Billig ny bil ?
Fra : Li Lo

Dato : 26-08-04 14:24

Hejsa *S*

Da min viden som biler ikke er særlig stor, ville jeg se om der var nogen af
det kloge hoveder herinde der kan give mig nogle gode tips.

Jeg skal til at søge min kommune om en invalide bil. hvilket betyder at jeg
kan få et rente fri lån på max 136.000 kr.

Nu har jeg kigget lidt på biler på nettet men det virker som om at der er
meget få biler der kan fås under det beløb..
Så jeg ville høre om der er noget der kan anbefale nogen biler ?

Det er mest til bykørsel den skal bruges til, men jeg skal dog ret ofte køre
fra Silkeborg til Århus hvor en del af vejen er motorvej.

Mine ønsker til en bil er :
Gerne 5 dørs
et godt bagagerum
økonomisk

På forhånd TAK

Venlig hilsen Lise Lotte

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 26-08-04 14:29

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
jeg
> kan få et rente fri lån på max 136.000 kr.

Kan man ikke købe invalidebiler afgiftsfrit ?

> Mine ønsker til en bil er :
> Gerne 5 dørs
> et godt bagagerum
> økonomisk

Hvis ja til ovenstående spørgsmål så er det vist bare at lede ?

--
mvh/rg. Christian
"Our enemies are innovative and resourceful, and so are we. They never stop

Fra : Martin Nielsen / Får~

Dato : 26-08-04 14:41

Hvad med Kia Picanto?

Fra : Deaster

Dato : 26-08-04 16:04

Martin Nielsen / Fårevejle wrote:

> Hvad med Kia Picanto?

Den opfylder ihvertfald ikke kravene om et godt bagagerum.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"
Dingo
Dingo
Dingo

Fra : anders majland

Dato : 26-08-04 16:40

> Den opfylder ihvertfald ikke kravene om et godt bagagerum.

LiLo skal det være til 4/5 personer _og_ et stort bagagerum, eller kan
der gåes på kompromis der ?
Skal du have en kørestol ind bag førersædet ?

Der er afaik ikke mange biler til under 136kkr - og slet ikke nogen med
god plads til 4 personer og bagage.

Men en lille høj bil giver da lidt bagageplads. F.eks suzuki wagan r
plus og lign. Sælges den ikke endnu ? Opel Agila der er magen til virker
da meget reel (svigermor har købt en brugt forbyligt.)

Prøv ellers at kigge oversigter over biler på f.eks www.fdm.dk (måske
man skal være medlem for at søge der).
--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Li Lo

Dato : 26-08-04 14:40

> af

> jeg
>
> Kan man ikke købe invalidebiler afgiftsfrit ?

> Hvis ja til ovenstående spørgsmål så er det vist bare at lede ?

Nej det er kun et lån, så desværre kan jeg ikke købe en afgiftsfrit.

Jeg glemte iøvrit at sige at det skal være en ny bil.

VH Lise Lotte

Fra : Diesell

Dato : 26-08-04 14:52

"Li Lo" <Li-Lo@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
køre
> fra Silkeborg til Århus hvor en del af vejen er motorvej.

Hvad med Hyundai Getz?

Jesper

Fra : Olesen

Dato : 26-08-04 15:20

> [...]

af
> det kloge hoveder herinde der kan give mig nogle gode tips.

http://www.ford.dk/

-forsiden må være BILÊN *S*

Fra : KubikH

Dato : 26-08-04 15:18

> [...]
køre
> fra Silkeborg til Århus hvor en del af vejen er motorvej.

Hvad med Suzuki ..... Alto, eller Wagon R
Niels

Fra : JacWin

Dato : 26-08-04 17:10

Hej

Har du behov for mere end en passager ?

I det tilfælde vil jeg gå efter Peugeot partner/ Citroen Berlingo i gulplade
version. Masser af plads og gode adgangsforhold.

Hvis det skal være en hvidpladet bil....

Så bliver det en lille bil og jeg vil gætte på du også kræver gode
adgangsforhold.Så vil jeg klart anbefale en bil med tre døre fordi
døråbningen er brede i forhold til en bil fem døre)

Jeg vil anbefale dig at tage en gode køretur i en Hyundai Accent 1,3 LS som
koster 134.995 kroner.

Hvis der skal være 5 fem døre, så er prisen + 5.000 kroner.

Min vurdering er at Hyundai har en rimelig gensalgsværdi

Hilsen
Jacob Winther