Smadret Hornet §;o(
Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 09-05-01 17:41

Se den på dk.binaer.motor under "Smadret Hornet §;o("

Mvh. Thomas som har fundet en ny i gul ;oD

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-05-01 17:55

Thomas Kornerup Jacobsen wrote:

> Se den på dk.binaer.motor under "Smadret Hornet §;o("

Hvordan gik det til?

> Mvh. Thomas som har fundet en ny i gul ;oD

Tilykke Er den gamle helt totalskadet?
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Thomas Kornerup Jaco~

Dato : 09-05-01 23:39

> Hvordan gik det til?

Det er beskrevet tidligere.....jeg kørte nok lidt for hurtigt §;o(

> Tilykke Er den gamle helt totalskadet?
> mvh Jes Vestervang

Ja den er totalskadet, og jeg kan ikke vente til jeg får den nye......solen
skinder

Vi ses derude

Thomas
Snart gul Hornet

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-05-01 00:37

> Det er beskrevet tidligere.....jeg kørte nok lidt for hurtigt §;o(

Nåeh, det var dig med 120 i svinget

> Ja den er totalskadet, og jeg kan ikke vente til jeg får den
> nye......solen skinder

Har du så lært noget? (sorry! Jeg kunne ikke lade være

> Vi ses derude

Jeps!

> Thomas
> Snart gul Hornet

Tilykke igen

Fra : Janus

Dato : 10-05-01 19:29

det er ikke meget man ser der, har du ikke frontbillede????

Janus

Thomas Kornerup Jacobsen <kornerup@mobilixnet.dk> skrev i en