Nye Biler
Fra : Ukendt

Dato : 05-09-04 09:40

Hey

Alle med kørekort til bil, kan efter nye regler fra EU begynde at køre på de
er små 4 hjulede motorcykler på 125 ccm. Så det varer nok ikke længe før de
dukker op på de danske veje.

De skulle kunne køre 45 Km/t.

Hvem her i gruppen bliver den første?

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-04 10:11

Tom skrev:

> [...]

> på de er små 4 hjulede motorcykler på 125 ccm. Så det varer nok ikke
> længe før de dukker op på de danske veje.

Cool

> De skulle kunne køre 45 Km/t.

Klamt

> Hvem her i gruppen bliver den første?

Mig! Men jeg bliver nok også den første som fjerner alle begrænsninger
på den

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Thomas H.

Dato : 05-09-04 10:46

> [...]
de
> er små 4 hjulede motorcykler på 125 ccm. Så det varer nok ikke længe før

Ahhh, mon ikke Danmark finder en særregel, så de bliver forbudt her - eller
i det mindste bliver pålagt 180% afgift fordi de har fire hjul ...nej 280%
da det nok er to-takts motorer der forurener ...nej rund op til 300%, det er
sådan en dejlig rundt tal

Fra : NEiL DANELAW

Dato : 05-09-04 10:55

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> da det nok er to-takts motorer der forurener ...nej rund op til 300%, det

+ moms. Dertil vægtafgift, grønafgift & misundelsafgift.