Jolle...Vesterhavet
Fra : Jasper Norman

Dato : 25-08-04 22:45

Hej.

Jeg bor ved Løkken, og kunne godt tænke mig at komme lidt ud på vandet og
fiske. Det er ikke noget "dybthavs fiskeri", men kun et lille stykke ud. Kan
jeg
nøjes med en gummibåd eller skal man over i en jolle, og hvor stor skal
denne være, for at jeg ikke skal kæntre i "godt vejr". Mine sønner på hhv. 4
år og en på 8 mdr. skal naturligvis også ud med krogen, så båden skal være
rimelig "væltesikker". Vesterhavet kan jo godt drille lidt en gang imellem
såh....gode råd er velkomne

Mvh

Jasper

Fra : 7C

Dato : 26-08-04 12:04

Personligt ville jeg lade tyskerne om at tage ud på Vesterhavet i en
gummibåd. Det kan blive en dyr tur i helikopter

Ang. størrelsen på en jolle, så skal den være så stor, at du ikke ville få
problemer, hvis du f.eks. driver til havs pga motorstop.

Mig bekendt, så er der ikke nogen bådrampe ved Løkken, så båden skal kunne
sættes i fra stranden. Og så begynder det at blive svært.

Vh.

Søren C.