Udstødning til Sukki SV
Fra : Janner

Dato : 22-08-04 09:51

Skal til en vens frue have fundet noget slipon værk til hendes SV'er så den
kan få lidt bulder. Det hun vil have er noget oplagt der ligger under
fodvileren.

Nogen gode ideer ?? Helst online og billigt jo

Hygge

Jan
www.gugmc.dk
RSV 1000 Tuono

Fra : Freddy Lang

Dato : 22-08-04 10:18

Janner wrote:
> Skal til en vens frue have fundet noget slipon værk til hendes SV'er
> så den kan få lidt bulder. Det hun vil have er noget oplagt der
> ligger under fodvileren.
>
> Nogen gode ideer ?? Helst online og billigt jo

Slip-on byder jo på det problem, at man så skal til at skære det originale
udstødningssystem i stykker. Renegade i England,
http://www.renegade-products.com/ laver en fin modificering af det originale
system, hvor de sætter en krave på mellemrøret, så man senere kan montere
den originale potte igen, hvis man skulle få lyst til det. Det kræver godt
nok lige, at man smutter over til dem og får det ordnet.
Ellers kan jeg da varmt anbefale det jeg selv kører med, et komplet Hi-Level
system fra Micron, med Scorched Titanium oval potte, kan ses her:
http://www.zierra.com/gfx/sv-r/001.jpg
Det fungerer rigtig fint, er let at montere, og snakker ikke så højt at det
bliver en belastning ved længere tids kørsel. Dog er det blot ikke den
billigste løsning. Jeg mener, det komplette system inkl. potte kostede mig
omkring 6.500 DKK.
Kig evt. hos Holtug MC, http://www.holtugmc.dk/ og få lidt idéer. De er
sædvanligvis flinke at handle med.

--
Freddy
SV-R

Fra : NielSV650

Dato : 22-08-04 23:10

"Janner" <spamfri@spamfri.spam> wrote in message
> Skal til en vens frue have fundet noget slipon værk til hendes SV'er så
den
> kan få lidt bulder. Det hun vil have er noget oplagt der ligger under
> fodvileren.

Oplagt og under fodhvileren?? Er det ikke en selvmodsigelse??

> Nogen gode ideer ?? Helst online og billigt jo

www.mconline.dk har Scorpion potter. Jeg har selv en og der er fin lyd i. En
rund model i rustfri stål koster sølle 1795,-Dkr.
Der skal skæres i det originale system, men der følger et rør med så det er
ikk enoget problem at sætte den originale potte på igen.

Niels
S FAU himmelblau
http://dfmc.dk/158

Fra : Anders

Dato : 23-08-04 15:04

> [...]
> fodvileren.
>
> Nogen gode ideer ?? Helst online og billigt jo

Den her side er god.

Masser af lydklip af mange forskellige mærker til sv.

http://www.kuhnco.com/SV650/Exhausts/

--
Anders Z.
XT600E (00)

Fra : Peter Wolff

Dato : 24-08-04 19:32

Fed hjemmeside - Brugte hurtigt 30 minutter på at se klip!

Cool!

Wolff