Hvor ligger Maler klemmen
Fra : Johnny Johansen

Dato : 28-08-04 22:34

Er der en venlig sjæl der kan gi mig adressen på maler klemmen og forklare
mig hvor den ligger??
6´eren og jeg regner med at dukke op i morgen hvis jeg kan finde det.

Johnny

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 28-08-04 23:23

Prøv <http://www.malerklemmen.dk/kort.html>

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Hekto

Dato : 28-08-04 23:30

In article <iT6Yc.996$5u1.915@news.get2net.dk>, ale@tele2adsl.dk
says...
> Er der en venlig sjæl der kan gi mig adressen på maler klemmen og forklare
> mig hvor den ligger??
> 6´eren og jeg regner med at dukke op i morgen hvis jeg kan finde det.
>
> Johnny

Ved Dynnet. Kør til Borup og derefter mod Kimmerslev.

www.malerklemmen.dk
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Jakob D

Dato : 29-08-04 00:34

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> wrote in message
> Er der en venlig sjæl der kan gi mig adressen på maler klemmen og forklare
> mig hvor den ligger??
> 6´eren og jeg regner med at dukke op i morgen hvis jeg kan finde det.

Nogen der kører fra Kbh til klemmen af småveje?
Kunne sikkert være fristet..hva tid?

Mvh Jakob

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 29-08-04 07:32

"Johnny Johansen" <ale@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er der en venlig sjæl der kan gi mig adressen på maler klemmen og forklare
> mig hvor den ligger??
> 6´eren og jeg regner med at dukke op i morgen hvis jeg kan finde det.

Hej.
Hyggeligt sted, men det er altså først på næste Søndag 5-9-04, at der er
"officiel malerklemmen Søndag", men derfor kan man jo godt kørere derned i
dag

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen ( der har lovet fruen at tage med til Travderby på