Rens med Rodalon
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 29-08-04 11:44

Hejsa

Efter anbefaling i gruppen har jeg købt mig en dunk Rodalon til
indendørs brug, da jeg vil have bugt med den underlige lugt i bilen.

Jeg er dog lidt i tvivl om, hvordan jeg skal gribe det an. Jeg kan
sagtens læse mig frem til blandingsforhold osv. på etiketten, men
bilen skal vel luftes igennem i nogle timer bagefter?

Lad mig høre nogle erfaringer fra folk, som har været ude i det
samme..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 29-08-04 11:50

"Bo Kamp Dudek" <bo@bodudek.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sagtens læse mig frem til blandingsforhold osv. på etiketten, men
> bilen skal vel luftes igennem i nogle timer bagefter?

Burde ikke være nødvendigt. Rodalondampe er ikke giftige.....

M.v.h.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 29-08-04 14:06

[...]

>Burde ikke være nødvendigt. Rodalondampe er ikke giftige.....

jeg tænkte måske også mere på fugtigheden i kabinen..

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Basil

Dato : 29-08-04 15:37

> jeg tænkte måske også mere på fugtigheden i kabinen..

Hvis du har aircon, så slå den til og kør en god tur.
Den affugter bilen.
Kai

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 29-08-04 18:31

Henrik B. wrote:

> Burde ikke være nødvendigt. Rodalondampe er ikke giftige.....

Men hvis man f.eks. bruger Rodalon i en pumpe-spray, så kan jeg love dig
at det irriterer luftvejene. Brug maske eller luft ud som en sindssyg.

Mvh.

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 29-08-04 21:56

[...]

>Men hvis man f.eks. bruger Rodalon i en pumpe-spray, så kan jeg love dig
>at det irriterer luftvejene. Brug maske eller luft ud som en sindssyg.

det ville være mit næste spørgsmål: hvad påfører man det med? svamp,
børste, klud.. ?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 29-08-04 22:27

Bo Kamp Dudek wrote:

> [...]
>

> det ville være mit næste spørgsmål: hvad påfører man det med? svamp,
> børste, klud.. ?

Tja, det ved jeg så ikke - jeg har ikke erfaring med at benytte det i
biler - men måske en anden vil oplyse os?

Mvh.