lysskilte der hænger på broerne
Fra : Bo Kaspersen

Dato : 25-08-04 21:05

Disse her lysskilte der hænger på motorvejsbroerne i Københavnsområdet (
bl.a på Køgemotorvejen) hvor der eksempelvis står "Helsingør +2 min" eller
"Malmø +4 min" hvad betyder denne besked helt præcist?

Fra : Brizz

Dato : 25-08-04 21:21

> Disse her lysskilte der hænger på motorvejsbroerne i Københavnsområdet (
> bl.a på Køgemotorvejen) hvor der eksempelvis står "Helsingør +2 min" eller
> "Malmø +4 min" hvad betyder denne besked helt præcist?

Malmø +4 betyder at man skal regne med at det tager 4 min længere tid end
normalt... og mon så du ikke selv kan regne ud hvad Helsingør +2 betyder?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Leonard

Dato : 25-08-04 21:53

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote:

>Malmø +4 betyder at man skal regne med at det tager 4 min længere tid end
>normalt...

Står der nogensinde minus foran tallene på disse tavler?
Og hvad er normalt.

Kl. 8 på Køgebugt køres der jo med en gennemsnitsfart på ca. 40 km/t,
hvis der så en dag ikke er kø, så burde der vel skrives Centrum -40

--
Leonard

Fra : Brizz

Dato : 25-08-04 21:52

> Står der nogensinde minus foran tallene på disse tavler?
> Og hvad er normalt.

minus skal du nok ikke regne med da det vil opfordre til lovovertrædelser

Normalt er vel at overholde fartgrænserne

> Kl. 8 på Køgebugt køres der jo med en gennemsnitsfart på ca. 40 km/t,
> hvis der så en dag ikke er kø, så burde der vel skrives Centrum -40

Ja hvis det kan gøre det

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : claus b. p.

Dato : 26-08-04 09:37

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> minus skal du nok ikke regne med da det vil opfordre til lovovertrædelser
>

> Normalt er vel at overholde fartgrænserne

> [...]
Hva dælen, - bliver disse skilte nu brugt til noget fornuftigt? Jeg troede
kun de viste hvad klokken er.
Det synes jeg da jeg tit har holdt stille i en bilkø på ringmotorvejen og
tænkt.
/Claus