Mistet kørekort
Fra : Christian

Dato : 28-08-04 12:25

Hej,

jeg har ved et uheld kommet til at smide mit kørekort væk! Er der nogen der
ved hvad skal man betaler nu om stunder for at få lavet et nyt?

På forhånd tak for svar

mvh

Christian

Fra : Gert

Dato : 28-08-04 13:00

"Christian" <tnm@_remove_worrax.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> jeg har ved et uheld kommet til at smide mit kørekort væk! Er der nogen
der
> ved hvad skal man betaler nu om stunder for at få lavet et nyt?

så vidt jeg husker koster det omkring 400,-

MVH
Gert Møller

www.classic-ford-bornholm.dk

Fra : Ncc

Dato : 28-08-04 13:37

"Gert" <GRM@c.dkk> skrev i en meddelelse

> "Christian" <tnm@_remove_worrax.dk> skrev i en meddelelse

> der
>
> så vidt jeg husker koster det omkring 400,-

> [...]
Hej

I forlængelse af ovenstående spørgsmål kan jeg så tilføje et andet ?

Gælder dette også hvis man ønsker at skifte fra det gamle "2 fløjede"
kørekort til det nye i kredit kort format ?

Mvh
Ncc

Fra : Tue Jensen

Dato : 28-08-04 13:46

On Sat, 28 Aug 2004 14:36:47 +0200, Ncc wrote:

> [...]
>
> Gælder dette også hvis man ønsker at skifte fra det gamle "2 fløjede"
> kørekort til det nye i kredit kort format ?

Jeg tror ikke det er muligt at få et nyt "2 fløjede" kørekort.

--
Mvh. Tue Jensen

Fra : Ncc

Dato : 28-08-04 14:12

"Tue Jensen" <tuesj03@civil.auc.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg tror ikke det er muligt at få et nyt "2 fløjede" kørekort.
>
> --
> Mvh. Tue Jensen

hej Tue - det tror jeg heller ikke - men det var nix heller det jeg spurgte
om - kunne selvfølgelig være et koncept - "retro kørekort"

Jeg spurgte om en overgang til det nye "kreditkort" format.

Nc

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 28-08-04 14:20

Ifølge politiets hjemmeside koster det 260 kr for en såkaldt "Duplikant
kørekort" som de kalder det på hjemmesiden:
www.kbhpol.dk/default1.asp?side=koerekort

Du siger bare du har tabt dit kørekort, kommer med et nyt pasfoto og betaler
260 kr, så får du et nyt som er i kreditkort format. Der kan dog være en
måneds ventetid, hvor politiet lige vil se om det gamle kort dukker op.

Mvh

Emil