Ny mc, men jeg kan hverken finde Clymer el~
Fra : GRISEN

Dato : 30-08-04 22:36

Er der andre muligheder end Clymer og Haynes?
Ingen af dem har tilsyneladende lavet noget til RSV1000.

Hvad gør man så?
Den oficielle værkstedsmanual er vel ikke lige til at finde - eller hva' ???

*
Jan

http://salg.grisen.org
http://dfmc.dk/?id=96

Fra : MKS - 74

Dato : 30-08-04 22:54

On Mon, 30 Aug 2004 23:35:50 +0200, GRISEN <grisen_fjern@grisen.org>
wrote:

>Hvad gør man så?
>Den oficielle værkstedsmanual er vel ikke lige til at finde - eller hva' ???

Nå det mener du ikke , nu ved jeg ikke om denne lige passer i
årgang, men de dukker allesammen op med jævne mellemrum både som
hardcopy og på CD :

<http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=25645&item=7919355202&rd=1>

--
-Michael
No. 74 riding shotgun...

Fra : GRISEN

Dato : 31-08-04 16:48

On Mon, 30 Aug 2004 23:54:26 +0200, MKS - 74 <mks74temp@tiscali.dk> wrote:

>Nå det mener du ikke , nu ved jeg ikke om denne lige passer i
>årgang, men de dukker allesammen op med jævne mellemrum både som
> [...]

Takker for de forskellige svar, links o.l.

*
Jan

http://salg.grisen.org
http://dfmc.dk/?id=96

Fra : Eg Egemarke

Dato : 31-08-04 11:09

Den har jeg til at ligge osse og JO der er mange der savner manualer fra mig
så imorgen går jeg igang med at brænde ned på skiver prisen bliver ca 30 Kr
pr stk...

--
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Eg Egemarke

Dato : 31-08-04 11:10

Den er godt nok på tysk den jeg har prøver lige at finde een på engelsk osse
til RSV´eren

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 31-08-04 11:32

"Den har jeg til at ligge osse"

Har du et helt bibliotek

Har du noget til Honda BB, ZX6R og da også gerne Honda CR250 (men det er jo
næsten en knallert, og ikke så kompliceret)

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Eg Egemarke

Dato : 31-08-04 11:44

Jamen jeg LEDER som en GAL efter ALT jeg kan finde

Send lige en mail tak !!

Fra : ptheo

Dato : 31-08-04 16:51

Til aprilia er der både en manual til selve motorcyklen og en seperat
manual til motoren....
jeg har begge på engelsk ....
ptheo

Fra : Eg Egemarke

Dato : 31-08-04 23:14

Hvis du sender mig en mail kan du få den gratis !! blot du selv "henter" og
brænder