Peugeot 406 TS4
Fra : Ukendt

Dato : 04-09-04 08:37

Hej i gruppen.

Er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med Peugeot 406 TS4?
Jeg har hørt, at der f.eks kan være motorstyringsproblemer, rust i rattet
ved accelleration og gearet springer ud. På positivsiden roses motoren af
diverse motorjounalister, så jeg ved ikke rigtigt.
Er det en model man skal holde sig fra?
2,2 moteren i ST-modellen er vel den samme, så erfaringer med denne ville
jeg også gerne høre om.
På forhånd tak.

Mvh.
Jan Andersen

Fra : Peter

Dato : 04-09-04 16:07

"Jan Andersen" <avajbasnabelaworldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen.
>
> Er der nogle der har gode/dårlige erfaringer med Peugeot 406 TS4?
> Jeg har hørt, at der f.eks kan være motorstyringsproblemer, rust i rattet
> ved accelleration og gearet springer ud.

Hvem skriver noget sådant?

> På positivsiden roses motoren af
> diverse motorjounalister, så jeg ved ikke rigtigt.
> Er det en model man skal holde sig fra?

Næh.

/Peter

--