Endnu en stjålet mc
Fra : Søren L Hansen

Dato : 09-05-01 22:49

Fik lige den her med posten, det er Henrik fra Dansk Enduroklub der har
været uheldig...

Emne: Efterlysning af stjålet motorcykel

Min Husqvarna/Cagiva 250 er blevet stjålet udenfor min arbejdsplads,
Midtager 29, Brøndby.

Beskrivelse:
Reg. nr. EH13250, Stelnummer 2PE003292.
Forskærm, bagskærm og spoilerplader gule. "Henrik Løvenskjold" og "løvelogo"
på spoilerskjold. www.enduro.dk på forskærm.
Stel, saddel og forgaffel blå.
Svinggaffel sølvmetallic med Husqvarnalogo i spejlfolie.
Motor med CAGIVA på tændingsskjold og HUSQVARNA på koblingsskjold.
17" brede, blanke aluhjul med blå nav og Michelindæk. 160/60 bag og 120/60
for.
Specielt elanlæg. Aluboks med tændingslås og cykelcomputer (Sigma) over
forlygte

Dusør gives - for oplysninger som fører til tilvejebringelse af motorcyklen
Jeg er jo på ferie, men ser I den så ring straks til Glostrup Politi på
43621448 (Politiets journalnummer 0700-77273-0008-01)

--
Søren L Hansen
lindholt@person.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-05-01 00:22

Søren L Hansen wrote:

> Fik lige den her med posten, det er Henrik fra Dansk Enduroklub der har
> været uheldig...

De pokkers tyveknægte. Man får lyst til at indføre westernmetoder

|-/----|
|/ o
| ^T^
| ||
L__

Sikke kreativ man kan blive, men det er vel det med inspirationen...
*gnæk*gnæk*
Eller endnu værre: Jon Larsen kan jo komme med hans mors Lada og nogle
frosne porrer! Den skæbne er vist værre

> [...]
> for.
> Specielt elanlæg. Aluboks med tændingslås og cykelcomputer (Sigma) over

Hvem er dog dum nok til at stjæle en mc, der er så let at genkende?
Nåjo, en mc-tyv

> Dusør gives - for oplysninger som fører til tilvejebringelse af
> motorcyklen Jeg er jo på ferie, men ser I den så ring straks til Glostrup
> Politi på 43621448 (Politiets journalnummer 0700-77273-0008-01)

Jeg er godt nok på den anden side af bæltet, men hvis den eksporteres går
det måske gennem jylland :-|
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Lasse Tørnkvist

Dato : 10-05-01 06:41

"Søren L Hansen" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse
> Fik lige den her med posten, det er Henrik fra Dansk Enduroklub der har
> været uheldig...
>

> Emne: Efterlysning af stjålet motorcykel

Noget pis folk ikke kan kende forskel på dit og mit

> [...]
> Jeg er jo på ferie, men ser I den så ring straks til Glostrup Politi på
> 43621448 (Politiets journalnummer 0700-77273-0008-01)

Jeg ser efter i Vallensbæk ha` nu en god ferie alligevel
Lasse

Fra : Pein

Dato : 10-05-01 13:15

"Søren L Hansen" wrote ...

> [...]
> for.
> Specielt elanlæg. Aluboks med tændingslås og cykelcomputer (Sigma) over

Den kan da vist kun bruges i smådele, så speciel som den er.
Så chancen for at finde den igen er nok lille, vi skal nok hellere holde
øjnene åbne for nogle af stumperne.

/Pein