Parkering tæt ved Kolding banegård
Fra : Jacob Grydholt Jense~

Dato : 26-08-04 17:48

Hej,

Jeg skal parkere tæt ved Kolding banegård fra fredag aften til søndag aften.
Er der nogen der kan anbefale P-hus eller lignende?

Jacob

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 26-08-04 18:46

Jacob Grydholt Jensen skrev:

> Hej,
>
> Jeg skal parkere tæt ved Kolding banegård fra fredag aften til søndag
> aften. Er der nogen der kan anbefale P-hus eller lignende?

P-huset ved Toldbodgade/Buen evt. Det er dog mod betaling.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Elbarto

Dato : 27-08-04 02:52

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> P-huset ved Toldbodgade/Buen evt. Det er dog mod betaling.
>
> --
> Martin Johansen [6000]
> http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"
> Mandrake Linux 9.2 med Fluxbox 0.9.6devel
> Registered Linux User # 301406 (http://counter.li.org)

Eller pakhustorvet der er temlig mange ladser og der skal nemlig ikk
Pbillet til ;)
Ellers Godset ved havnen så er det bare lige gennem tunnlen og op på sporet
Bilen står hvist lige sikkert alle steder eller usikkert om man må sige

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-08-04 07:29

Elbarto skrev:

> Eller pakhustorvet der er temlig mange ladser og der skal nemlig ikk
> Pbillet til ;)

Det er rigtigt.

> Ellers Godset ved havnen så er det bare lige gennem tunnlen og op på
> sporet Bilen står hvist lige sikkert alle steder eller usikkert om man
> må sige

Usikkert er nok ordet

Fra : Henrik

Dato : 27-08-04 06:47

"Martin Johansen [6000]" skrev i en meddelelse
> P-huset ved Toldbodgade/Buen evt. Det er dog mod betaling.

Så er du vist den eneste betalende gæst ...

Der er gratis parkering, til gengæld er stedet notorisk berygtet for at der
begåes hærværk på stedet

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-08-04 07:29

Henrik skrev:

> Så er du vist den eneste betalende gæst ...

Hmm så vidt jeg ved er der da en bom med en stander.. eller tager jeg
fejl?

> Der er gratis parkering, til gengæld er stedet notorisk berygtet for at
> der begåes hærværk på stedet

Hvor er det ikke berygtet i Kolding efterhånden?