Bule i bagdør!
Fra : Christian

Dato : 03-09-04 06:39

Ærgeligt,

her til morgen torpedede en kører af min bil en postkasse og lavede en bule
i min bagdør :( ingen lak er umiddelbart røget af! Er det muligt at rette en
sådan bule ud? Jeg vil helst havde den på autoriseret værksted, Hvad kan
sådan en operation koste?

nvh

Christian

Fra : BB

Dato : 03-09-04 06:41

Alt mellem 1000 kr og 15.000 kr

Bb

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-04 06:48

"Christian" <tnm@_remove_worrax.dk> skrev i en meddelelse
ingen lak er umiddelbart røget af! Er det muligt at rette en
> sådan bule ud? Jeg vil helst havde den på autoriseret værksted,

Så får du sikkert en ny dør, men det kunne lyde som om den ikke er værre end
at , den kan trækkes ud.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 03-09-04 07:16

"Christian" <tnm@_remove_worrax.dk> wrote in message
> [...]
en
> sådan bule ud? Jeg vil helst havde den på autoriseret værksted, Hvad kan

Jeg tror at du skal have fat i en "bulemand" (hint: google "bulemanden") -
et autoriseret værksted går nok bare i gang med den karosserihammer og
spartelmasse og sender den så til maleren.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : O.Nielsen

Dato : 03-09-04 08:17

Hvorfor kører du ikke ind til et autoværksted og får en pris , der er jo
stor forskel på prisen om du kører ind til en Rolls forhandler i Kbh eller
du tager en lille baggårdsmekaniker i Tønder. så næste gang du spørger om
priser så fortæl i det mindste hvor du kommer fra, det har meget at gøre med
prisnivuet at gøre.

Mvh O.Nielsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 03-09-04 15:14

Christian wrote:
> Ærgeligt,
>
> her til morgen torpedede en kører af min bil en postkasse og lavede
> en bule i min bagdør :( ingen lak er umiddelbart røget af! Er det
> muligt at rette en sådan bule ud?

Det afhænger af bulens størrelse samt placering.

> Jeg vil helst havde den på
> autoriseret værksted,

Find hellere et pladeværksted, som har et godt omdømme, de autoriserede
værksteder er ofte noget dyrere, men som regel ikke bedre.

> Hvad kan sådan en operation koste?

Hvis bule kan fjernes uden lakering bagefter, så behøves det ikke koste så
forfærdeligt meget (måske under 1000,- kr.).
Prøv evt. at tjekke her:
www.ridserilakken.dk

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 04-09-04 07:22

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev :

>Find hellere et pladeværksted, som har et godt omdømme, de autoriserede
>værksteder er ofte noget dyrere, men som regel ikke bedre.

Selv de autoriserede kan jo have problemer (seriøse)

(du ved, min skæve dør)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-09-04 08:23

jan@fedtegreven.dk wrote:

> Selv de autoriserede kan jo have problemer (seriøse)

Jeps, desværre vil jeg sige, så afhænger det udførte arbejde mange gange af
selve værksteds "kulturen".
Nogle steder er det kun penge, der tæller, og andre steder er det
samvittigheden der er med.
Men det gælder ikke kun for de autoriserede.

> (du ved, min skæve dør)

Jeps, den husker jeg godt

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 04-09-04 08:26

Per Beer Hansen wrote:

> Jeps, desværre vil jeg sige, så afhænger det udførte arbejde mange
> gange af selve værksteds "kulturen".

Og der skulle have stået "Værkstedets kultur" (selvom det måske lyder lidt
dumt, men jeg kunne ikke lige finde på noget bedre

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 04-09-04 08:29

> [...]
en
> sådan bule ud? Jeg vil helst havde den på autoriseret værksted, Hvad kan

Prøv at kontakte en bulesmed, du risikerer bare, at det autoriserede
værksted tilkalder ham,
og så vil de gerne kradse lidt ind for ulejligheden.

Kig evt. på
www.ChipsAway.dk eller
www.NoPaint.dk

Bo