Kloningen til din konfirmationsfest ?
Fra : Jan

Dato : 05-09-04 21:02

Så sker det endnu en gang. Suppe, steg og is fest hos Elgene MC. Måske
kloningen på netop DIN konfirmationsfest

Det finder sted på lørdag. Sidste tilmelding var d. 1., men man kan nå det
endnu, hvis man skynder sig. Se mere på www.elgenemc.dk (direkte link:
http://www.elgenemc.dk/invitation_suppe_2004.htm )

Og så kommer det bedste: PRISEN... kr. 250,- for 3 retter mad og ALT hvad du
kan drikke inkl. sprut, kirsebærvin og orgelmusik samt fed rock senere på
aftenen. Kan det blive bedre ?

Mvh. Fætteren
Elgene MC

PS: Jeg håber, at det er ok med lidt reklame ?

Fra : ZX-10

Dato : 06-09-04 10:39

Er der morgenmad i år??...:)))

Kenneth ZX-10

www.dinglepjortmc.dk

Fra : Ukendt

Dato : 06-09-04 16:00

ZX-10 wrote:
> Er der morgenmad i år??...:)))
>
> Kenneth ZX-10
>
> www.dinglepjortmc.dk
du kan få en bajer af din bror...

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Jan

Dato : 07-09-04 05:16

"ZX-10" <ktsdinglepjort@paradis.dk> wrote in message
> Er der morgenmad i år??...:)))
>
> Kenneth ZX-10

Står du op om morgenen ?? (for så har du ikke helt forstået, hvad festen
går ud på) ))

Mvh. Fætteren

Fra : Erika

Dato : 07-09-04 13:30

Jan wrote:

> Står du op om morgenen ?? (for så har du ikke helt forstået, hvad festen
> går ud på) ))

> Mvh. Fætteren

Er der morgenmad om eftermiddagen så???

VH. Erika *spørger gerne dumt, hvis det kan få Elgene til at fremtrylle
lidt brød på søndag*

Fra : Jan

Dato : 07-09-04 16:04

"Erika" <ezbduerikke@tiscali.dk> wrote in message

> Er der morgenmad om eftermiddagen så???
>
> VH. Erika *spørger gerne dumt, hvis det kan få Elgene til at fremtrylle
> lidt brød på søndag*

Har fattet pointen. Det er hermed givet videre, og der skal nok være lidt
til de værst trængende efter først til mølle princippet (og dermed holder
det nok ikke til om eftermiddagen

Kommer I så ??? (hehe)

Mvh. Fætteren

Fra : Erika

Dato : 08-09-04 07:07

"Jan" <jndkmd@yahoo.dk> wrote in
> Kommer I så ??? (hehe)

Selvfølgeligt gør vi det ... Vi har da tilmeldt os for længst
)))

VH. Erika

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 07-09-04 13:28

"Peter Jakobsen" <pjakob--slet-dette--(snabela)teliamail punktum dk> writes:
> du kan få en bajer af din bror...

Skal du være ligeså fuld i år, og gå tidligt i seng og først tage hjem
sent på eftermiddagen? Eller kan du holde måde som os andre (ok -
nu bliver jeg flamet...)

--
Jesper - alias grønlænderen...
http://www.veloce.dk