Bremsedele til Autotrailer
Fra : Holten

Dato : 25-08-04 19:13

Jeg har en sådan 1503 Gt fra Brenderup årg. 1989.

Den skal nu have komplet nye bremser; tromler, bakker, kabler og lejer.

Lejerne har jeg fundet.

Kan det virkelig passe, at man ikke kan finde de andre stumper uoriginale
??

Pris for resten ca. kr. 5000,- ;-((( Røveri !!!

E.v.t. kender nogen et sted der giver bare en smule rabat.
Uanset hvorhen man ringer, får man samme svar; Brenderupdele = inden rabat ?

MVH

Holten

Fra : jesper vogel

Dato : 25-08-04 19:29

Hej !

Hvis du stadig har de gamle bremsedele, kan man få drejet tromlerne af og
lagt ny belægning på bakkerne. Jeg ved der før i tiden var et sted i
Hillerød hvor man kunne få det gjort. Men ellers slå op i de gule sider og
led efter bremseservice eller lignende. Lejre kan næsten altid fås
uoriginalt. Du skal bare aflæse koden på de gamle og evt. kontakte en
forhandler af SKF lejre, så kan de nok hjælpe dig. Jeg ved ikke med
kablerne, men er det rå kabler kan man vel bare finde kabler i den rigtige
længde og selv presse nitter på.

Mvh. Jesper

Fra : Holten

Dato : 25-08-04 20:30

"jesper vogel" <jesper_vogel@p*nospam*c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej !
>
> Hvis du stadig har de gamle bremsedele, kan man få drejet tromlerne af og
> lagt ny belægning på bakkerne. Jeg ved der før i tiden var et sted i
> Hillerød hvor man kunne få det gjort.

Desværre tromlerne er ikke til at redde + bakkene ligelede helt færdige.

>. Lejre kan næsten altid fås
> uoriginalt. Du skal bare aflæse koden på de gamle og evt. kontakte en
> forhandler af SKF lejre, så kan de nok hjælpe dig.

Det er ordnet til ca. 20 % af Brenderuppris

MVH

Holten