erfaring med cagiva 500/600
Fra : jesper

Dato : 04-09-04 23:21

Hejsa NG

Jeg er den glade ejer af en Canyon 500. Men cagiva's 4-takts
enstampere er jo ret sjældne her på vores breddegrader, så jeg vil da
gerne lige høre fra andre der har, eller har haft en sådan MC i
ejerskab.
Hvad har i haft af problemer, og om vi trille en tur og udveksle
erfaringer med vores MC'er.

Mvh
Jesper Pedersen
Canyon 500

Fra : Eg Egemarke

Dato : 05-09-04 01:50

Jeg havde en kollega der havde en Canyon 500 og den havde mildestalt et
elendigt elsystem,samt den begyndte at "svede" allerede efter få 100´ km ,
så jeg har brugt en del tid på fejlsøgning på den model, specielt på
ladesystemet det er ganske enkelt noget bras !!

Han hed forresten osse Jesper !!

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : jesper

Dato : 05-09-04 12:08

> [...]
> så jeg har brugt en del tid på fejlsøgning på den model, specielt på
> ladesystemet det er ganske enkelt noget bras !!

Hmm min sveder også en smule, men det er efter 20.000km....
Elfejl kender jeg ikke noget til, så enten har din kollega været
uheldig, eller også er det mig der er heldig med min MC

Jesper

Fra : jesper

Dato : 09-09-04 16:20

tiper@tiscali.dk (jesper) wrote in message news:<ee4a8754.0409041420.2de578bc@posting.google.com>...
> [...]
> ejerskab.
> Hvad har i haft af problemer, og om vi trille en tur og udveksle

Hmm det var nu ikke mange henvendelser der kom på det indlæg....
Kan huske at der ellers var en for et godt stykke tid siden, der skrev
her i NG og som var ejer af en W16....
Er der virkelig ikke flere her som er faldet for cagivas
en-stampere...

Jesper
Cagiva Canyon 500

Fra : Kristian Budde

Dato : 09-09-04 18:05

> [...]
> her i NG og som var ejer af en W16....
> Er der virkelig ikke flere her som er faldet for cagivas

Jeg har ikke selv haft en Cagiva men du kan jo kigge lidt på denne
hjemmeside hvor Anders (eller Anders XT knækker) har rejst lidt på en
Cagiva W16 600cc.
http://www.big-toys.dk/

Mvh
Kristian Budde