Bagage på CBR600
Fra : Mogens

Dato : 31-08-04 10:34

Så kom der sørme en "ny" mc i hus
Og selv om det er synd for udseendet, så er jeg nødt til at se lidt praktisk
på det også. Med andre ord: Jeg skal ha' klistret en eller anden
kuffert/bagagebærer-anordning på min Honda CBR600.
Er der nogen der har erfaring med noget, der ikke ligner et helt stillads på
bagperronen?
Hos Hein Gericke har jeg set noget der hedder SW-Motech, med et
"Quick-lock"-system så man ikke behøver at køre rundt med for meget stativ,
når man ikke har sidetasker på. Nogen der kender dette i praksis?
På forhån tak!
Mogens

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 31-08-04 10:41

Givi laver også noget som ikke syner af meget. Men det fås vist ikke i DK,
men i Tyskland.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 31-08-04 11:28

> [...]
> praktisk på det også. Med andre ord: Jeg skal ha' klistret en eller
> anden kuffert/bagagebærer-anordning på min Honda CBR600.

Hej Mogens

Hvilken årgang har du købt?

--
Mojn Jens Bager Jensen
Honda CBR 600 F '94, Suzuki DR 600 '85

Fra : Mogens

Dato : 31-08-04 13:44

Tjae - jeg vaklede mellem en 1991, som jeg havde råd til, og en 2004, som
jeg OVERHOVEDET ikke havde råd til. Så det endte med en 1999, som jeg bare
sådan helt almindeligt ikke har råd til
Mogens

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en
meddelelse news:FoYYc.5927$h%2.1971@news.get2net.dk...

Fra : Mikkel Hansen

Dato : 01-09-04 00:24

Mogens wrote:
> [...]
> som jeg OVERHOVEDET ikke havde råd til. Så det endte med en 1999, som
> jeg bare sådan helt almindeligt ikke har råd til

Har man jo aldrig, men en dejlig årgang, det er det!

Fra : Richard

Dato : 31-08-04 16:19

Mogens wrote:

> Så kom der sørme en "ny" mc i hus

Tillykke med det

> Og selv om det er synd for udseendet, så er jeg nødt til at se lidt praktisk
> på det også. Med andre ord: Jeg skal ha' klistret en eller anden
> kuffert/bagagebærer-anordning på min Honda CBR600.

Forståeligt argument så hvad med et par bløde smid-over-tasker evt. med en
tværgående taske ovenover. Og evt. noget klar plastfolie under til at
forhindre ridser på sidedæsklerne? Bl.a. Held laver nogle glimrende
tasker; Oxford's ser også ret gode ud, men store...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Carsten

Dato : 31-08-04 19:49

"Mogens" <msk_fjernes_@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Så kom der sørme en "ny" mc i hus

...og tillykke med den !

> Er der nogen der har erfaring med noget, der ikke ligner et helt stillads

> bagperronen?

Jeg har selv købt en F4i (som jeg foresten heller ikke har råd til ), og
har
nu bestilt en givi monorack til den (har topboks fra tidligere mc). Jeg
synes
ikke at monorack på F4'erne er såååå skæmmende. Se selv...

http://www.givi.it/perlatuamoto/photos/80_campo_foto_5.jpg

Carsten