forsikring
Fra : Jens Maigaard

Dato : 23-08-04 20:18

Hej,

Jeg er i den trælse
jeg-vil-gerne-have-bil-men-forsikring-koster-en-jetjager-så-jeg-bliver-nød-t
il-at-købe-et-lig-og-køre-uden-kasko-situation. Eller troede jeg var, indtil
en kollega pegede mig i retning af "Rasmussen Assurance Mæglere A/S", som
ser meget billige ud, mellem halv og to trediedele af andre selskabers pris.
(www.rasmussenassurance.dk).

Er der nogen, der har erfaringer med dem? Er det så billigt, at det virker
skummelt? Det er noget med at man har al kommunikation med dem, og at de så
køber forsikringen hos Lloyd's i London - er det "sikkert" at købe
forsikring på de vilkår?

Jeg skal skynde mig at sige, at jeg intet har at gøre med firmaet, og altså
ikke er ude på at reklamere.

MVH

Jens Maigaard

Fra : Holm

Dato : 23-08-04 20:33

"Jens Maigaard" <jensmDET_HER_SKAL_VAEK@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skummelt? Det er noget med at man har al kommunikation med dem, og at de

> køber forsikringen hos Lloyd's i London - er det "sikkert" at købe

Jeg har brugt dem et par år og de yder god service og er meget reelle. Købte
en BMW og fik en telefonisk bekræftelse at de kunne forsikre den! Efter 14
dage kom der brev fra det selskab de havde solgt til mig at de ikke kunne
forsikre BMW. Rasmussen assurance undskyldte og fandt en anden forsikring
der var dyrere i et andet selskab og udlignede forskellen det første år!

Men jeg har siden hen fundet et andet selskab der havde bedre og ikke mindst
billigere ydelser. Men de kan sagtens anbefales som "starter" selskab! Prøv
at se hvormange bilfirmaer der har aftale med dem! (Fiat etc...)

Fra : Peter

Dato : 23-08-04 20:41

"Jens Maigaard" <jensmDET_HER_SKAL_VAEK@privat.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Er der nogen, der har erfaringer med dem?

Ja.

> Er det så billigt, at det virker skummelt?

Næh.

> Det er noget med at man har al kommunikation med dem, og at de så
> køber forsikringen hos Lloyd's i London - er det "sikkert" at købe
> forsikring på de vilkår?

Ja da.

Køb du bare - det fungerer fint.

/Peter