Så kom den i hus!
Fra : Peter Wolff

Dato : 21-08-04 18:33

Min nye Suzuki SV 650 S skal hentes på torsdag i enghave motor! Fu#¤k jeg
glæder mig!

Jeg håber at få 2 måneder på den inden sæsonen slutter - Det skulle være
muligt!

Jeg køber samtidig en kombi kæde/skive lås fra Abus!

Jeg regner også med at smide en spyball på dyret, men Enghave vil sgu have
4800 spir for den monteret - Det synes jeg er noget i over kanten! Samtidig
er der 14 dages ventetid på at få den på!

Kender I nogen andre steder som er billigere med at sætte dem på????

MvH

Wolff
SV650SK4

Fra : Rune Uthaug Rasmusse~

Dato : 21-08-04 20:10

Hej Peter

Tillykke med den.
Besøg evt. forum.svrider.dk

--
mvh.

Rune
http://www.runes-mc.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-04 17:42

"Peter Wolff" <peterwolff@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Min nye Suzuki SV 650 S skal hentes på torsdag i enghave motor! Fu#¤k jeg
> glæder mig!

Stort tillykke herfra

> Jeg håber at få 2 måneder på den inden sæsonen slutter - Det skulle være
muligt!

Håber jeg da også, da jeg selv lige har købt ny MC

> Jeg regner også med at smide en spyball på dyret, men Enghave vil sgu have
> 4800 spir for den monteret - Det synes jeg er noget i over kanten!
> Samtidig er der 14 dages ventetid på at få den på!

Den store model koster 2500,- vejl. + montering, prøv at høre
www.soborgmc.dk han har lige monteret min ifm. med andre ting jeg ville have
ændret, han havde den endda på lager.

Mvh.

Dannie