H: Hvad er en TD 125 LC værd ?
Fra : sumdFJERN@DETTEringa~

Dato : 29-08-04 12:46

Hej NG'er

Jeg er ved at tage en nysynet Yamah TD 155 LC fra 1987 i bytte,
men kender absout intet til priser på offroaderer.

Ved nogen af jer, hvad sådan en fætter er værd ?

Mvh. og på forhånd tak for hjælpen

Mike

Fra : Underbjerg / Anderse~

Dato : 29-08-04 16:24

Hej

Alt imellem 6000,- til 10000,- alt efter hvilken stand den er i.
Og om den har kørt meget off-road.
Om den bagerste støddæmper er i orden osv.

Hilsen
Torben

Fra : sumdjUDMED@DETTEring~

Dato : 29-08-04 18:27

Hej

Alt imellem 6000,- til 10000,- alt efter hvilken stand den er i.
Og om den har kørt meget off-road.
Om den bagerste støddæmper er i orden osv.

Hilsen
Torben

Hej Torben

Jeg kan se et par nyerer modeller (92-94) i DBA.dk, til kr 5000,
hvorfor mener du så at en 87' kan koste over 6000 kr ?

udover bagstøddæmpere, kender du ellers nogle "svagheder" vi disse TD'er ?

mvh
Mike

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-08-04 08:44

<<Jeg er ved at tage en nysynet Yamah TD 155 LC fra <<1987 i bytte,
<<men kender absout intet til priser på offroaderer.

er den en du skal sælge videre ?

Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11

Fra : sumdjFJERN@DETTEring~

Dato : 30-08-04 12:00

[...]

Hej TJ

Udover at det ikke er en 155 ccm...., så er svaret et "YEPS"...

mvh
Mike

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-08-04 13:18

<sumdjFJERN@DETTEringamt.dk> skrev i en meddelelse
[...]

---------

Og den hedder heller ikke TD men DT! DT125LC.
Sådan en har jeg. Jeg har forsøgt at sælge den til 6K, men der var ingen
respons. Mit gæt på en pris er omkring 5K, den er jo lille og gammel.

Rittig

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-08-04 14:44

> Sådan en har jeg. Jeg har forsøgt at sælge den til 6K, men der var ingen
> respons. Mit gæt på en pris er omkring 5K, den er jo lille og gammel.

er den synet og hvad er stand og årgang ?
Og hvor bor den ?

Fra : Claus Rittig

Dato : 30-08-04 15:48

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> skrev i en meddelelse

> er den synet og hvad er stand og årgang ?

Synet? LOL! ROFL! (....nej)
Stand? Ligner lort og mangler alle overflødige dimser (speedometer,
blinklys, spejle osv.) men er i funktionsdygtig stand, og markant forbedret
til terrænkørsel.
Årgang? '82. Tudsegammel. Alle DT125LC er årgang '82-'83, fra '84 hed den
DT125LCII og havde ordentlige bremser og affjedring. Det har min nu også,
men det er "ekstraudstyr".

> Og hvor bor den ?

Her hos mig i Nordjylland. Og det bliver den ved med, for nu har jeg solgt
mine gode cykler, så nu har jeg næsten kun det gamle øg til at minde mig om
at jeg har kørt off-road engang.

Rittig

Fra : sumdjFJERN@DETTEring~

Dato : 30-08-04 19:31

> [...]

mine gode cykler, så nu har jeg næsten kun det gamle øg til at minde mig

Hej Rittig og Thomas.

Takker for svarene mht. pris.
Et par andre har nævnte samme prisleje - altså omkr de 6 K.
Om det er en LC eller LC II vil tiden vise, når jeg får de billeder jeg
har bestilt af dyret,
men de 10-15000 sælger "forventer" at kunne bytte sin til, er åbenbart
210% "Hen i vejret",
også selv om der følger en hel del reservedele med.

Så tak til jer alle, der har bidraget med opklaringen

mvh
Mike

Fra : Thomas Jensen

Dato : 30-08-04 20:02

<men de 10-15000 sælger "forventer" at kunne bytte <sin til, er åbenbart
<210% "Hen i vejret",
<også selv om der følger en hel del reservedele med.

Hej Michael
smid lige en mail når du ved hvad den lander på