Isle of Man næste år...
Fra : Ukendt

Dato : 25-08-04 21:22

Jeg SKAL til isle of man næste år...
Hvad er den billigste måde at komme derover på - når man have en cykel med
og så migself som chauffør?
Nogen der har prøvet det?

Mvh
Allan Rasmussen
CB1100F

Fra : F.Sander

Dato : 25-08-04 21:28

Bestil færge billet snart!!! http://www.steam-packet.com/SeaCat/homepage

Var der i 95, min kami' har deltaget 3 x og værret der "privat" 2 x, hvis du
mailer mig privat, kan du få hans tlf nr. han har ihvertefald styr på
afrejse ophold mm.

Det er blevet rimelig dyrt at lever der i løbsugerne.

FS
ps skal du bo i hus / værelse , skal du værre hurtig, et telt er ikke
optimal , da der ofte ikke er solskin alle dage...

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-04 22:05

> Var der i 95, min kami' har deltaget 3 x og værret der "privat" 2 x, hvis
du
> mailer mig privat, kan du få hans tlf nr. han har ihvertefald styr på
> afrejse ophold mm.

Det vil jeg enormt gerne ..

> Det er blevet rimelig dyrt at lever der i løbsugerne.

Regner med at spendere 10k eller lign. på 14 dage.. lyder det helt
urealistisk med alt inkl. færge/benzin overnatning med videre?

> ps skal du bo i hus / værelse , skal du værre hurtig, et telt er ikke
> optimal , da der ofte ikke er solskin alle dage...

Jeg er god til det med at være primitiv og regn genere mig ikke
sønderligt... Forventer at rejse alene - men hvis der er andre der skal
samme vej kan vi da godt følges derover...
Planen var Liverpool - Isle of Man - blive der en uges tid - for så at tage
irland rundt - og derefter hjem... Det kan godt være det med de 10.000 ikke
helt holder... men hvad.. Det SKAL altså opleves...

mvh
Allan

P.S.
Nogen her der har prøvet BMF rally ? - skulle være verdens største "træf" m.
60 - 80.000 cykler over en forlænget weekend...

Fra : Søren Jim

Dato : 25-08-04 23:02

> [...]
ikke
> helt holder... men hvad.. Det SKAL altså opleves...

Hejsa

Hvis du skulle få brug for et sted at overnatte så bor jeg i Belfast,
Nord-Irland, og hvis du tager afsted en uge eller to før kan du få et af de
bedste landevejsløb i verden med i købet http://www.northwest200.fm/
Jeg har altid et ekstra værelse og er en ganske ok Guide til Irsk musik/Øl
samt div små veje...................

Tjepper fra Søren (CBR1000F på NordIrske Plader nu her på 4rd år)

Fra : "> Allan

Dato : 26-08-04 08:01

> [...]
> bedste landevejsløb i verden med i købet http://www.northwest200.fm/
> Jeg har altid et ekstra værelse og er en ganske ok Guide til Irsk musik/Øl

Hey - det lyder slet ikke så tosset - det vil jeg lige have med i min
overvejelser!

Mvh
Allan