kan et forsikringsbevis blive for gammel?
Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 09-05-01 19:29

Kan et forsikringsbevis blive for gammel?

....grunden til at jeg spørger er fordi jeg har fået betalt afgiften og
endelig vurderet den, og nu (imorgen) skal jeg ned og hente nr.pladen... men
forsikringbeviset jeg har liggende er ca 1½ måned gammel. Kan det blive for
gammel? (der står ikke dato på)

@
_[]-=\*
......(o)Z_/(o)

HouDy - der kan dokumentere at hans VFR750F mindre køn ifølge T&S

Fra : Henry

Dato : 09-05-01 21:21

> Kan et forsikringsbevis blive for gammel?

Hmm, godt spørgsmål, jeg tror det afhænger vel lidt af det tilbud du har
fået fra du forsikring, for du fik vel beviset i forbindelse med, at du også
havde fået et tilbud (det gjorde jeg), på mit tilbud stod der at tilbudet er
gældende i 14 dage. Det er nok mest prisen for din forsikring der kan komme
på tale, jeg tror ikke at forsikringesselskabet vil trække deres bevis
tilbage i den forstand med mindre et eller andet har ændret sig drastisk.

mvh
Henry

Fra : Mads Stetter

Dato : 09-05-01 21:25

"HouDy, VFR 750 Fj" <henrik_hougaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
men
> forsikringbeviset jeg har liggende er ca 1½ måned gammel. Kan det blive

Det vil jeg ikke mene... Jeg havde mit til at ligge lidt over en måned før
jeg fik plader på!
Og der var ingen brok (Ca. en uge efter kom forsikringspapirerne!)

Skynd dig ned at hent pladen så du kan komme ud!

--
Med Venlig Hilsen
Mads Stetter

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 10-05-01 12:41

Jeg ringede til GF og hørte dem om jeg stadig kunne bruge det. og ja det var
iorden. hun nåede dog lige at skræmme mig med at jeg da vist havde fået et
"for godt tibud" ... men glat som en ål fik jeg hende til at give mig ansvar
til 1169,-

Fra : brian jensen

Dato : 10-05-01 13:10

kanon tilbud
jeg giver selv 550 for ansvar for en gsxr 750 fra 91

brian

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 10-05-01 14:31

> kanon tilbud
> jeg giver selv 550 for ansvar for en gsxr 750 fra 91

aarg ...jamen du er også mellem 90 og skinddød !!! (joke)

Jeg har 3 år ancinianitet på bil som jeg har fået overført til min første
MC ...GF-forsikring tager 1169,- når man er 26 år

hvor kommet så godt ind at sidde?

Fra : Flemming

Dato : 10-05-01 14:40

On Thu, 10 May 2001 15:31:07 +0200, "HouDy, VFR 750 Fj"
<henrik_hougaard@hotmail.com> wrote:

>aarg ...jamen du er også mellem 90 og skinddød !!! (joke)
>
>Jeg har 3 år ancinianitet på bil som jeg har fået overført til min første
>MC ...GF-forsikring tager 1169,- når man er 26 år

I sin tid kunne jeg ikke få mine år i bil til at tælle med ved min MC,
men ellers ligner det GF-priser.

>hvor kommet så godt ind at sidde?

....har aldrig siddet inde...

--
Flemming - XJ600S

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 10-05-01 16:13

hvem har du forsikringen ved?

(er det enXJ600S eller en GSXR 750 du har?)

Fra : Flemming

Dato : 14-05-01 08:50

On Thu, 10 May 2001 17:13:29 +0200, "HouDy, VFR 750 Fj"
<henrik_hougaard@hotmail.com> wrote:

>hvem har du forsikringen ved?

Ansvar hos GF-forsikring til noget med 1100 årligt.

Forresten har kæresten som elitebillist ansvarsforsikret en MC
(550ccm) hos Alsisk Forsikring lidt under 800 årligt

> (er det enXJ600S eller en GSXR 750 du har?)

XJ600S

--
Flemming

Fra : Armand

Dato : 12-05-01 00:36

> [...]
> hun nåede dog lige at skræmme mig med at jeg da vist havde fået et
> "for godt tibud" ... men glat som en ål fik jeg hende til at give mig

Og hvis du kan fastholde samme sats og er fyldt 30, kan du få kaskoen
oveni for +50% !!!
Dog under forudsætning at alle dine forsikringer flyttes til GF!

--
Armand.
(der p.t. er på markedet for at få 4½'eren forsikret, og fik samme

Fra : steve

Dato : 12-05-01 04:50

Jeg har både ansvar og kasko ved GF og jeg er 26 år

Steve
Suzuki 400

Fra : HouDy, VFR 750 Fj

Dato : 12-05-01 10:15

flyttes til GF!

Jeg har alt hos GF men hun snakkede om kasko for ca 3400 med dobbelt
selvrisiko ved max værdi på 45000,-

....skal det forståes sådan at dit kasko tilbud var på 1169*1,5 = 1800 ,- ???
har hun snydt mig?

Fra : Armand

Dato : 13-05-01 01:52

> Jeg har alt hos GF men hun snakkede om kasko for ca 3400 med
> dobbelt selvrisiko ved max værdi på 45000,-
> ...skal det forståes sådan at dit kasko tilbud var på 1169*1,5 = 1800
,-> ???

Blaaa!
Jeg har sovet i timen, og focuseret på <175 ccm
Til min undskyldning vil jeg pointere at jeg selv troede på'ed indtil at
jeg nu fik slået op igen!

--
Armand.
(dybt nedbøjet - og denne gang ikke p.g.a. at han ejer en Honda)