flaske gammel dansk efter mig, så mister hun kortet ?

Nemlig, uden politi eller noget.

Der er godt nok mange der burde ha' klippet pappet derude!

Mvh
Roberto

Fra : Torben Scheel

Dato : 07-09-04 12:12

Thomas H. wrote:
> [...]
>

> Okeey, dvs. hvis jeg siger at Margrethe Auken kørte tæt, og en anden
> at hun kastede en flaske gammel dansk efter mig, så mister hun kortet

Sludder. Hun har jo IKKE været dommer i DVB

Fra : Henrik B.

Dato : 07-09-04 11:26

> Sludder. Hun har jo IKKE været dommer i DVB

*ROFL* Nej, hun ville sgu være én af deltagerne...

M.v.h.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-09-04 12:21

Thomas H. wrote:
> [...]
>

> Okeey, dvs. hvis jeg siger at Margrethe Auken kørte tæt, og en anden
> at hun kastede en flaske gammel dansk efter mig, så mister hun kortet

Lige min tanke.
Altså ikke det med hende der Auken, men det med manglen på beviser

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 07-09-04 15:21

Per Beer Hansen wrote:

> Altså ikke det med hende der Auken, men det med manglen på beviser

Hvis han står tiltalt som artiklen hævder, så må de have et eller
andet på ham. Jeg tvivler stærkt på at domstolen gider tiltale ham
hvis anklageren ikke på forhånd har vist at der er noget at bygge
på. Såvidt jeg er orienteret har dommeren ret/pligt(?) til at
afvise søgsmål hvis de er ubegrundede..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Thomas H.

Dato : 08-09-04 07:19

> [...]
> hvis anklageren ikke på forhånd har vist at der er noget at bygge
> på. Såvidt jeg er orienteret har dommeren ret/pligt(?) til at

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=304944/

Noget kunne da tyde på, at det kun er hende kvindens forklaring.

....og ja ja, det er ulovligt at køre tæt, men omvendt så er det også tit den
bedste måde at vise at man vil forbi, ellers tror mange at man bare er
tilfreds med at ligge der i yderbanen med 109,5 km/t.
Jason HADER lige som mange af os andre, når folk ligger og leger betjente,
så selvfølgelig har han da nok kørt tæt - men det skal jo altså bevises før
man fratager en lam mand der er 100% afhængig af bilen, sin frihed totalt !!

Fra : Lars Frandsen

Dato : 08-09-04 07:31

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
før
> man fratager en lam mand der er 100% afhængig af bilen, sin frihed totalt

Når han nu er så afhængig af den, må han jo vise, at han er moden nok til at
køre i den.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Roberto Saldo

Dato : 08-09-04 07:39

Lars Frandsen wrote:

> Når han nu er så afhængig af den, må han jo vise, at han er moden nok til at
> køre i den.

Igen; jævnfør med taxachauffører, sælgere og lastbil-ditto.
De burde dælme også vide bedre.

Mvh
Roberto

Fra : Lars Frandsen

Dato : 08-09-04 12:10

> Igen; jævnfør med taxachauffører, sælgere og lastbil-ditto.
> De burde dælme også vide bedre.

Ja

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 08-09-04 13:35

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev :

>Noget kunne da tyde på, at det kun er hende kvindens forklaring.

Mon ? Iflg BT udtaler Jason : I begge tilfælde var det billister der
ville bestemme farten i overhalingsbanen, hvor han kom "lidt friskt"
bagfra

Der er jo tale om 2 separate episoder, så noget kan der måske være om
snakken. Uanset hvad, skal man satme respektere at den der er ved at
overhale en anden bil, kan gøre det i det tempo vedkommende selv har
valgt.

Med det temperement vores ven har på banen, kan det sgu' nok også
tænkes at der er rester af det tilbage når racerbanen forlades - men
igen - ingen af os herinde har jo overværet episoderne.

(hans 2 egne vidner i bilen, vil ingen dommer tillægge nogen
betydning)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-09-04 18:13

Thomas Strandtoft wrote:

> [...]
> hvis anklageren ikke på forhånd har vist at der er noget at bygge
> på. Såvidt jeg er orienteret har dommeren ret/pligt(?) til at

You got a (good) point

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 08-09-04 19:04

Per Beer Hansen wrote:

> You got a (good) point

Spørgsmålet er så om det de har "holder i retten"..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 07-09-04 15:12

> [...]

hun
> kastede en flaske gammel dansk efter mig, så mister hun kortet ?

Nu er der det, at bare hendes Morris1000 kommer på motorvej, tangere en
ulovlighed ;))).
Helt klart; hvis dommeren finder beviserne gode nok, skal han have "hug".
Jeg gætter på han får at vide "det må man ikke" + 500,- i bøde, for når det
kun koster et par md. i skyggen at køre en uskyldig familiefar ihjel, pga.
"bevisets stilling", kan detder ikke være dyrt :(((((((((.

Fra : Teddy

Dato : 07-09-04 23:07

Læg lige mærke til denne udtalelse :
"kastede en halvfuld plastikflaske ud. Flasken ramte sideruden ved
førersædet. Heldigvis holdt ruden, for ellers kunne jeg have været blevet
dræbt eller være kommet alvorligt til skade. Den mand må være fuldstændig
tosset, siger den 39-årige kvinde."

Nu skal man altså kaste TEMMELIGT hård med en ½tom plastikflaske for at for
det første at smadre en bilrude, for det andet for at dræbe en person med
den samme plastikflaske.

Man skal altid høre en sag fra begge sider, og jeg har ikke hørt hans
forklaring, men sikkert noget med at hun er trukket ud lige foran ham, givet
ham fingeren imen han lå bagved hende osv.. og dermed har skabt en farlig
situation.

Derfor skal man selvfølgelig ikke kaste med en flaske.

btw) jeg kastede engang en af MC´donalds store chokeladeshake efter en
provokerende cykelrytter, som kørte den forkerte vej rundt i en
rundkørsel...og jeg ramte ham sku.
Jaja..der var flere omstændigheder som gjorde sig gældende, men det er en
længere historie. Jeg tror ikke at han kører den vej igen.

Teddy

Fra : koolberg

Dato : 08-09-04 08:09

> Nu skal man altså kaste TEMMELIGT hård med en ½tom plastikflaske for at for
> det første at smadre en bilrude, for det andet for at dræbe en person med
> den samme plastikflaske.

Syntes faktisk også det er rimelig imponerende bedrift. Så vidt jeg
ved har Jason kun sine arme at kører bilen med, og så har han ovnen i
købet en fri til at kaste en flaske med, samtidig med at jeg vil tro
at farten er et sted mellem 110 og 130, så skal man altså være go hvis
man samtidig kan ramme noget ud af et vindue, med den hastighed...

> [...]
> ham fingeren imen han lå bagved hende osv.. og dermed har skabt en farlig

Det har du så ret i, tror også på at denne kvinde har glemt at checke
sine spejle før hun trak ud, eller også er hun bare blevet vildt
overrasket over at nogen kan finde på at kører stærkere end det
tilladte. Men det ved jeg IKKE noget om, men har kun en formodning.

Men er det korrekt at der er røget en flaske ud af vinduet, er det
selvfølgelig ikke en opførsel man kan accepterer i trafikken, men hvad
ved vi om det. Der er kun 2 mennesker der kender sandheden om denne
hændelse, kunne jo lige så godt være at Jason havde rullet vinduet ned
i passager siden for at råbe et par ord, og så er flasken røget ud af
kopholderen og uheldigvis ramt hendes vindue.

Jeg tror altså også på at denne sag nok burde hører til bagatellerne,
men eftersom det er en offentlig person, er der jo nok en form for
enten goodwill eller penge i at kører den op i medierne. Tror for
øvrigt nok at denne overskrift var sammen med en overskrift om, at en
Foxterrier havde fået valpe sammen med en rotweiler, og så kom jeg
lidt i tvivl om, hvem der havde været udsat for det største overgreb.

/koolberg

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-09-04 11:55

Teddy wrote:
> [...]
> Jaja..der var flere omstændigheder som gjorde sig gældende, men det
> er en længere historie. Jeg tror ikke at han kører den vej igen.

Flot. Jeg er meget imponeret. Men hvorfor griber du til selvtægt? Jeg mener
det går da ikke korporligt ud over dig at han kører som et fjols.

--
vh
Torben

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 08-09-04 07:47

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=65&bfv_articleid=510927
>
> Mvh
>
> Thomas

Tjaeh, så kan kællingen - og alle de andre "kællinger" på de danske
motorveje måske lære at holde til højre!

Fra : Thomas H.

Dato : 08-09-04 08:16

"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaeh, så kan kællingen - og alle de andre "kællinger" på de danske
> motorveje måske lære at holde til højre!

....kunne være fedt hvis det var hende der endte med at få en bøde

Fra : Ivan Madsen

Dato : 08-09-04 08:57

On Wed, 8 Sep 2004 09:16:00 +0200, "Thomas H."
<thheFjerndetteforpokker@sol.dk> wrote:

>"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev i en meddelelse

>...kunne være fedt hvis det var hende der endte med at få en bøde

Vi har hverken lov til at lege politi ved at spærre yderbanen, hvor vi
kører hastighedsgrænsen eller afstraffe den formastelige, der kommer
til at spærre for os. Jeg tror bare ikke nogen gider ringe til
polisen, hvis ikke de virkelig er blevet skræmt på en eller anden
måde. Og et tossehoved i en varevogn der presser meget hårdt er
skræmmende. Resten er nok påstand mod påstand. I den anden sag er der
åbenbart vidner, så'eeh....vi får se. Jeg er lidt spændt på, hvad
dommeren finder ud af.
Var det iøvrigt ikke samme Watt, der kom i aviserne for et par år
siden, da han havde leget rambuk med sin Beagle mellem Kbh. og Køge,
fordi han vist nok havde mere travlt end resten??
--
Ivan P. Madsen
Saxo 1.4 SX.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 08-09-04 13:36

"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev :

>Tjaeh, så kan kællingen - og alle de andre "kællinger" på de danske
>motorveje måske lære at holde til højre!

fjols !
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 08-09-04 13:55

jan@fedtegreven.dk wrote:

> fjols !

Ja det var ikke voldsomt sagligt.

Mvh
Roberto

Fra : Thomas H.

Dato : 08-09-04 14:02

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> fjols !

Muligt, men er han helt gal på den?

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 08-09-04 15:44

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev :

>Muligt, men er han helt gal på den?

Han er bestemt helt galt på den, hvis han tror det er de der kører
bagved, der skal bestemme hvor andre må køre....
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ted

Dato : 08-09-04 14:11

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> fjols !
> --
> jan@Fedtegreven.dk

Hvorfor lige en kommentar som "fjols !"
Manden har jo lidt ret i det han siger.. ik´

Teddy

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 08-09-04 15:45

"Ted" <salg@smallblock.dk> skrev :

>Hvorfor lige en kommentar som "fjols !"

Fordi der ligger en undertone der lyder : Jeg skal satme frem, så må
alle andre vige pladsen

beklager, men sådan hørte jeg udlægningen

>Manden har jo lidt ret i det han siger.. ik´

Han har ret i at folk skal trække ind igen efter endt overhaling, ja !

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thomas Landberg

Dato : 09-09-04 09:00

> Hvorfor lige en kommentar som "fjols !"
> Manden har jo lidt ret i det han siger.. ik´

Ikke en skid. Var damen ikke i gang med en overhaling? I så fald er det jo
svært at holde til højre med mindre man vælger at overhale via nødsporet.
Det er da sygt at se, at "nogle" tror, at venstre spor på motorvejen er
reserveret til dem der nægter at overholde hastighedsgrænserne og så må os
andre, som godt kan finde ud af at køre 110/130km/t ligger og snegle bag
lastbilerne med 90km/t fordi venstre spor skal holdes fri. Overhaler jeg en
lastbil hvor jeg kører 110/130km/t mens lastbilen kører 90km/t og der så
kommer en eller anden idiot og ligger sig med 1-2 meter og blinkende lygter,
så er jeg sq også fristet til at ringe til politiet. Har også gjort det et
par gange, men sådan en sag vil altid blive påstand mod påstand med mindre
man naturligvis medbringer et engangskamera...

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning
Se en masse gode tilbud her: http://www.bokstuning.dk/Tilbud.htm

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-09-04 09:08

"Thomas Landberg" <thomasFJERN1DETTEVEDSVAR@landberg.dk> wrote in message

> [...]
> par gange, men sådan en sag vil altid blive påstand mod påstand med mindre
> man naturligvis medbringer et engangskamera...

100% subscribe !!!

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 08-09-04 14:47

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> fjols !
> --
> jan@Fedtegreven.dk

Tjaehh gå ud og kram et træ din narrøv! Er det lavt nok for dig?

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 08-09-04 15:46

"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev :

>Tjaehh gå ud og kram et træ din narrøv! Er det lavt nok for dig?

Du kan selv være en narrøv - iøvrigt hedder det Hr. Narrøv, hvis det
endeligt skal hedde noget.

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 08-09-04 19:55

> Du kan selv være en narrøv - iøvrigt hedder det Hr. Narrøv, hvis det
> endeligt skal hedde noget.

Jamen så gå ud og knep en hund frøken narrøv. Lad være med at være perfid
hvis du ikke kan klare mosten spade!

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 08-09-04 20:05

"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev :

>Jamen så gå ud og knep en hund frøken narrøv. Lad være med at være perfid
>hvis du ikke kan klare mosten spade!

Klare mosten ? Ha! - flet du bare næbbet næbbet, møgunge ...

Og kom så igen, når du er blevet tør bag ørene.

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 07:47

> Klare mosten ? Ha! - flet du bare næbbet næbbet, møgunge ...
>
> Og kom så igen, når du er blevet tør bag ørene.

Ja man kan rigtig hygge sig herinde ;))).

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 07:49

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev :

>Ja man kan rigtig hygge sig herinde ;))).

Selvfølgelig kan man det, når man kan tage tingene fra den
humoristiske side af ;)

Man skal bare ikke være nærtagende, så er livet langt lettere.

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 09-09-04 14:38

> Klare mosten ? Ha! - flet du bare næbbet næbbet, møgunge ...
>
> Og kom så igen, når du er blevet tør bag ørene.

Vent du bare til dine boller falder ned i pungen makker!

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 16:58

"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev :

>Vent du bare til dine boller falder ned i pungen makker!

Du tabte ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 07:30

3140 Bagdad Bob wrote:
> <jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Tjaehh gå ud og kram et træ din narrøv! Er det lavt nok for dig?

Hvad f*nden er der nu galt med træer?

Mvh
Roberto

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 07:36

Roberto Saldo <rs@yahoo.com> skrev :

>Hvad f*nden er der nu galt med træer?

alt ! ;)

De drysser blade om efteråret, om sommeren falder der klistrede frø
ned og sætter sig på grevskabernes biler, kort sagt ... Alt !

Glemte jeg at nævne at de fandme osse skygger for solen ?

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 07:42

jan@fedtegreven.dk wrote:

> alt ! ;)
>
> De drysser blade om efteråret, om sommeren falder der klistrede frø
> ned og sætter sig på grevskabernes biler, kort sagt ... Alt !

Det er sikkert bæ fra bladlus.

> Glemte jeg at nævne at de fandme osse skygger for solen ?

Pivs med dig :) træer styrer!

Mvh
Roberto

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 07:45

Roberto Saldo wrote:

> Det er sikkert bæ fra bladlus.

> Pivs med dig :) træer styrer!

Bortset fra den #%&¤ (:#X grannål der sidder i min ventilationspropel og
siger 'flrpflrpflrpflrpflrp' ganske stille.

Mvh
Roberto

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 07:48

Roberto Saldo <rs@yahoo.com> skrev :

>Bortset fra den #%&¤ (:#X grannål der sidder i min ventilationspropel og
>siger 'flrpflrpflrpflrpflrp' ganske stille.

Og du mener du har problemer ? Så skulle du prøve at lægge
brudekaret til ......

Folk og deres forpulede ris !

jeg har støvsuget, samlet, nipset og jeg ved ikke, alligevel får jeg
en byge løse ris i bærret, hvis jeg starter blæseren :(

Arghhhhhh!!!!!

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 07:54

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Og du mener du har problemer ? Så skulle du prøve at lægge
> brudekaret til ......
>

> Folk og deres forpulede ris !

De siger da i det mindste ikke noget man kan høre.

> jeg har støvsuget, samlet, nipset og jeg ved ikke, alligevel får jeg
> en byge løse ris i bærret, hvis jeg starter blæseren :(

Vent til fugtige november sætter ind, så har du risengrød i hele bilen!

> Arghhhhhh!!!!!

Jeg føler med dig.

Mvh
Roberto (flrpflrpflrpflrpflrp)

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 07:54

>De siger da i det mindste ikke noget man kan høre.

Nu er vi ikke just stumme, her i famillien, lyden der kommer når et
riskorn braldrer ind i ens øje, er da ikke til at overhøre

(Briller anbefales stærkt)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 07:57

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Nu er vi ikke just stumme, her i famillien, lyden der kommer når et
> riskorn braldrer ind i ens øje, er da ikke til at overhøre
>
> (Briller anbefales stærkt)

I levet livet farligt!
Jeg troede det hed byg-korn, ris-korn er vist noget nyt.

Mvh
Roberto

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 07:55

Roberto Saldo <rs@yahoo.com> skrev :

>Mvh
> Roberto (flrpflrpflrpflrpflrp)

jammerkommode ........... <grin>

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 08:02

jan@fedtegreven.dk wrote:

> jammerkommode ........... <grin>

Ja ja RR havde jo deres ur.

Det eneste du kan høre når du kører i en Yoda er ... en grannål??

Jeg kunne selvf. osse bare hive panseret af og støvsuge propellen, det
er bare 4 skruer.

Mvh
Roberto (doven? hvem, mig?)

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-09-04 07:55

<jan@fedtegreven.dk> wrote in message

> [...]
>
> jeg har støvsuget, samlet, nipset og jeg ved ikke, alligevel får jeg
> en byge løse ris i bærret, hvis jeg starter blæseren :(

Jeg tror det var derfor at kusken til vores bryllup sagde at hestene var
bange for ris

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 07:58

Christian B. Andresen wrote:
> <jan@fedtegreven.dk> wrote in message

> Jeg tror det var derfor at kusken til vores bryllup sagde at hestene var
> bange for ris

Det tror da f*nden, check deres ører!
Tal lige om grød imellem ørerne.

Mvh
Roberto

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-09-04 08:38

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> wrote in message

> Det tror da f*nden, check deres ører!
> Tal lige om grød imellem ørerne.

LOL

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-09-04 11:58

Roberto Saldo wrote:

> Det tror da f*nden, check deres ører!
> Tal lige om grød imellem ørerne.

Ja, og hestene er næsten lige så slemme

--
vh
Torben

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 09-09-04 17:48

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Og du mener du har problemer ? Så skulle du prøve at lægge
> brudekaret til ......
>
> Folk og deres forpulede ris !

Som ægte vandal gemmer jeg naturligvis altid min håndfuld ris
indtil chaufføren holder døren for brudeparret, det er udelukkende
et spørgsmål om timing..

> jeg har støvsuget, samlet, nipset og jeg ved ikke, alligevel får jeg
> en byge løse ris i bærret, hvis jeg starter blæseren :(

Ja, men det er fordi man har allieret sig med brormand, så mens
chaufutten jagter idioten der kylede en byge ris ind i bilen, er
brormand igang med at hælde en håndfuld ned i ventilationen.. >

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 17:51

> [...]

>chaufutten jagter idioten der kylede en byge ris ind i bilen, er
>brormand igang med at hælde en håndfuld ned i ventilationen.. >

Det skulle dælme ikke undre mig en tøddel at i er sådan ;)

Ham Asger er som det stille vand - der sker sgu spøjse sager under
overfladen ... hehe

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 10-09-04 06:07

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Det skulle dælme ikke undre mig en tøddel at i er sådan ;)

It takes one to know one..

> Ham Asger er som det stille vand - der sker sgu spøjse sager under
> overfladen ... hehe

Så absolut. Hvad svarer man fx. når man modtager en mail hvor der
står: "Du kender godt Brugsens Cirkelkaffe, ikk'? Du ved, den der
Blå Cirkel. Nu har de også lavet en der hedder Brun Cirkel,
personligt synes jeg det lyder lidt gustent.. Kunne det ikke være
fedt hvis de lavede en kaffe der hed Ond Cirkel??"

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 10-09-04 07:20

> [...]

>personligt synes jeg det lyder lidt gustent.. Kunne det ikke være
>fedt hvis de lavede en kaffe der hed Ond Cirkel??"

Jamen - jeg har sgu luret ham af : Pludseligt lukker han noget ud så
folk holder kaje, og tænker : Hva'bahhhh ... 1:0 til Asger ;)
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 10-09-04 09:43

> [...]

> jeg har støvsuget, samlet, nipset og jeg ved ikke, alligevel får jeg
> en byge løse ris i bærret, hvis jeg starter blæseren :(

*heh heh heh* FÅ dig dog en bil med kabinefilter.

M.v.h.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 10-09-04 18:36

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev :

>*heh heh heh* FÅ dig dog en bil med kabinefilter.

lidt svært at få til en 76'er.....
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : BJ

Dato : 10-09-04 19:06

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> lidt svært at få til en 76'er.....

Hvad med en af konens strømpebukser og en pose kulpulver...?...)

Bjørn Jørvad

Fra : Henrik B.

Dato : 14-09-04 18:24

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med en af konens strømpebukser og en pose kulpulver...?...)

*ROTFLMAO*

M.v.h.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 07:44

Roberto Saldo <rs@yahoo.com> skrev :

>Det er sikkert bæ fra bladlus.

Så er det sgu nogle store bladlus ;)

>Pivs med dig :) træer styrer!

De skal satme ikke skygge der hvor jeg sidder - væk med naturen,
asfalter hele lortet i stedet for, så skal der bare fejes ;)

Som en fisker på Genezerat sø, i fordums tid sagde : Jeg er sgu
ligeglad hvem din far er, du skal satme ikke gå her hvor jeg fisker

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 07:51

> Det er sikkert bæ fra bladlus.

Eller fra de duer som sidder i dem.

> Pivs med dig :) træer styrer!

Jeps, lige ind i brændeovnen ;).

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 07:53

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev :

>Eller fra de duer som sidder i dem.

Så er det dælme en sensation - en duelort, der kan slå rødder ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Leonard

Dato : 09-09-04 09:13

jan@fedtegreven.dk wrote:

>Så er det dælme en sensation - en duelort, der kan slå rødder ;)

Hvis nedfaldne frø kan slå rødder på dine biler, så trænger de sgu til
at blive pløjet, harvet og tromlet

--
Leonard

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 09:14

Leonard wrote:

> Hvis nedfaldne frø kan slå rødder på dine biler, så trænger de sgu til
> at blive pløjet, harvet og tromlet

Haaarh!

Det ikk' engang lyv, med den samling gamle fordvogne Jan holder sig.

Mvh
Roberto

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 16:59

Leonard <nospam@invalid.invalid> skrev :

>Hvis nedfaldne frø kan slå rødder på dine biler, så trænger de sgu til
>at blive pløjet, harvet og tromlet

Hmmm... Nu var det jo ikke mig, der påstod det var fugle hømhømmere

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 07:57

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Jeps, lige ind i brændeovnen ;).

Nemlig!

Jeg har lige nedlagt 2x17m 40 år gammelt juletræ der ligger og steger på
nordsiden af huset.

Nu skal jeg bare ha' banket et kobberaggregat til blommerne fra
mirabelletræet så de kan blive lavet om til noget fornuftigt.

Mvh
Roberto

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-04 08:02

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nu skal jeg bare ha' banket et kobberaggregat til blommerne fra
> mirabelletræet så de kan blive lavet om til noget fornuftigt.

Hvornår skal jeg komme? :))).

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 08:10

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> Hvornår skal jeg komme? :))).

Ja ja rolig nu, Rom blev jo ikke brygget på een dag :)

Mvh
Roberto

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 08-09-04 17:12

jan@fedtegreven.dk wrote:

> fjols !

Rolig Jan - det er tilsyneladende Thomas's foretrukne måde at debatere på.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 08-09-04 17:40

"Hans L. Jørgensen" wrote:

> Rolig Jan - det er tilsyneladende Thomas's foretrukne måde at debatere på.

Kig lige på tråden igen, det er ikke Thomas der kæfter op, han
sender faktisk bare et link til en avisartikel..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 08-09-04 20:20

Thomas Strandtoft wrote:

> Kig lige på tråden igen, det er ikke Thomas der kæfter op, han
> sender faktisk bare et link til en avisartikel..

Undskyld Thomas(

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 08-09-04 17:40

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev :

>Rolig Jan - det er tilsyneladende Thomas's foretrukne måde at debatere på.

Jeg er såmænd ganske rolig ;) - at jeg kalder ham et fjols, betyder
ikke alverden - det er knap et skældsord i vore dage, hvor folk går
noget mere til vaflerne

Ermmm.... han hedder da iøvrigt vist ikke Thomas ?

jeg er sgu' ved at brække mig over folk der giver udtryk for den
holdning vi desværre ser mere og mere i trafikken ~ Jeg, mig og ingen
anden, hverken ved siden af , foran, eller på højde med - bwadrrrrr

(Hvis en af mine tøser begynder på den slags, bliver de sgu' hurtigt
demobiliseret)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 08-09-04 18:32

On Wed, 08 Sep 2004 18:40:28 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote:

>(Hvis en af mine tøser begynder på den slags, bliver de sgu' hurtigt
>demobiliseret)

She'll have fun fun fun 'til her daddy take the spiril away

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 08-09-04 18:47

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>She'll have fun fun fun 'til her daddy take the spiril away

fnis !

Den får de nu alligevel godt nok ikke lov at køre i - en Sierra må
være tilstrækkelig til dem.
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 08-09-04 20:25

jan@fedtegreven.dk wrote:

> fnis !
>
> Den får de nu alligevel godt nok ikke lov at køre i - en Sierra må
> være tilstrækkelig til dem.

Åhhh - hold nu lige op farmand, lidt sjov ska' de da os' ha'.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 08-09-04 20:28

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev :

>Åhhh - hold nu lige op farmand, lidt sjov ska' de da os' ha'.

De kan da få al det sjov de vil - bare ikke i Spirilen ;)

de har deres egen bil, har de ....
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 09-09-04 17:32

jan@fedtegreven.dk wrote:

> De kan da få al det sjov de vil - bare ikke i Spirilen ;)
>
> de har deres egen bil, har de ....

Jo, men er bagsædet ikke større i spirillen?? <spæner i
dækning.avi>

--
Hygge..
Thomas

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 17:51

Thomas Strandtoft <thomas@carftp.com> skrev :

>Jo, men er bagsædet ikke større i spirillen?? <spæner i
>dækning.avi>

Joehhhh - og ?

<< fløjter_uskyldigt_med_himmelvendte_øjne.avi >>

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 08-09-04 20:23

jan@fedtegreven.dk wrote:

> jeg er sgu' ved at brække mig over folk der giver udtryk for den
> holdning vi desværre ser mere og mere i trafikken ~ Jeg, mig og ingen
> anden, hverken ved siden af , foran, eller på højde med - bwadrrrrr

Ligeså her..

> (Hvis en af mine tøser begynder på den slags, bliver de sgu' hurtigt
> demobiliseret)

Ditto her, ligeså knejtene

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 09-09-04 14:42

> [...]
> anden, hverken ved siden af , foran, eller på højde med - bwadrrrrr
>
> (Hvis en af mine tøser begynder på den slags, bliver de sgu' hurtigt

Hvis du gad eller evnede at læse min post så skrev jeg ikke en stavelse om
JW's adfærd. Jeg udtrykte blot min forventning om at endnu en
højreorienteret motorvejsfascist fik en lærestreg - omend i den grove ende.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 14:58

3140 Bagdad Bob wrote:

> [...]
> JW's adfærd. Jeg udtrykte blot min forventning om at endnu en
> højreorienteret motorvejsfascist fik en lærestreg - omend i den grove ende.

Han er da venstreorienteret om noget :)
Ordensmagten må have fundet at der var beviser nok til bøden.
Det næste bliver at vi skal have monteret videoudstyr i bilen mod falske
anklager.

Mvh
Roberto

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 09-09-04 17:00

"3140 Bagdad Bob" <wholesome@ofir.dk> skrev :

>Jeg udtrykte blot min forventning om at endnu en
>højreorienteret motorvejsfascist fik en lærestreg - omend i den grove ende.

Højreorienteret ? - det må da være venstre du mener ?
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : John Sahl

Dato : 09-09-04 13:08

Thomas wrote:
> http://www.fyens.dk/index.php?bfv_pageid=65&bfv_articleid=510927

Heldigvis slap han med 2000,- i bøde.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 13:24

John Sahl wrote:

> Heldigvis slap han med 2000,- i bøde.

Surprise!

Det undrer mig virkelig at han overhovedet får en bøde med mindre en
betjent tog ham på fersk gerning.

Mvh
Roberto

Fra : Ivan Madsen

Dato : 09-09-04 13:57

On Thu, 09 Sep 2004 14:24:02 +0200, Roberto Saldo <rs@yahoo.com>
wrote:

>Surprise!
>
>Det undrer mig virkelig at han overhovedet får en bøde med mindre en
>betjent tog ham på fersk gerning.

Det må være den sag, hvor der er et vidne. Hvis der er hold i, at han
går amok som beskrevet forskellige steder trænger han til en pause fra
al den stress i trafikken, men det skal nu engang kunne holde i retten
og ikke kun i aviserne.
--
Ivan P. Madsen
Saxo 1.4 SX.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 14:00

Ivan Madsen wrote:

> [...]
> går amok som beskrevet forskellige steder trænger han til en pause fra
> al den stress i trafikken, men det skal nu engang kunne holde i retten

En bøde kommer vel ikke i retten med mindre han brokker sig.
Var der noget om sagen brokker han sig vel næppe og betaler bøden med et
smil!

Mvh
Roberto

Fra : Ivan Madsen

Dato : 09-09-04 14:57

On Thu, 09 Sep 2004 14:59:59 +0200, Roberto Saldo <rs@yahoo.com>
wrote:

<2000 i bøde>

>En bøde kommer vel ikke i retten med mindre han brokker sig.
>Var der noget om sagen brokker han sig vel næppe og betaler bøden med et
>smil!

Nu var han faktisk i retten, men dommeren må have underkendt en hel
del af sigtelserne, ellers kan den ikke klares med en bøde.
Det jeg mente, var alle de nye historier, der kommer frem - de ser
ikke ud til at kunne holde i retten, men der begynder at være for
mange af dem. Noget med røg og hvor det kommer fra.
--
Ivan P. Madsen
Saxo 1.4 SX.

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-09-04 15:05

Ivan Madsen wrote:

> [...]
> ikke ud til at kunne holde i retten, men der begynder at være for
> mange af dem. Noget med røg og hvor det kommer fra.

Det er jo lige det.

Mvh
Roberto