Annonce i dba
Fra : Allan Toft

Dato : 01-09-04 08:29

Jeg prøver lige igen.

Er der nogen som kan hjælpe med følgende annonce??

http://kortlink.dk/abm

Fra : Fisker

Dato : 01-09-04 08:42

ØHHH, du har råd til en MC til 66500.- men ikke en annonce til 12.-

MVH
Ole Fisker

Fra : Aragorn24

Dato : 01-09-04 09:54

Grineren svar

Fra : Allan Toft

Dato : 01-09-04 10:12

Det er jo bl.a. også derfor jeg har råd til en MC til 66 kilo

Fra : Allan Toft

Dato : 01-09-04 10:10

Der blev jeg vist fanget i Fiskerens net.

Fra : NielSV650

Dato : 01-09-04 11:58

"Allan Toft" <nobody@nobody.dk> wrote in message
> Jeg prøver lige igen.

Jeg er fuldstændig enig med "Fisker".
Hvis ikke man har råd til bruge 12,-kr i sin søgen på en ny cykel, har man
nok heller ikke råd til cyklen.
Det samme gælder salg af varer i Den Blå Avis. Hvorfor ikke bare smide de
sølle 19,-kr så alle kan se annoncen? Så er man da sikker på at blive taget
i betragtning.
Hvorfor skal man ha alting gratis?? Det er heller ikke gratis at køre på
geden.

/ Niels
S FAU himmelblau
http://dfmc.dk/158

Fra : Anders Thorup

Dato : 01-09-04 14:41

NielSV650 wrote:

> Jeg er fuldstændig enig med "Fisker".
> Hvis ikke man har råd til bruge 12,-kr i sin søgen på en ny cykel,
> har man nok heller ikke råd til cyklen.

Det var da et usædvanlig vattet svar. Hvis nogen herinde aligevel har betalt
for adgang, så kan man da ligesågodt få mest muligt ud af pengene!

> [...]
> at blive taget i betragtning.
> Hvorfor skal man ha alting gratis?? Det er heller ikke gratis at køre

Nej, men det er sjovt!! Omvendt er det ikke sjovt at bruge 12kr på en
annonce på en maskine der måske allerede er solgt.
Jeg mener ikke man skal have alting gratis, men 19kr for at få vist sit
tlf.nr!!!! COME ON 19kr!!!! Det skal ikke trykkes nogen steder, og hele
systemet er fuldautomatisk, der koster ikke engang dba 2 øre at lægge en
annonce ind.
Før i tiden(For et par år siden) var priserne noget mere rimelige, men jeg
synes at de er steget helt vildt på det sidste. DBA udnytter groft deres
monopol-lignende status IMO.

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Honda VFR750F 1986 Perlemorshvid
Http://www.dfmc.dk/Anders_Thorup

Fra : Fisker

Dato : 01-09-04 14:56

> [...]
> synes at de er steget helt vildt på det sidste. DBA udnytter groft deres

Hej

Mon ikke prisstigningen skyldes at DBA ikke sælger så mange trykte aviser
mere.

Og det koster nok lidt mere end 2 ører at lægge en annonce ind
når der medregnes udviklingstimer på systemet, support på systemet,
indkøb af ny hardware og hvad ved jeg.

DBA er trods alt en forretning.

MVH
Ole Fisker

Fra : Hekto

Dato : 01-09-04 16:45

In article <4135d4b8$0$290$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Fisker"
<ole@@NOSPAMfamilienfisker.dk> says...
> Mon ikke prisstigningen skyldes at DBA ikke sælger så mange trykte aviser
> mere.

Jeg tror også de får solgt færre 'kig' på DBA, med den nye prispolitik!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Fisker

Dato : 01-09-04 17:08

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> wrote in message
> In article <4135d4b8$0$290$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "Fisker"
> <ole@@NOSPAMfamilienfisker.dk> says...
> >
> Jeg tror også de får solgt færre 'kig' på DBA, med den nye prispolitik!

Hej

Ja, helt enig.
Der findes masser af paralleller hvor nedenstående formel kunne anvendes.
Sænk priserne -> Flere kunder -> Samme/måske større indtjening.

Hvis Bill Gates satte XP ned i 250,- for en HomeEdition, ville han
garanreret få flere penge i kassen
og samtidig slippe for en stor del af piraterne.

MVH
Ole Fisker

Fra : Jim Andersen

Dato : 01-09-04 16:34

Anders Thorup wrote:
> Jeg mener ikke man skal have alting gratis, men 19kr for at få vist
> sit tlf.nr!!!! COME ON 19kr!!!!

Det koster da kun 12 kr ?

/jim