Hej jarnbak
Den var så sløv da jeg købte den, optimistisk som jeg er, regnede jeg med at
det var et mindre problem der let kunne løses... men jeg blev klogere!
Nu har jeg lige været ude igen, igen, og rode lidt med cyklen og som skrevet
tidligere så starter den OK og går også rimeligt i tomgang, men er meget
langsom til at tage gassen under ca 3-4000 rpm. over de 3-4000 rpm reagerer
den egentlig kvikt nok på gasgivning men trækkraften er stadig elendig. hvis
jeg kører en tur så har jeg svært ved at får den over 7000 rpm (jeg mener
det røde felt starter ved 9000 rpm) kun ved at pine den op i omdrejninger i
lave gear kan jeg kommer over 7000 rpm.
M.h.t tændrør, så er de måske lidt sodede så blandningen er måske nok til
den fede side. Har prøvet at tage luftfilteret ud for at magre blandningen
ud men uden ændring overhovedet.
Jeg har ikke kendskab til om motoren har været åben men den forrige ejer har
måske nok forsøgt at løse problemet og så opgivet og solgt den videre til
MIG
Hmmmm jeg bliver pludselig så træt - må lige hen og ligge.....
"p.jarnbak" <jarnbak@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:4135982c$0$158$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "b.lind" <b_lind@post5.tele.dk> wrote in message
> news:41355add$0$278$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> > Jeg har haft karburator totalt adskilt 2 gange... alle dyser ud og blæse
> > alle kringelkroge igennem. Alle membraner ser fine ud -ingen huller
eller
> > lign!
> >
> > Checket at alle dyser svarer til original data og nålehøjden også.
> >
> > Taktningen er også checket og kompressionen er omkring 8-9 bar på alle
> cyl.
> >
> > Så derfor hælder jeg nu til tændningsproblemer....
>
> Okay.Hvornår begyndte det? hvad farve har tændrørne efter en tur?Har
motoren
> lige været lukket op?
> Kom det pludseligt eller over en periode?Jeg vil da gerne høre hvad du
> finder ud af.
> Hej Palle.
>
>