Ny ZX6R
Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 28-08-04 16:41

http://motorcycledaily.com/26august04_ninja600s.htm

--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk
http://dfmc.dk/?id=7

---

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 28-08-04 17:41

Rune (Bandit600RR) wrote:
> http://motorcycledaily.com/26august04_ninja600s.htm

...With improved power and handling, the ZX-6R in particular should be a
contender for the title of class leader in 2005...

Hmm... hvad mon den lander på effektmæssigt med den udtalelse??

128-130HK?!

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 28-08-04 18:30

SmaRTrxxv wrote:

> [...]
> a contender for the title of class leader in 2005...
>
> Hmm... hvad mon den lander på effektmæssigt med den udtalelse??

Er det ikke underordnet hvis der stadig "kun" er 105 heste på baghjulet ???

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 28-08-04 20:04

> Er det ikke underordnet hvis der stadig "kun" er 105 heste på baghjulet
> [...]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Man skal lade være med at måle den på baghjulet, og spille på den
psykologiske effekt

Iøvrigt et flot design.... ...

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Fra : Ninja Rider

Dato : 28-08-04 20:09

Hejsa

Peter Jakobsen wrote:
> Er det ikke underordnet hvis der stadig "kun" er 105 heste på baghjulet ???

Tja... Min siger jo 125hk på motoren, og den er målt til 107 på hjulet, std.

Mvh Emil
--
Kawasaki ZX-6R 636 Ninja
Don't take life to serious......

Fra : Ninja Rider

Dato : 28-08-04 20:11

Hejsa

Rune (Bandit600RR) wrote:

> http://motorcycledaily.com/26august04_ninja600s.htm

Hmm...

Jeg synes at det ligner at der er nogle der har været igang med
Photoshop, og pillet ved CBR600RR, ZX-10R, og den "Gamle" (2003) ZX-6R
Men det er da muligt at det er sandt nok!

Mvh Emil