Er der en MC-klub i Nordøstsjælland
Fra : Bjarne Aspevik

Dato : 28-08-04 22:23

Hejsa

Jeg har lige investeret i en Honda VF1000 86'er - kunne godt tænke mig
at møde nogen andre med samme interesse - er der en klub i nærheden af
hvor jeg bor (Snekkersten) - hvor der er plads til nye medlemmer.

Mvh

Bjarne Aspevik

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 29-08-04 17:34

"Bjarne Aspevik" <baspevik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at møde nogen andre med samme interesse - er der en klub i nærheden af
> hvor jeg bor (Snekkersten) - hvor der er plads til nye medlemmer.

Bjarne.
Du kunne prøve Senior MC Klubben i Espergærde.
Læs mere om klubben på http://www.esp-senior-smck.dk/

Mvh
Jørgen Gerdorf

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 30-08-04 00:40

> Du kunne prøve Senior MC Klubben i Espergærde.
> Læs mere om klubben på http://www.esp-senior-smck.dk/

Eller http://www.mcspurvene.hjem.wanadoo.dk/
Mvh
Rasmus ZX9R-C

Fra : NielSV650

Dato : 31-08-04 07:04

"Rasmus Hauch" <ditrasSLET@greennet.gl> wrote in message
> Eller http://www.mcspurvene.hjem.wanadoo.dk/

Er det bare mig, eller er kalenderen fra 2002...??

Niels
S FAU himmelblau
http://dfmc.dk/158

Fra : Martin

Dato : 30-08-04 16:04

Har selv lige investeret i en VF 1000 F fra '84 og har fået en helt fin
modtagelse som prøvemedlem hos Helsinge MC.

www.helsinge-mc.dk

Mvh. Martin