powermeet 2004???
Fra : Bo-gsxR

Dato : 22-08-04 07:46

hvordan gik det?
nogle billeder / filmklip??

bo-gsxr750

Fra : Michael Lykke

Dato : 22-08-04 13:11

"Bo-gsxR" <slettes.anja-b@webspeed.dk> wrote in message news:<41283fe3$0$234$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> hvordan gik det?
> nogle billeder / filmklip??
>
> bo-gsxr750

Hej Bo, kig på www.powermeet.dk, der er et filmklip med Henrik
Mortensen's Busa Turbo som blev testet til 416 HK!!! Fy faen...Ellers
lover de mere information på hjemmesiden i morgen. Jeg var der selv
kun et par timer, og fik derfor kun 750 klassen med, og der var ikke
de helt store wow`er. Håber andre kan dele mere info ud.

Michael Lykke

GS500E, gsx600F og nu DT175

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 22-08-04 13:34

Michael Lykke wrote:
> [...]
> kun et par timer, og fik derfor kun 750 klassen med, og der var ikke
> de helt store wow`er. Håber andre kan dele mere info ud.

Hey hey min Bandit600 var da underholdende??? (Køn var den ikke!)
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

---

Fra : Michael Lykke

Dato : 22-08-04 20:15

"Rune \(Bandit600RR\)" <RUR@teleREMOVETHIS2adsl.dk> wrote in message news:<cga3ra$cgv$1@news.cybercity.dk>...

> Hey hey min Bandit600 var da underholdende??? (Køn var den ikke!)
> [...]

Ahh, det er sku da rigtigt, det var så din bandit som var rimeligt
heftigt ombygget/modificeret med div. "lir" og større motor...Ja så
undskylder jeg for den var squ underholdende, altid fedt når der
bliver gjort noget ud af cyklerne. Men var du ikke selv lidt skuffet
over hvad den smed ud på rullen?, var det ikke en 80-90Hk hvis jeg
husker rigtigt?

Mvh.

Michael Lykke

GS500E, GSX600F og nu DT175

Fra : Rune \(Bandit600RR\)

Dato : 23-08-04 10:24

> [...]
> bliver gjort noget ud af cyklerne. Men var du ikke selv lidt skuffet
> over hvad den smed ud på rullen?, var det ikke en 80-90Hk hvis jeg

Nej... Jeg var nu meget godt tilfreds, den smed 93 på rullen, og der er
stadig lidt forbedringer til gode
Til sammenligning var der en R6 der smed 93,2...
--
Best regards Rune
www.Bandit600RR.dk

---