Klage sendt til Told & Skvat - fortættelse
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 24-08-04 14:44

Davs alle,

Så fik jeg svar fra Told & Pjat på min mail, som jeg sendte til dem for en
uges tid siden. (Se tråden, med det oprindelige brev her:
http://makeashorterlink.com/?T19E24F19)

Her følger hvad jeg i første omgang fik som svar:

Kære Jacob Christiansen

Tak for din mail om de problemer du har med vurderingssystemet. Vi er helt
enige
med dig i, at der skal ske en forbedring af dette system. Der er løbende
blevet
tilført ekstra ressourcer, men bl.a. de nye regler om tilbagebetaling af
afgift
ved eksport af brugte biler har sat systemet under hårdt pres. Jeg ved, at
Told-
og Skattestyrelsen arbejder intenst med grundlæggende ændringer og har
derfor
videresendt din mail til den ansvarlige kontorchef, Per Hvas.

Med venlig hilsen

John Fuhrmann

Tjae, det ser i hvert fald ud til, at de er klar over problemet, så mon ikke
der bliver fokuseret på at finde frem til en løsning.
Venter nu bare på svar fra den omtalte Per Hvas, og det poster jeg
selvfølgelig også her i grupen.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD

Fra : Steen Gruby

Dato : 24-08-04 14:59

On Tue, 24 Aug 2004 15:43:39 +0200, "Psycho Cowboy"
<chrijac[FJERN]@hotmail.com> wrote:

Hej.

> [...]
>der bliver fokuseret på at finde frem til en løsning.
>Venter nu bare på svar fra den omtalte Per Hvas, og det poster jeg

De er udemærket klar over problemet, og din klage er lige vand på
T&S's mølle.
De lider nemlig af den opfattelse at "systemet" nu er så besværligt at
det kræver mere personale, hvilket de demonstrerer med lange
ekspiditionstider.
I deres hoveder er tanken om at indføre mere fleksible systemer, og
dermed et mindre personalebehov, ikke eksisterende.
Mere personale = Større system = Større magt

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Gert Schlæger

Dato : 24-08-04 16:59

Steen Gruby wrote:

> [...]
> dermed et mindre personalebehov, ikke eksisterende.
> Mere personale = Større system = Større magt

SUK !!

Mch Schlæger

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 25-08-04 19:07

gertschlagerFJERN@hotmail.com (Gert Schlæger) skrev i

> [...]

[klip]

> SUK !!

Suk hvad?

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Hekto

Dato : 24-08-04 17:27

In article <r2imi0t1kpnkohl1ph5dcebarb0i36irs2@4ax.com>, Steen Gruby
<oz9zi@(AT)gruby.dk> says...
> [...]
> dermed et mindre personalebehov, ikke eksisterende.
> Mere personale = Større system = Større magt

Fuldstændig på samme måde som sundhedsvæsnet (sygdomsvæsnet?) taler og
tænker!
'Vi har det perfekte system' 'Vi er bare ikke nok ansatte til at
administrere det'
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650