Smelte huller
Fra : Christian Ringbæk

Dato : 09-05-01 22:20

Hej der!

*suk*

Måske jeg bare ikke har tænkt mig om... MEN! Jeg var i dag ude og nyde det
dejlige vejr og kørte en lang tur rundt på Sjælland... Jeg har netop købt et
par gote-tex bukser og havde så naturligt nok dem på...

Da jeg kommer hjem ser jeg til min rædsel en sort gang smeltet plastik på
udstødningen og kigger så straks på mine bukser... hvor der er smeltet
hul... jeg har aldrig haft et par gore-tex før og mine spørgsmål er så som
føler:

1) er det virkelig normalt at de bukser laves så det ikke kan klare varmen?
Udstødningsrøret har formentlig rørt når man har holdt for rødt og kun
haft - i mit tilfælde - højre fod på jorden (cyklen har så lænet sig lidt
til højre)

2) hvordan får man nemmest det l### at??

3) har nogen en idé om, hvorvidt ens forsikring dækker et byt sæt bukser?

ØV! Men tak for svar naturligvis *S*

mvh Christian

--
www.cherita.dk