/ Forside / Interesser / Fritid / Motorcykler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Motorcykler
#NavnPoint
dova 9238
pallenoc 4816
pallebhan.. 3536
masteraug.. 3050
nilsg 2382
jakjoe 2110
transor 2030
CLAN 1915
Sunowich 1420
10  3773 1345
MC klub til mig - Findes det?
Fra : Studen


Dato : 29-08-04 22:36

Hej igen,
Jeg blev i en anden tråd rådet til at melde mig ind i mc klub, derfor sidder
jeg nu og pløjer diverse klubsider igennem. Det slår mig bare at jeg
egentlig ikke rigtigt kan finde en klub (der lige umiddelbart) passer til
mig. Derfor spør' jeg her, da det jo er svært at få et rigtigt godt indtryk
af sådan en klub via en hjemmeside.

Mine krav/ønsker:
-Relativt unge mennesker (gennemsnitsalder ca.30 - yngre er vist utopi).
-Beliggenhed københavnsområdet
-Ikke aaalt for meget kaffe og kringle 3gange om ugen med mødepligt.
-Værksted til afbenyttelse i vinterperioden.
-Gang i den, uden man SKAL drikke et anker fadøl for at komme i betragtning
til medlemskab.
-Søde piger (det er vist en selvfølge)
-En klub hvor hobby er nøgleordet, og ikke nødvendigvis "livstil". Dvs. Skal
jeg have lædervest på HELE tiden tror jeg ikke jeg er interesseret!

Findes det? Eller er mine krav for "strenge"?


Mvh

Studen



 
 
Martin Sørensen (29-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 29-08-04 23:08

> Jeg blev i en anden tråd rådet til at melde mig ind i mc klub, derfor
> sidder jeg nu og pløjer diverse klubsider igennem. Det slår mig bare
> at jeg egentlig ikke rigtigt kan finde en klub (der lige umiddelbart)
> passer til mig.

Sådan havde jeg det også da jeg kiggede efter klubber.. Det endte med at jeg
ikke fandt nogle der passede.

> Mine krav/ønsker:
> -Relativt unge mennesker (gennemsnitsalder ca.30 - yngre er vist
> utopi).

Ja, gennemsnitsalderen er generelt alt for høj. Omkring 40 år ligger den på
flere steder siger min erfaring, og da jeg kun er 24 år, matcher det ikke
helt endnu.

> -Ikke aaalt for meget kaffe og kringle 3gange om ugen med mødepligt.

Det var desværre også for udbredt. Det var for lidt mc-relateret til at jeg
gad det.

> -Værksted til afbenyttelse i vinterperioden.

Ikke så mange klubber der har det, men det koster jo også penge at opbygge
et fornuftigt værksted..

> -Gang i den, uden man SKAL drikke et anker fadøl for at komme i
> betragtning til medlemskab.

Der er vist lidt rigeligt meget druk i de fleste klubber. Igen ikke
specielt mc-relateret, snarere tværtimod..

> -En klub hvor hobby er nøgleordet, og ikke nødvendigvis "livstil".
> Dvs. Skal jeg have lædervest på HELE tiden tror jeg ikke jeg er
> interesseret!
> Findes det? Eller er mine krav for "strenge"?

Dine krav passer meget godt på mine, og det lykkedes mig ikke at finde nogen
egnet klub. Jeg har nogle venner der også kører MC, og det kan fint gå som
en 'klub' for mig.

Jeg håber at du har bedre held end mig. Hvis jeg boede i Københavnsområdet
havde jeg nok meldt mig ind i PMC, da jeg er ingeniørstuderende, men der
findes desværre ikke noget lignende her i Aalborg.

signing off.. Martin Sørensen



Jacob Larsen (29-08-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 29-08-04 23:40

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message
news:cgtk41$9tj$1@news.cybercity.dk
> Dine krav passer meget godt på mine, og det lykkedes mig
> ikke at finde nogen egnet klub. Jeg har nogle venner der
> også kører MC, og det kan fint gå som en 'klub' for mig.
>
> Jeg håber at du har bedre held end mig. Hvis jeg boede i
> Københavnsområdet havde jeg nok meldt mig ind i PMC, da
> jeg er ingeniørstuderende, men der findes desværre ikke
> noget lignende her i Aalborg.
> signing off.. Martin Sørensen

Du kan da bare lave en klub.
Der er en del mc'er på AAU. Jeg er der dog kun et enkelt år endnu.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der
ikke er andre, der kan." - J.Larsen



Martin Sørensen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 30-08-04 01:54

>> Jeg håber at du har bedre held end mig. Hvis jeg boede i
>> Københavnsområdet havde jeg nok meldt mig ind i PMC, da
>> jeg er ingeniørstuderende, men der findes desværre ikke
>> noget lignende her i Aalborg.
> Du kan da bare lave en klub.

Det er jeg for doven til.

Jeg tror nok at der er basis for en mc-klub for ingeniørstuderende i
Aalborg, men det med initiativ er jo noget svært noget.. Man skal jo rejse
sig op og alt muligt.

> Der er en del mc'er på AAU. Jeg er der dog kun et enkelt år endnu.

Jeg er også færdig til næste år.

signing off.. Martin Sørensen



Jes Vestervang (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 30-08-04 23:53

Martin Sørensen wrote:

>>> Hvis jeg boede i Københavnsområdet havde jeg nok meldt mig ind i
>>> PMC, da jeg er ingeniørstuderende, men der findes desværre ikke
>>> noget lignende her i Aalborg.
>> Du kan da bare lave en klub.
>
> Det er jeg for doven til.
>
> Jeg tror nok at der er basis for en mc-klub for ingeniørstuderende i
> Aalborg,

Jep. Dog kunne der være noget fristende ved at inddrage f.eks. dansk og
psykologi-stud_iner_

> men det med initiativ er jo noget svært noget.. Man skal jo rejse sig
> op og alt muligt.

Ja, hvis initiativ var en lettere ting at komme i besiddelse af, havde
jeg da også startet et "PMC North Chapter" for længst

>> Der er en del mc'er på AAU. Jeg er der dog kun et enkelt år endnu.
>
> Jeg er også færdig til næste år.

I er da irriterende at høre på, i to Tre år tilbage...

--
mvh Jes Vestervang

Jacob Larsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Larsen


Dato : 30-08-04 23:56

> > > Der er en del mc'er på AAU. Jeg er der dog kun et
> > > enkelt år endnu.
> >
> > Jeg er også færdig til næste år.
>
> I er da irriterende at høre på, i to Tre år tilbage...

Hold da op det er lang tid. Godt det ikke er mig. Ville virke helt
uoverskueligt.
--
mvh. Jacob Larsen - GS500E
"Det er vigtigt, at du kan lide dig selv. Specielt hvis der
ikke er andre, der kan." - J.Larsen



Ukendt (31-08-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 31-08-04 01:10


> > Jeg er også færdig til næste år.
>
> I er da irriterende at høre på, i to Tre år tilbage...

Hvorfor er jeg så ikke irriterende, at høre på?
Jeg er *HELT* færdig!

Hilsen
Lars



Ukendt (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 30-08-04 14:22

> Du kan da bare lave en klub.
> Der er en del mc'er på AAU. Jeg er der dog kun et enkelt år endnu.

Ja ja, det er lettere sagt, end gjort!
Men jo, du har evig ret i. Men det er lidt svært, at gøre benarbejdet, når
man som både dig og Martin S., kun har et år tilbage af studietiden.
Selv er jeg lige blevet kandidat fra stedet, så motivationen hos mig om at
starte "MCAAU!" er også på det laveste, end nogensinde.

Men jeg er dog ret ligeglad med gennemsnitsalderen, hvis blot at man kan
komme på bølgelængde. Men jeg kunne nok ikke forenes med ligeheden mellem de
klubber jeg besøgte og stemningen et i værthus... ja, undskyld, det var ikke
for at fornærme nogen, blot en yderst subjektiv vurdering fra min side!

Ellers må jeg give Martin S. helt ret, har haft lignende overvejelser,
hvilket gør at jeg også er klubløs.
Men ikke mere klubløs, end at det stadig er hyggeligt, at trille fællesture
eller snakke med et par nogenlunde ligesindede. Det er helt fint med mig,
det behøver jeg ikke et MC-klubmedlemsskab, for at kunne opfylde!

Så slipper man også for, at altid skulle snakke om ølmærker!

Hilsen
Lars



Henrik Nielsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 30-08-04 10:10

"Ja, gennemsnitsalderen er generelt alt for høj - Der er vist lidt rigeligt
meget druk i de fleste klubber - plus meget mere..."

Generalisere du ikke lige lidt rigeligt.... Nu kender jeg ikke mange klubber
i Ålborg, men det skulle vel ikke være så meget anderledes end her
omkring.....


--
Mvh.
Henrik (som har været med til at starte 2 MC-klubber.....)
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Martin Sørensen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 30-08-04 11:10

> "Ja, gennemsnitsalderen er generelt alt for høj - Der er vist lidt
> rigeligt meget druk i de fleste klubber - plus meget mere..."
> Generalisere du ikke lige lidt rigeligt.... Nu kender jeg ikke mange
> klubber i Ålborg, men det skulle vel ikke være så meget anderledes
> end her omkring.....

Måske generaliserer jeg lidt, men fakta er at gennemsnitsalderen er for høj
efter min smag. De fleste klubber dækker over alle aldre fra ung til gammel,
og da jeg absolut hører til i den yngre generation, så vil
gennemsnitsalderen synes for lav for mig. Måske passer gennemsnitsalderen
mig fint om 10 år.

Mht. druk, så skal der heller ikke så meget til før jeg synes det er for
meget. Jeg har det bare sådan at MC-kørsel og druk absolut ikke kan blandes.
Vil man drikke, kan man melde sig ind i en drikke-klub istedet (øl-klubber
osv.).. Skidt for sig og kanel for sig.

signing off.. Martin Sørensen



Henrik Nielsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 30-08-04 12:29

Jeg synes nu det er godt at der er folk i alle aldre i en klub. Tit er det
da rart med lidt erfaring fra de "gamle".

Mht. druk så er det vist et fåtal hvor druk og kørsel hører sammen. Og især
i klubber. Klubber vil da ikke sætte deres gode rygte over styr, heller ikke
bare for et enkelt medlem. Mange klubber ville også miste deres tilskud,
hvis det var tilfældet. Mange klubber vil da smide sådanne medlemmer ud....
I hvert fald dem jeg kender til. Men derfor kan vi da godt holde en fest,
engang imellem, og drikke lidt. Der er vi vel ikke anderledes end andre
mennesker. Men så venter vi da med at kører til vi har sovet "den ud".

Jeg ved ikke hvor du har din info fra, men prøv lige at kører ud og besøge
dem. Mange har fordomme. Jeg kan selvfølgelig ikke udelukke at der findes
den slags klubber.


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



kim a.c (30-08-2004)
Kommentar
Fra : kim a.c


Dato : 30-08-04 13:33

>Mht. druk, så skal der heller ikke så meget til før jeg synes det er for
>meget. Jeg har det bare sådan at MC-kørsel og druk absolut ikke kan
blandes.
>Vil man drikke, kan man melde sig ind i en drikke-klub i stedet (øl-klubber
>osv.).. Skidt for sig og kanel for sig.

>signing off.. Martin Sørensen

Der findes en klub, med kristne motorcykelkører det kan være det er noget
for dig, men de drikker sig nok også fulde engang imellem?
Hvis man ikke kan feste og få en stor en engang imellem, når man ikke kører,
forstår jeg ikke at du kan have noget imod.
Du kan da selv lade være og drikke og så feste med, det er sikkert ikke alle
der drikker sig fulde.

Kim
PS
Jeg kan li at drikke øl og køre mc, MEN GØR DET IKKE SAMTIDIGT



Henrik Nielsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 30-08-04 13:50

"men de drikker sig nok også fulde engang imellem?"

Så vidt jeg ved, tager de det ret seriøst. Så jeg er ret sikker på at de
ikke drikker.

"Jeg kan li at drikke øl og køre mc, MEN GØR DET IKKE SAMTIDIGT"

Fuldstændig enig.


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



kim a.c (30-08-2004)
Kommentar
Fra : kim a.c


Dato : 30-08-04 14:07

>"men de drikker sig nok også fulde engang imellem?"

>Så vidt jeg ved, tager de det ret seriøst. Så jeg er ret sikker på at de
>ikke drikker.

Jeg var heller ikke sikker i det jeg skrev. Undskyld kristne Mc Club.

Kim



Kenneth T (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Kenneth T


Dato : 30-08-04 20:04

> Måske generaliserer jeg lidt, men fakta er at gennemsnitsalderen er for
høj
> efter min smag.

Det er ofte et problem, men det er jo svært at få gennemsnitsalderen ned,
når der er for mange som dig, i den unge ende, som slet ikke gider melde sig
ind, når alle krav ikke er opfyldt...
Kan du se problemet?

Find en klub hvor du føler dig godt tilpads, og gør så noget arbejde for at
få nogle flere unge medlemmer, det må være mit råd.


--
MVH
Kenneth T
ZX12R
www.dkfritidmotorcykel.dk/kenneth_t
www.rrmc.dk


MFO (30-08-2004)
Kommentar
Fra : MFO


Dato : 30-08-04 20:19

Kenneth T wrote:

>
> Det er ofte et problem, men det er jo svært at få gennemsnitsalderen
> ned, når der er for mange som dig, i den unge ende, som slet ikke
> gider melde sig ind, når alle krav ikke er opfyldt...
> Kan du se problemet?

Hæ!
Jeg hjælper med at få gennemsnitsalderen ned i klubberne.
Jeg er ikke medlem!


--
Michael > 40 år (kører sommetider som en drengerøv)
Kawa Z650 > 25 år (kører som ny)

Henrik Nielsen - Rap~ (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 30-08-04 20:55

"Jeg er ikke medlem"

He he, den metode havde jeg ikke lige tænkt på. Men det er nok ikke populært
at bede "de gamle" om at melde sig ud

Personligt synes jeg nu ikke alderen er et problem. Jeg snakker da lige godt
med en på 25, som med en på 50, sjovt nok finder vi altid noget at snakke
om. MC'er fx.

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



kim a.c (30-08-2004)
Kommentar
Fra : kim a.c


Dato : 30-08-04 22:08

>Personligt synes jeg nu ikke alderen er et problem. Jeg snakker da lige
godt
Z>med en på 25, som med en på 50, sjovt nok finder vi altid noget at snakke
>om. MF'er fx.

--
>Mvh.
>Henrik
>http://RaptorMC.dk



Kan kun give dig ret,

Kim



Martin Sørensen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 30-08-04 22:46

>> Måske generaliserer jeg lidt, men fakta er at gennemsnitsalderen er
>> for høj efter min smag.
> Det er ofte et problem, men det er jo svært at få gennemsnitsalderen
> ned, når der er for mange som dig, i den unge ende, som slet ikke
> gider melde sig ind, når alle krav ikke er opfyldt...
> Kan du se problemet?

Ja, sagtens. Jeg bebrejder da heller ikke nogen at det ikke findes, for så
kunne jeg jo 'bare' selv starte en klub. Jeg har besøgt et par klubber her i
omegnen, men ingen af dem passede mig. I en af klubberne var det yngste
medlem 29 år, og da jeg var 21 på daværende tidspunkt, synes jeg ikke at det
virkede rigtigt.

> Find en klub hvor du føler dig godt tilpads, og gør så noget arbejde
> for at få nogle flere unge medlemmer, det må være mit råd.

Jeg må se hvad det bliver til. Lige pt. har jeg ikke de store ønsker om at
være i en klub, da flere af mine venner som sagt også kører MC. Så har vi
vores egen lille uformelle 'klub', og det er fint for mig.
MC-snakken har jeg jo denne nyhedsgruppe til, så det behov er også dækket.


signing off.. Martin Sørensen



Elbarto (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Elbarto


Dato : 30-08-04 23:56


"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:4132eebd$0$168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "Ja, gennemsnitsalderen er generelt alt for høj - Der er vist lidt
rigeligt
> meget druk i de fleste klubber - plus meget mere..."
>
> Generalisere du ikke lige lidt rigeligt.... Nu kender jeg ikke mange
klubber
> i Ålborg, men det skulle vel ikke være så meget anderledes end her
> omkring.....
>
>
> --
> Mvh.
> Henrik (som har været med til at starte 2 MC-klubber.....)
> http://RaptorMC.dk
>
> Fjern x i mailadr. ved svar på mail.
>
>


Alder betyder intet
Jeg er selv 25 og køre ture med "5 gamle røvhuller og en kælling" alle 45+
Vi har det da temlig hyggelig så en klub men flere medlemmer med et
gennemsnit på 40år kan være fin fin
Der er så det når man er så meget yngre så mobber de en .. og ??????
Tilgengæld når der er brug for erfarne folk til et eller andet evt. finde ny
"cykel" Jamen så er de der

Elbarto
OZ3BTO



Henrik Nielsen (31-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 31-08-04 11:28

"Tilgengæld når der er brug for erfarne folk til et eller andet evt. finde
ny "cykel" Jamen så er de der"

Jeg kunne vist ikke have sagt det meget bedre..



--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Jes Vestervang (02-09-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 02-09-04 22:58

"Lars T. Thomsen" <ltth00[snabela]acoustics.auc.dk> writes:

>> > Jeg er også færdig til næste år.
>>
>> I er da irriterende at høre på, i to Tre år tilbage...
>
> Hvorfor er jeg så ikke irriterende, at høre på?
> Jeg er *HELT* færdig!

*grrr*...
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Freddy Lang (02-09-2004)
Kommentar
Fra : Freddy Lang


Dato : 02-09-04 23:18

Jes Vestervang wrote:
> "Lars T. Thomsen" <ltth00[snabela]acoustics.auc.dk> writes:
>
>>>> Jeg er også færdig til næste år.
>>>
>>> I er da irriterende at høre på, i to Tre år tilbage...
>>
>> Hvorfor er jeg så ikke irriterende, at høre på?
>> Jeg er *HELT* færdig!
>
> *grrr*...

Tør dine salte tårer, og snup en kiks... tænk på de arme stakler, som slet
ikke er gået i gang endnu!


--
Freddy
SV-R




Jes Vestervang (03-09-2004)
Kommentar
Fra : Jes Vestervang


Dato : 03-09-04 02:22

"Freddy Lang" <zierra@[FJERNDETTE]mail.dk> writes:

> Jes Vestervang wrote:
>> "Lars T. Thomsen" <ltth00[snabela]acoustics.auc.dk> writes:
>>> Hvorfor er jeg så ikke irriterende, at høre på?
>>> Jeg er *HELT* færdig!
>>
>> *grrr*...
>
> Tør dine salte tårer, og snup en kiks... tænk på de arme stakler, som slet
> ikke er gået i gang endnu!

Jaeh, ok
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Outlook Express-bruger, se her: <http://xnews.newsguy.com/>

Rasmus Hauch (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Rasmus Hauch


Dato : 30-08-04 00:26

> Mine krav/ønsker:
> -Relativt unge mennesker (gennemsnitsalder ca.30 - yngre er vist
> utopi).
> -Beliggenhed københavnsområdet
> -Ikke aaalt for meget kaffe og kringle 3gange om ugen med mødepligt.
> -Værksted til afbenyttelse i vinterperioden.
> -Gang i den, uden man SKAL drikke et anker fadøl for at komme i
> betragtning til medlemskab.
> -Søde piger (det er vist en selvfølge)
> -En klub hvor hobby er nøgleordet, og ikke nødvendigvis "livstil".
> Dvs. Skal jeg have lædervest på HELE tiden tror jeg ikke jeg er
> interesseret!
>
> Findes det? Eller er mine krav for "strenge"?

Hejsa.
Umiddelbart synes jeg din ønsker passer meget godt til
http://www.morgenhaard-mc.dk/ såvidt jeg husker dem.
Bare en mulighed.
Men ellers brug nogle aftener på at køre rundt og se på forholdene i de
forskellige klubber.
Alle med klubhus har jo som regel åben en aften om ugen.
Mvh
Rasmus ZX9R-C (klubløs men med eget fællesskrueværksted)



Henrik Nielsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 30-08-04 10:12

"Men ellers brug nogle aftener på at køre rundt og se på forholdene"

God idé. Tit ser tingene anderledes ud i virkeligheden, end på en
hjemmeside. Og der findes jo sikkert også klubber som ikke har
hjemmeside....


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Freddy Lang (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Freddy Lang


Dato : 30-08-04 00:53

Studen wrote:
> Hej igen,
> Jeg blev i en anden tråd rådet til at melde mig ind i mc klub, derfor
> sidder jeg nu og pløjer diverse klubsider igennem. Det slår mig bare
> at jeg egentlig ikke rigtigt kan finde en klub (der lige umiddelbart)
> passer til mig. Derfor spør' jeg her, da det jo er svært at få et
> rigtigt godt indtryk af sådan en klub via en hjemmeside.
>
> Mine krav/ønsker:
> -Relativt unge mennesker (gennemsnitsalder ca.30 - yngre er vist
> utopi).
> -Beliggenhed københavnsområdet
> -Ikke aaalt for meget kaffe og kringle 3gange om ugen med mødepligt.
> -Værksted til afbenyttelse i vinterperioden.
> -Gang i den, uden man SKAL drikke et anker fadøl for at komme i
> betragtning til medlemskab.
> -Søde piger (det er vist en selvfølge)
> -En klub hvor hobby er nøgleordet, og ikke nødvendigvis "livstil".
> Dvs. Skal jeg have lædervest på HELE tiden tror jeg ikke jeg er
> interesseret!
>
> Findes det? Eller er mine krav for "strenge"?

Jeg vil foreslå dig at kigge ind forbi Kantana MC i Valby. Jeg har besøgt
dem et par gange, og det kan kun siges at ha' været en positiv oplevelse
hver gang. Herlige mennesker. De er meget saglige, altså "MC-relaterede",
som du selv skriver. De er ikke alle lige unge, men selv de "ældre" af dem
er da rimeligt unge af sind (tror jeg godt, man kan kalde det). De har de
fineste klublokaler, inklusive et godt værksted. De lader til at være
rimeligt aktive. Stilmæssigt hælder de vist overvejende til det sportslige,
hvilket tiltaler mig. Hvis jeg boede i København, ville jeg nok vælge
Kantana.
Nå ja, forresten... de har også nogle søde piger.


--
Freddy
SV-R




Tony Lorentzen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 30-08-04 01:10

Studen wrote:

> Findes det? Eller er mine krav for "strenge"?

Umiddelbart tror jeg måske Kantana MC (www.kantanamc.dk) måske er noget for
dig... ? Men om du er noget for Kantana MC kan jeg ikke svare på. De er
meget flinke og imødekommende - og har nogle rigtigt gode lokaler... Så kig
ud til dem på en af deres "åbne" skrue-aftener.

Jeg overvejer selv pt. om jeg skal se om jeg kan finde en klub. Desværre er
det vist lidt sælgers marked i øjeblikket, så man kan ikke bare vælge og
vrage i vildskab blandt klubberne. Det kræver noget engagement at komme i
betragtning for medlemsskab.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o




Henrik Steen Larsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Steen Larsen


Dato : 30-08-04 09:44

Tony Lorentzen wrote:
> Umiddelbart tror jeg måske Kantana MC (www.kantanamc.dk) måske er noget for
> dig... ? Men om du er noget for Kantana MC kan jeg ikke svare på. De er
> meget flinke og imødekommende - og har nogle rigtigt gode lokaler... Så kig
> ud til dem på en af deres "åbne" skrue-aftener.

Tak for de fine ord (også til Freddy)

Vores åbne skrueaftener hver anden torsdag har vi stoppet grundet
manglende interesse. Man kan dog altid kigge forbi enhver onsdag eller
fredag og se hvem vi er.

Henrik Nielsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 30-08-04 10:14

Hej Henrik

Jeg har også kun positive ord om jer (Kantana), i er helt sikkert et besøg
værd

Vi må snart ses igen

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Henrik Steen Larsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Steen Larsen


Dato : 30-08-04 11:19

Henrik Nielsen wrote:
> Hej Henrik
>
> Jeg har også kun positive ord om jer (Kantana), i er helt sikkert et besøg
> værd
>
> Vi må snart ses igen
>

mm - 6. november kl. 20 kunne jo være oplagt...

Og så ikke et eneste ondt ord om hverken øl, whisky eller noget i den
dur


***TEQUILAFEST...TEQUILAFEST...TEQUILAFEST...TEQUILAFEST...TEQUILAFEST...***

Henrik Nielsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 30-08-04 12:31

"Og så ikke et eneste ondt ord om"

Nej nej

Men jeg ved ikke lige om jeg kommer. Der er jeg jo lige blevet far, men jeg
skal forsøge...


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Henrik Steen Larsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Steen Larsen


Dato : 30-08-04 12:43

Henrik Nielsen wrote:
> Men jeg ved ikke lige om jeg kommer. Der er jeg jo lige blevet far, men jeg
> skal forsøge...

Så har du garanteret også brug for lidt positiv af-stressning

Vi ses jo nok lige pludselig alligevel. Du gemte dig jo nede på Fyn,
sidst jeg var vestpå. Gik Fyns MC-Festival fint?

Henrik Nielsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 30-08-04 13:53

"Gik Fyns MC-Festival fint?"

Jep, jeg synes det gik rigtig godt. Men jeg gik dog forholdsvis tidligt i
seng, lørdag, da jeg skulle til Billund og med flyveren til Bangkok

Men der var masser af god musik.


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.




Henrik Nielsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen


Dato : 30-08-04 13:53

Gik det for øvrigt godt i Thy??

Det er første gang i mange år, jeg ikke har været der....


--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Henrik Steen Larsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Steen Larsen


Dato : 30-08-04 18:35

Henrik Nielsen wrote:
> Gik det for øvrigt godt i Thy??
>
> Det er første gang i mange år, jeg ikke har været der....

Som altid (dvs. ligesom sidste og forrige år) var træffet rigtig godt.
Vi fangede også i år Agger Strand om lørdagen, hvor solen var rigtig god

Det medbragte øl smagte glimrende og Thypilsnerne gled da vist også ned
*G*. De havde hyret en ret sjov ZZ Top kopi, omend jeg ellers ikke fik
set på særlig mange af de bands, der spillede. Campingpladsen var
markant udvidet og der var som noget nyt lavet deciderede camping og
mc-parkerings områder. Det var også kommet den lokale brandmester for
øre, at træffet var af en anseelig størrelse, så nu var der også opsat
diverse slukningsposter rundt omkring (og her er det altså ikke ekstra
øltelte, jeg taler om)

Henrik Nielsen - Rap~ (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Henrik Nielsen - Rap~


Dato : 30-08-04 20:52

"og her er det altså ikke ekstra øltelte, jeg taler om"

LOL...

--
Mvh.
Henrik
http://RaptorMC.dk

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.



Moller (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Moller


Dato : 30-08-04 07:22

Studen wrote:
> Hej igen,
> Jeg blev i en anden tråd rådet til at melde mig ind i mc klub, derfor sidder
> jeg nu og pløjer diverse klubsider igennem. Det slår mig bare at jeg
> egentlig ikke rigtigt kan finde en klub (der lige umiddelbart) passer til
> mig. Derfor spør' jeg her, da det jo er svært at få et rigtigt godt indtryk
> af sådan en klub via en hjemmeside.

   Hvis du har tilknytning til DTU,kunne www.PMC.dk være en mulighed.

> Mine krav/ønsker:
> -Relativt unge mennesker (gennemsnitsalder ca.30 - yngre er vist utopi).

   Hvis vi ser bort fra vores Tusse gamle Præsi :) så er de fleste under
30 år :)

> -Beliggenhed københavnsområdet

   Lyngby... ca. 10-15mins kørsel fra centrum på en MZ :) så langt væk er
det ikke.

> -Ikke aaalt for meget kaffe og kringle 3gange om ugen med mødepligt.

   Nul kaffe, og ingen mødepligt, andet end på klubturene, og lidt andet
hvis man vil være med i flokken :) altså man skal vise interesse for at
komme ind i varmen :)

> -Værksted til afbenyttelse i vinterperioden.

   Det må tages op til vudering, men fra starten af gøres der opmærksomt
på at det er en Hygge klub, ikke en værkstedsklub...

> -Gang i den, uden man SKAL drikke et anker fadøl for at komme i betragtning
> til medlemskab.

   2 anker fadøl, 1 er for oldboys klubberne :)

> -Søde piger (det er vist en selvfølge)

   Kloge piger kan de ik bruges ?

> -En klub hvor hobby er nøgleordet, og ikke nødvendigvis "livstil". Dvs. Skal
> jeg have lædervest på HELE tiden tror jeg ikke jeg er interesseret!

   PMC, har ingen veste, ingen rygmærker... kun et lille skuller emblem,
som er friviligt at bære rundt på :)

> Findes det? Eller er mine krav for "strenge"?

   Nø, men den slags klubber er meget sjælde, og de fleste kræver
adgangskrav ala studerende, eller inden for en bestemt branche osv..
præcis lige som med de rigtig gode forsikringer kræver man er fra en
bestemt branche.

--
VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF-r 1200 rr
www.dfmc.dk/Lars_Molnit

SmaRTrxxv (30-08-2004)
Kommentar
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 30-08-04 15:33

Studen wrote:

>
> Mine krav/ønsker:
> -Relativt unge mennesker (gennemsnitsalder ca.30 - yngre er vist utopi).
> -Beliggenhed københavnsområdet
> -Ikke aaalt for meget kaffe og kringle 3gange om ugen med mødepligt.
> -Værksted til afbenyttelse i vinterperioden.
> -Gang i den, uden man SKAL drikke et anker fadøl for at komme i betragtning
> til medlemskab.
> -Søde piger (det er vist en selvfølge)
> -En klub hvor hobby er nøgleordet, og ikke nødvendigvis "livstil". Dvs. Skal
> jeg have lædervest på HELE tiden tror jeg ikke jeg er interesseret!
>
> Findes det? Eller er mine krav for "strenge"?
Det med pigerne er vist lidt for urealistisk, der er desværre ikke så
mange piger som køre mc (og i klub)

Ellers

Så ville jeg sige Katana MC i Valby passer rigtig godt på profilen
http://www.kantanamc.dk/ ...

ellers Morgenhår(D) MC, de har dog ikke noget værksted..
http://www.morgenhaard-mc.dk/

men for begge klubber gælder det man er velkommen til at troppe op på en
(eller flere) klubaften og se klubben lidt an..

Thore



SmaRTrxxv (30-08-2004)
Kommentar
Fra : SmaRTrxxv


Dato : 30-08-04 15:35

SmaRTrxxv wrote:

>
> Ellers
>
> Så ville jeg sige Katana MC i Valby passer rigtig godt på profilen
> http://www.kantanamc.dk/ ...
>
> ellers Morgenhår(D) MC, de har dog ikke noget værksted..
> http://www.morgenhaard-mc.dk/
>
> men for begge klubber gælder det man er velkommen til at troppe op på en
> (eller flere) klubaften og se klubben lidt an..
>
> Thore
>
Damn.... Det var vist bare et ekko af resten af tråden...

Thore


Jacob Bunk Nielsen (30-08-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 30-08-04 15:53

Moller <news@molnit.com> writes:

>    Hvis vi ser bort fra vores Tusse gamle Præsi :) så er de fleste under
> 30 år :)

Er de? Jeg vil tro at gennemsnitsalderen er lige omkring de 30 i PMC.
Vi har en del tidligere studerende i klubben, og vi har vist ikke
nogen der er yngre end 22-23 i øjeblikket. Selv Christian er faktisk
blevet 22

>> -Søde piger (det er vist en selvfølge)
>
>    Kloge piger kan de ik bruges ?

Ahhh - de er da også søde nok ... for det meste.

>    Nø, men den slags klubber er meget sjælde, og de fleste kræver
> adgangskrav ala studerende, eller inden for en bestemt branche osv..

Ja, og for PMC's vedkommende er det vel i nogen grad det krav der gør
at det er en god klub.

--
Jacob, 25 år og pimse | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

jesper (30-08-2004)
Kommentar
Fra : jesper


Dato : 30-08-04 16:38

"Studen" <studen@FJERNgmail.com> wrote in message news:<41324c38$0$213$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> Hej igen,
> Jeg blev i en anden tråd rådet til at melde mig ind i mc klub, derfor sidder
> jeg nu og pløjer diverse klubsider igennem. Det slår mig bare at jeg
> egentlig ikke rigtigt kan finde en klub (der lige umiddelbart) passer til
> mig. Derfor spør' jeg her, da det jo er svært at få et rigtigt godt indtryk
> af sådan en klub via en hjemmeside.

Så gå ind på www.buff-mc.dk

> Mine krav/ønsker:
> -Relativt unge mennesker (gennemsnitsalder ca.30 - yngre er vist utopi).

Her er vi så nede på en gennemsnitsalder på ca 25....

> -Beliggenhed københavnsområdet

Ja også der, men vi dækker hele DK

> -Ikke aaalt for meget kaffe og kringle 3gange om ugen med mødepligt.

Det er mere øl vi drikker, dog ikke når der skal køres

> -Værksted til afbenyttelse i vinterperioden.

Den kan vi dog ikke klare

> -Gang i den, uden man SKAL drikke et anker fadøl for at komme i betragtning
> til medlemskab.

1/2 anker fadøl går også an

> -Søde piger (det er vist en selvfølge)

Dem har vi også.

> -En klub hvor hobby er nøgleordet, og ikke nødvendigvis "livstil". Dvs. Skal
> jeg have lædervest på HELE tiden tror jeg ikke jeg er interesseret!

Vi har intet rygmærke eller lædervest

> Findes det? Eller er mine krav for "strenge"?

Som jeg skrev tidligere....
www.buff-mc.dk

Mvh
Jesper
(formand i BuFF-MC)

Christina R. (31-08-2004)
Kommentar
Fra : Christina R.


Dato : 31-08-04 19:39


"Studen" <studen@FJERNgmail.com> skrev i en meddelelse
news:41324c38$0$213$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Hej igen,
> Jeg blev i en anden tråd rådet til at melde mig ind i mc klub, derfor
sidder
> jeg nu og pløjer diverse klubsider igennem. Det slår mig bare at jeg
> egentlig ikke rigtigt kan finde en klub (der lige umiddelbart) passer til
> mig. Derfor spør' jeg her, da det jo er svært at få et rigtigt godt
indtryk
> af sådan en klub via en hjemmeside.
>
> Mine krav/ønsker:
> -Relativt unge mennesker (gennemsnitsalder ca.30 - yngre er vist utopi).
> -Beliggenhed københavnsområdet
> -Ikke aaalt for meget kaffe og kringle 3gange om ugen med mødepligt.
> -Værksted til afbenyttelse i vinterperioden.
> -Gang i den, uden man SKAL drikke et anker fadøl for at komme i
betragtning
> til medlemskab.
> -Søde piger (det er vist en selvfølge)
> -En klub hvor hobby er nøgleordet, og ikke nødvendigvis "livstil". Dvs.
Skal
> jeg have lædervest på HELE tiden tror jeg ikke jeg er interesseret!
>
> Findes det? Eller er mine krav for "strenge"?
>
>
> Mvh
>
> Studen
>

Du skal da være velkommen til at snuse lidt nede i Kantana MC.

Om vi nu kan honorere alle dine krav ved jeg ikke, vi er jo ved at være
nogle gamle r...h... og de fleste piger er optagede, men kig da forbi.

Kenneth S
R1



Tony Lorentzen (31-08-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 31-08-04 20:20

Christina R. wrote:

> Om vi nu kan honorere alle dine krav ved jeg ikke, vi er jo ved at
> være nogle gamle r...h... og de fleste piger er optagede, men kig da
> forbi.

Hmm... Kenneth - hvad laver du hjemme hos Christina?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o



Freddy Lang (31-08-2004)
Kommentar
Fra : Freddy Lang


Dato : 31-08-04 23:03

Tony Lorentzen wrote:
> Christina R. wrote:
>
>> Om vi nu kan honorere alle dine krav ved jeg ikke, vi er jo ved at
>> være nogle gamle r...h... og de fleste piger er optagede, men kig da
>> forbi.
>
> Hmm... Kenneth - hvad laver du hjemme hos Christina?

"Well said, Robin!"

Men øhm... hende Christina... var det ikke hende på GS500? Til det dér
arrangement? Den dér weekend? Du ved, hende med hatten?


--
Freddy
SV-R




Tony Lorentzen (01-09-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 01-09-04 08:41

Freddy Lang wrote:

> "Well said, Robin!"
>
> Men øhm... hende Christina... var det ikke hende på GS500? Til det dér
> arrangement? Den dér weekend? Du ved, hende med hatten?

Jo - Christina var også med til skrueweekenden hos Kantana.

Det med hatten må stå for egen regning... det aner jeg intet om

--
Tony
Fazer 1000 o>'o



Freddy Lang (01-09-2004)
Kommentar
Fra : Freddy Lang


Dato : 01-09-04 13:09

Tony Lorentzen wrote:
> Freddy Lang wrote:
>
>> "Well said, Robin!"
>>
>> Men øhm... hende Christina... var det ikke hende på GS500? Til det
>> dér arrangement? Den dér weekend? Du ved, hende med hatten?
>
> Jo - Christina var også med til skrueweekenden hos Kantana.
>
> Det med hatten må stå for egen regning... det aner jeg intet om

Jow, hun havde da hat på.... så'n en kæk, "moderne" ting...



Christina R. (01-09-2004)
Kommentar
Fra : Christina R.


Dato : 01-09-04 15:13

Freddy Lang wrote:>>>

> Jow, hun havde da hat på.... så'n en kæk, "moderne" ting...

Om jeg havde hat på, skal jeg ikke lige kunne sige... men både jeg og min
GS'er var da tilstede
Og Kantana har hængt på mig lige siden *G*


--
Christina R.


Kenneth S (02-09-2004)
Kommentar
Fra : Kenneth S


Dato : 02-09-04 08:53

Christina R. wrote:

> Freddy Lang wrote:>>>

>> Jow, hun havde da hat på.... så'n en kæk, "moderne" ting...

> Om jeg havde hat på, skal jeg ikke lige kunne sige... men både jeg og min
> GS'er var da tilstede
> Og Kantana har hængt på mig lige siden *G*


> --
> Christina R.

..og vi har hængt på hende (so to speak), nogle mere end andre

Kenneth S



Kenneth Sørensen (02-09-2004)
Kommentar
Fra : Kenneth Sørensen


Dato : 02-09-04 12:35

>
> > Jow, hun havde da hat på.... så'n en kæk, "moderne" ting...
>
> Om jeg havde hat på, skal jeg ikke lige kunne sige... men både jeg og min
> GS'er var da tilstede
> Og Kantana har hængt på mig lige siden *G*
>
>
> --
> Christina R.
>

Ja, og Christina har hængt på Kantana (so to speak), nogle Kantanaer mere
end andre

Kenneth S



Tony Lorentzen (02-09-2004)
Kommentar
Fra : Tony Lorentzen


Dato : 02-09-04 23:00

Kenneth Sørensen wrote:

> Ja, og Christina har hængt på Kantana (so to speak), nogle Kantanaer
> mere end andre

LOL!

Hvad får man, hvis man parrer en Suzuki GS 500 med en Yamaha R1?

En Yazuki RS1500, måske?

--
Tony
Fazer 1000 o>'o - nu med lyd



Freddy Lang (02-09-2004)
Kommentar
Fra : Freddy Lang


Dato : 02-09-04 23:10

Tony Lorentzen wrote:
> Kenneth Sørensen wrote:
>
>> Ja, og Christina har hængt på Kantana (so to speak), nogle Kantanaer
>> mere end andre
>
> LOL!
>
> Hvad får man, hvis man parrer en Suzuki GS 500 med en Yamaha R1?
>
> En Yazuki RS1500, måske?

Like I told you before... en Yamazuki med dobbelt sugerør...


--
Freddy
SV-R




Jacob Bunk Nielsen (31-08-2004)
Kommentar
Fra : Jacob Bunk Nielsen


Dato : 31-08-04 21:55

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> Hmm... Kenneth - hvad laver du hjemme hos Christina?

Han skriver tydeligvis indlæg her i gruppen

.... hvad troede du da?

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177513
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408599
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste