Fællestur lørdag på sjælland?
Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-09-04 12:32

Halløj!

Er der nogen her fra København og omegn, der kunne have lyst til at rulle en
tur - f.eks. til Gavnø Slot eller Enø (syd for Næstved) på lørdag. Der
skulle være ualmindeligt smukt dernede - og jeg melder mig gerne frivilligt
til at være førerhund, hvis det er.

Nogen, der er friske?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o - nu med lyd

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-04 12:50

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tur - f.eks. til Gavnø Slot eller Enø (syd for Næstved) på lørdag. Der
> skulle være ualmindeligt smukt dernede - og jeg melder mig gerne

Desværre ;-(

Har min søn denne weekend, og det skal jo også passes, men god tur til dem
der kommer afsted.

Dannie
Nu på ZZ-R også med lyd.

Fra : Freddy Lang

Dato : 03-09-04 13:20

Tony Lorentzen wrote:
> [...]
> lørdag. Der skulle være ualmindeligt smukt dernede - og jeg melder
> mig gerne frivilligt til at være førerhund, hvis det er.

Jah, jeg ville jo gerne, men du ved... Broen!

Men du er da velkommen til at arrangere en ny tur, når jeg engang er i det
københavnske alligevel.

--
Freddy
SV-R

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 03-09-04 13:45

"Freddy Lang" <zierra@[FJERNDETTE]mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jah, jeg ville jo gerne, men du ved... Broen!
>
> Men du er da velkommen til at arrangere en ny tur, når jeg engang er i det
> [...]

har du bæltskræk ?

Uha den har været brugt mange gange på os fra København endelig en lejlighed
til at sende den retur

Jens Brauer Rasmussen
Suzuki RF900

Fra : Freddy Lang

Dato : 03-09-04 16:47

Jens B. Rasmussen wrote:
> "Freddy Lang" <zierra@[FJERNDETTE]mail.dk> skrev i en meddelelse

> har du bæltskræk ?
>
> Uha den har været brugt mange gange på os fra København endelig en
> lejlighed til at sende den retur

Hehe, absolut ikke, men godt ord igen. Jeg har nu allerede været over vandet
en del gange i år, så det med skrækken holder vist ikke helt.

--
Freddy
SV-R

Fra : Steen Egeberg

Dato : 03-09-04 14:01

> [...]
> tur - f.eks. til Gavnø Slot eller Enø (syd for Næstved) på lørdag. Der
> skulle være ualmindeligt smukt dernede - og jeg melder mig gerne

øv - optaget hele lørdagen - er søndag efter frokost en mulighed ?
Karrebæksminde på Enø vil være fint ?

--
Steen E.
Fazer uden lyd

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-09-04 19:25

Steen Egeberg wrote:

> øv - optaget hele lørdagen - er søndag efter frokost en mulighed ?
> Karrebæksminde på Enø vil være fint ?

Jeg kan desværre ikke i morgen da jeg skal til barnedåb (desværre).

Du kan jo hoppe en tur til Malerklemmen sammen med de andre

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 03-09-04 15:39

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Nogen, der er friske [lørdag]?

Der er sensommerfest på DTU i aften med en masse livemusik, så der er
sikkert ikke skide mange af os pimser der skal derud der er særligt
friske i morgen ... Nikolaj har reserveret 10 meter hegn.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 03-09-04 19:47

> [...]

> skulle være ualmindeligt smukt dernede - og jeg melder mig gerne frivilligt

Er der ikke Malerklemmen på søndag? - jeg er frisk på en tur, uanset
om den går til 'klemmen eller Gavnø. Retteren trænger til at blive
motioneret.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-09-04 16:29

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> ... og jeg som troede du havde tilmeldt dig et andet PMC-arrangement
> søndag

Øh, ja, det har jeg også. Jeg havde bare glemt at skrive det ind i
min kalender.

Nå, det bliver til en helt fantastisk tur fra Malmö til Københavns
Sydhavn imorgen :-/

[Mere og mere OT]:

/PS: er gnus 5.10.6 den nyeste eller er det ngnus-0.2? Jeg har fået
5.10.6 til at køre, men ngnus ville ikke så den fik det store spark
bagi.

/PPS: Det er ret træls at først skulle reinstallere først min
stationære og så min laptop indenfor en uge. Laptop'en var min egen
fejl; jeg kunne jo bare holde mig fra XPSP2. Men at SP2 og A4Tech
mouse driveren ikke kan lide hinanden kunne jeg ikke vide. Instant
BSOD i det øjeblik jeg koblede musen til. Til sidst var det blot at
finde "rescue" CD'erne frem igen. I Sony's verden er rescue =
reformat & reinstall. Nipponesiske bondetampe.

Kai

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 04-09-04 17:10

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Gnus 5.10.6 er seneste version af den stabile gren af Gnus (Oort
> Gnus). Nov Gnus 0.2 er seneste release af udviklingsgrenen af Gnus.
> Jeg bruger Nov Gnus 0.3, altså den fra CVS. Jeg har brugt Gnus fra CVS
> i 2-3 år, og kan ikke lige huske at jeg har gjort noget særligt efter
> Oort blev frigivet.

OK, jeg holder mig til 5.10.6.

> Du kunne jo også bare vælge et fornuftigt operativsystem der ikke
> løser alle sine sikkerhedsproblemer ved at slå en eller anden tåbelig
> firewall til, så folks programmer ikke virker.

Well, firewallen er såmænd fin-fin. Det er mest Sony's vi-ved-hvad-
der-er-bedst-for-dig-ligesom-apple-møkk filosofi jeg har været oppe og
slås med. Forøvrig har jeg installeret en Fedora Core 2 på den -
sådan for at have en sidedør ind til data i en håndevending.

Kai

Fra : Peter Wolff

Dato : 03-09-04 21:54

Hvor og hvornår?

Den nye SVèr må desværre ikke komme over 5000 rpm - Bare 225 km før den
må trækkes op på 7500 rpm...

Så er der bare yderligere 1000 km før den er færdig tilkørt! Så ingen
motorvej med længere tids samme fart til mig og SV!

Glæder mig sgu til at kunne hoppe på sådan en tur

Wolff
Herlev

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 04-09-04 03:05

Peter Wolff wrote:

> Hvor og hvornår?

Jeg regner med (!) at køre fra kbh, ved shell tanken (ved starten af
frederiksborggade kl 13).

Er der virkelig ikke andre der gider? (det er godt nok skuffende efter
sidste års tilslutning til fællesture).

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Richard

Dato : 04-09-04 08:46

Tony Lorentzen wrote:

> Er der virkelig ikke andre der gider? (det er godt nok skuffende efter
> sidste års tilslutning til fællesture).

Det kunne jo være, at det pludseligt opståede sommervejr fik sat gang i
andre projekter, der har været udskudt af samme grund

Fx skal jeg i dag endelig have færdigmonteret nye sorte stålfleksslanger
på Vefferen og pudset vintervoksen af den. Og så give den sin første tur
i denne sæson - det er vist også på tide - så den er klar til en tur til
Malerklemmen i morgen

Egentlig burde jeg gå i gang med at rense murene ned, så huset kan blive
malet i næste uge. Men jeg satser på, at det tørre vejr endelig er kommet...

Men god tur - måske næste gang...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-09-04 19:12

"Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> wrote in message

> [...]
> på Vefferen og pudset vintervoksen af den. Og så give den sin første tur
> i denne sæson - det er vist også på tide - så den er klar til en tur til

Ie'een er lige kommet hjem fra sommerhuset og har, for første gang i denne
sæson, "sommerhusfri søndag"
Så jeg er altså os' klar til en malerklemme tur. Hvad tid så'en cirka,
kommer karavanen gennem Brøndby, eller i nærheden af det vestlige
køvenhavnstrup. Var det muligt at finde et mødested ?

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Richard

Dato : 04-09-04 19:58

Futte & Co. wrote:

> [...]
> kommer karavanen gennem Brøndby, eller i nærheden af det vestlige
> køvenhavnstrup. Var det muligt at finde et mødested ?

Nåede ikke helt så langt som planlagt - skulle have checket de
bremseslanger ved modtagelsen forlængst, lærer det aldrig - har derfor
endnu lidt at gøre med Vefferen i morgen formiddag. Så jeg kan ikke sige
nu, præcis hvornår jeg kommer afsted. Formentlig først ved 13-14-tiden,
men...

Hvornår ville du lægge af, Jørgen?

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-09-04 20:54

> [...]
> endnu lidt at gøre med Vefferen i morgen formiddag. Så jeg kan ikke sige
> nu, præcis hvornår jeg kommer afsted. Formentlig først ved 13-14-tiden,

13 - 14 tiden er fint med mig, jeg skal os' lige rundt og kigge på gamle
cykler med svigersønnen, han er ved at ta' kortet og skal jeg ha' den "fine"
i fred, må vi jo finde en anden til ham, ik

Går dit spørgsmål å¨afgangstid eller er det sæsonafslutning du taler om ?

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Richard

Dato : 04-09-04 21:09

Futte & Co. wrote:

> 13 - 14 tiden er fint med mig, jeg skal os' lige rundt og kigge på gamle
> cykler med svigersønnen, han er ved at ta' kortet og skal jeg ha' den "fine"
> i fred, må vi jo finde en anden til ham, ik

By all means, lad ikke sønneke få ejerfornemmelser fra starten

Skulle vi ringe sammen sidst på formiddagen (ved 11½-12-tiden), så ved
jeg bedre...
Har du endnu nummeret begyndende med 28597... - mit hjemmenr. er
45851135, hvis du kommer mig i forkøbet

> Går dit spørgsmål å¨afgangstid eller er det sæsonafslutning du taler om ?

Tok, tok - du ved jeg plejer at sige, at november er groft undervurderet
til mc-kørsel

Fra : Futte & Co.

Dato : 04-09-04 21:28

> [...]
> jeg bedre...
> Har du endnu nummeret begyndende med 28597... - mit hjemmenr. er

Nummeret går fruen normalt med ,men jeg snupper telefonen i morgen og
ringer senest ved 12 tiden,

--
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975

Fra : Morten

Dato : 04-09-04 23:25

Futte & Co. wrote:

> [...]
> kommer karavanen gennem Brøndby, eller i nærheden af det vestlige
> køvenhavnstrup. Var det muligt at finde et mødested ?

hey all,

Nu har jeg været væk i en temmelig lang periode, menjeg kan da huske, at
man plejede at mødes ved Shell-tanken i Køge kl 12, når man enten skulle
til Stevns elelr til 'Klemmen.

Det er måske helt passé?

anyway, hvorend turen starter fra, er jeg helt med på ideen, for at få
mødt nogen af jer "gamle hoveder" igen

Mvh
Morten
Kawa ZZR600

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-09-04 16:10

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 04-09-04 16:43

Kai Harrekilde-Petersen <khp@harrekilde.dk> writes:

> Nå, det bliver til en helt fantastisk tur fra Malmö til Københavns
> Sydhavn imorgen :-/

Jo - men så skal vi nok få det sjovt derude i Sydhavnen

> [...]

Jeg bruger Nov Gnus 0.3, altså den fra CVS. Jeg har brugt Gnus fra CVS
i 2-3 år, og kan ikke lige huske at jeg har gjort noget særligt efter

Fang mig evt. på privat email eller ICQ (8503046), hvis du skal have
hjælp til at få Nov Gnus til at virke.

> [...]

Du kunne jo også bare vælge et fornuftigt operativsystem der ikke
løser alle sine sikkerhedsproblemer ved at slå en eller anden tåbelig
firewall til, så folks programmer ikke virker. Du kan fx finde et godt
gratis operativsystem på <http://www.debian.org/>

--
Bandit 600 N | ......_[]-=*