Så er ferien slut...
Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 22-08-04 15:20

Ja.. så er ferien slut, og sæsonnen går på hæld, man kan så småt begynde at
mærke kulden nærme sig og vinden rusker i træerne, i et forsøg på at kvæle
den sidste del af sommeren.. der genstridigt prøver at hage sig fast i vores
del af verden.

Æv da også.. fik slet ikke kørt nok i min ferie, enten har det været
møgvejr, eller også skulle man til familie-gong-gong...

Nå men Bagsværd, og 340 km i madkasse hver dag, kalder igen ;-(
Må se at holde et par weekender fri, så man kan komme ud på 2 hjul....

Vi ses måske derude..

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bagsværd

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-04 16:55

"Jon & Ann-Rikka" <Fælles_somikkefindes_@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Fiat Punto 1,2 ELX Ice-Blue
>

> Hovhov, ferien begynder først på onsdag og så er det næsen mod syd, sol og
varme

Fra : anders majland

Dato : 23-08-04 10:49

> Nå men Bagsværd, og 340 km i madkasse hver dag, kalder igen ;-(
> Må se at holde et par weekender fri, så man kan komme ud på 2 hjul....

Hvorfor kan de 340km ikke klare på 2 hjul ?

(Siden november 03 har jeg kørt 19000km - mest til og fra arbejde)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 25-08-04 18:51

">
> Hvorfor kan de 340km ikke klare på 2 hjul ?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Fordi man ikke kan få en brobizz til MC over storebælt ;-( Ellers kunne de
sikkert...

Fra : anders majland

Dato : 25-08-04 19:01

> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
> Fordi man ikke kan få en brobizz til MC over storebælt ;-( Ellers
> kunne de sikkert...

Har du ikke lyst til at gøre forsøget ?

De akcepterer jo biler under 3meter til mc-takst, og undskyldningen har
jo mest været at en brobizz ikke kan tåle vejret... Så kan du ikke få
gix'eren til at ligne en mcc smart ? Eller er det fordi du pendler så
meget i bil at du får rabat på brotaksten ? Ellers burde gixeren da være
billigere ...

(btw så har jeg to kollegaer der pendler med tog fra Odense til Søborg
et par gange om ugen)

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 25-08-04 19:35

">
> Har du ikke lyst til at gøre forsøget ?
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jeg har regnet ud at til den pris jeg giver ( brobizz pendler ) koster det
82 kr. pr. overgang.. ved de 25 retur ture en pendlerbizz giver..

Det koster 125. på MC... Bilen og MC'en køre omtrent lige langt på literen..
faktisk køre bilen 18 km/L i gennemsnit...

Så i det regne stykke er det, hvis man ikke regner slid med, billigst at
tage bilen...

Nu arb. jeg kun 17 dage om måneden, så det giver 121 kr pr overgang ( hvis
jeg kun regner arbejdskørsel ), og så bruger vi de resterende ture på
familiebesøg...

Jeg kunne tage toget, men da jeg i nogle uger skal møde kl 06.00, ken jeg
ikke møde til tiden da der ingen toge går på det tidspunkt... Men før det
kan betale sig skal man have månedes kort.. og der er stadig næsten lige så
dyrt som til brobizzen.. ( 3390,- )

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 25-08-04 19:18

"Jon & Ann-Rikka" <Fælles_somikkefindes_@mail.dk> writes:

> ">
> xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
>
> Fordi man ikke kan få en brobizz til MC over storebælt ;-( Ellers kunne de
> sikkert...

Dybt debilt, når man kan få det til Øresund. Iøvrigt bruger jeg bare
min BroPendler (som egentligt kun er til bil) på motorcykelen, for det
er billigere at bruge den (når jeg nu betaler for den i forvejen) end
at skulle bruge en BroBizz til MC.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC MCTC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Yamaha YZF-R6 Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 25-08-04 19:40

> [...]
> min BroPendler (som egentligt kun er til bil) på motorcykelen, for det
> er billigere at bruge den (når jeg nu betaler for den i forvejen) end

Dur det ?????

Har jo også pendler versionen !!!!