Er Ultraglozz så godt?
Fra : Johnny Johansen

Dato : 02-09-04 00:10

Jeg har læst om et poleringsprodukt der hedder ultraglozz, og jeg må sige at
det har fanget min opmærksomhed. Bike har blandt andre teste det og har kun
roser til overs for produktet. Er der nogen herinde der bruger det og som
kan anbefale det? Jeg er lidt betænkelig ved at smøre noget på som kun kan
slibes af!!!!
Hvis man vil læse om produktet er deres hjemmeside her: www.ultraglozz.com

Hilsen Johnny

Fra : Thomas Jensen

Dato : 02-09-04 07:08

Er der nogen herinde der bruger det og som
> kan anbefale det?

jeg bruger det og er glad for det.

>Jeg er lidt betænkelig ved at smøre noget på som kun kan
> slibes af!!!!

jeg bruger nu bare en bomuldklud til at fjerne det med igen.
Men er tilfreds med det.

Prøvede for sjovt at polere en smileys på en venindes røde solmatte Triumph
spitfire, den blev pæn blank og er det endnu.
Hun har prøvet at "fjerne" den ved at polere hele bagklappen med slipol, men
man kan stadig se den

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : Ole Hansen

Dato : 02-09-04 08:18

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> writes:

> [...]
> kan anbefale det? Jeg er lidt betænkelig ved at smøre noget på som kun kan

Jeg bruger det på min sorte SV'er uden problemer overhovedet. Det er
nemt at arbejde med, og man får et flot resultat. Man skal dog, som
med alle andre sådanne produkter, lade være med at arbejde i direkte
sollys, eller for høj varme...

Ultraglozz laver selv et produkt, der kan fjerne polermidlet inden det
er hærdet.. Dette bruges også som vinyl make-up..

--
Ole Hansen

Fra : Christina R.

Dato : 02-09-04 09:41

> [...]
kun
> roser til overs for produktet. Er der nogen herinde der bruger det og som

Jeg har kun gode erfaringer med det. Min GS'er var utroligt mat i lakken, da
jeg købte den, men det har UltraGlozz rettet op på....

--
Christina R.
(Suzuki GS500E)

Fra : S.G \(aKa Sebastian.~

Dato : 02-09-04 13:12

> Jeg har kun gode erfaringer med det. Min GS'er var utroligt mat i lakken,
da
> jeg købte den, men det har UltraGlozz rettet op på....

ROFL.. for meget tv-shop? :)

Fra : Palle Clausen

Dato : 02-09-04 13:16

Johnny Johansen <ale@tele2adsl.dk> skrev:
>Jeg har læst om et poleringsprodukt
>der hedder ultraglozz. Er der
>nogen herinde der bruger det og som
>kan anbefale det?>Hilsen Johnny
***************

Bruger det selv, og kan kun anbefale det. Fik min 26 år gamle
originallak til at fremstå som nymalet.

Palle.
SR500.

Fra : S.G \(aKa Sebastian.~

Dato : 02-09-04 13:21

Hvor købes det henne i Odense?

Fra : Squish

Dato : 02-09-04 14:18

S.G (aKa Sebastian. G) wrote:
> Hvor købes det henne i Odense?

Oss' mig!

--
Squish
CB400F

Fra : Squish

Dato : 02-09-04 14:28

Squish wrote:

> Oss' mig!

http://www.metro.dk/data/pdfkat/00051_VTOXTOVBSSLFSEKR/Nonfood_3536_pdf28.pdf

Skal jeg købe en bøtte til dig?

--
Squish
CB400F

Fra : Ole Hansen

Dato : 02-09-04 14:28

Squish <hs304FJERN@hotmail.com> writes:

> Oss' mig!

BilXperten plejer vist at sælge det.. I hvert fald her i Aalborg...

--
Ole Hansen

Fra : Mikkel Kring

Dato : 02-09-04 17:51

"Ole Hansen" <moped@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> BilXperten plejer vist at sælge det.. I hvert fald her i Aalborg...

Også i vejle og her koster det ikke 190 mener det er 140,-

Fra : Thomas Jensen

Dato : 02-09-04 16:46

> Hvor købes det henne i Odense?

Mogens pedersen har det

Fra : John T. Sørensen

Dato : 02-09-04 16:21

MP MotorCykler Odense har det, men det koster
en 1/2 bondegård ca 190.00 Kr.

MVH John

Fra : Peter Hasselby

Dato : 02-09-04 19:46

De har det vist også hos midtfyns mc service