Køge Bugt.
Fra : TGD

Dato : 27-08-04 06:18

Hvad kan man sige har hørt på knævren om det stykke vej og nu har jeg lige
oplevet det, men må da sige at folk havde god bremselængde lige indtil
stykket imellem ringvejen og sjællandsbroen der lå folk i røven af hinanden
og væltede rundt for at komme en bil foran for at blive overhalet af den de
lige overhalede.

Men jeg tager hatten af for jer der gider det hver morgen.

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-04 07:14

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
de
> lige overhalede.
>
> Men jeg tager hatten af for jer der gider det hver morgen.

Velkommen til verden ;).

Fra : Bo Kaspersen

Dato : 27-08-04 17:26

> [...]
de
> lige overhalede.
>
> Men jeg tager hatten af for jer der gider det hver morgen.

Det er nu ikke fordi jeg gider, men ja jeg er nødt til det hver morgen.
Heldigvis synes jeg ikke at der er så mange af dem du snakker om der,
pendlerne ved godt at man ikke vinder meget tid ved at køre sådan og at det
i sidste ende går ud over en selv hvis man ikke holder passende
bremselængde.