Underlig kæde???
Fra : Kenneth

Dato : 30-08-04 21:16

Hej.

Jeg har næsten lige skiftet kædekit på min Kawa ZX6-R og den har en underlig
lyd, når den trækker. Lige så snart jeg tager gassen af, så forsvinder
lyden. Det lyder nærmest som at kæden kører henover en eller anden
plastikdel og slider denne, men jeg har haft alle de plastikdele, der sidder
i tilknytning til kæden af og der er intet slid at se. Har haft den ude hos
en forhandler og en af mekanikkerne tog en tur på maskinen. Han sagde at
kædekittet sagtens kunne sige sådan. Men jeg kunne godt tænke mig at høre,
hvad I har haft af erfaringer eller evt. har hørt fra andre. Kædekittet er
et Afam. Det er en 525 Z-rings kæde. Det har kørt max 2000 km og er blevet
smurt jævnligt. Kæden er hverken for stram eller for slap.
Håber I kan hjælpe mig.

MVH

Kenneth.
http://www.dfmc.dk/?id=620