Erfaring søges
Fra : Henrik H. Hansen

Dato : 10-05-01 18:57

Er der nogen her som har erfaring med Suzuki GSXR1000 '01 ??

Fra : origo@earthling.net

Dato : 10-05-01 20:04

"Henrik H. Hansen" <setasoft@mail.dk> wrote in message
> Er der nogen her som har erfaring med Suzuki GSXR1000 '01 ??
Hva vil du vite?

JS

Fra : Henrik H. Hansen

Dato : 10-05-01 21:40

Tja, spørgsmålet går vel mest på hvordan den er i det daglige, og ikke blot
som en test på en bane.

Fra : Steen S. Schmidt

Dato : 10-05-01 22:21

> Er der nogen her som har erfaring med Suzuki GSXR1000 '01 ??

Ja, man skal være over 155 cm høj for at kunne nå jorden

Jeg så en fyr inde i byen på sådan én for et par dage siden. Han holdt
stille, og jeg gik selvfølgelig over for at lure. Affjedringen var skruet
_helt_ i bund (hvad skal man så med en dyr justerbar affjedring?), og han
havde kæmpehøjsålede Buffalo støvler på - alligevel kunne han kun nå med
tåspidsen i den ene side, den anden fod hang bare og dinglede. Prøv lige at
være lav!

Nå, spøg til side - jeg tror ikke den er højere end andre maskiner.

Mvh
Steen

Fra : Henrik H. Hansen

Dato : 10-05-01 21:45

Så undgår han sikkert at få knæene bøjet alt for meget, samtidigt skulle der
være mulighed for af komme i læ bag kåbeglasset...

Med mine 182cm syntes jeg at man sidder rigtig godt på den, men man skal nok
ikke være meget højere.

Fra : Jacob Trøst Nielsen

Dato : 10-05-01 22:35

Der kommer en anmeldelse i Alt Om Motorcykler meget snart!
Mvh.
Jacob