RR i Nordjylland - så er det NU!
Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-05-01 07:06

Ohøj alle

Er du træt af at der ikke er nogen RR klub i Nordjylland?
Er du træt af at skulle bruge mere køretid på transport end på træning?
Vil du gerne være med til udbrede kendskabet og ikke mindst forståelsen for
RR sporten i Nordjylland?
....eller vil du bare med ud og ha' det p*sse skægt sammen med os andre...?

Så mød op til stiftende Generalforsamling i RR Nord!

Generalforsamlingen afholdes Mandag d. 21/5 kl. 19:30 i Bulls MC lokaler.
Der kan naturligvis købes øl/vand til rimelige priser, og da vi er sådan
nogen flinke fyre blver det garanteret en hyggelig aften

Vedtægterne for RR Nord vil kunne downloades og/eller emailes snarest (lige
så snart Per P. er færdig med dem... En snailmail løsning kan evt. også
komme på tale hvis det ønskes.

Ses vi...? Det tror jeg nok vi gør.

--
Mikkel
PropaGhandi

Fra : Lisbeth Louring & An~

Dato : 09-05-01 15:38

> [...]
> RR sporten i Nordjylland?
> ...eller vil du bare med ud og ha' det p*sse skægt sammen med os andre...?

Nu er det godt nok udenfor trådens emne, men da jeg går ud fra at du er
involveret i RR kunne det være fedt, hvis du vil komme med lidt begynder
info, evt bare som link. Hvad koster det(licenser + udstyr), hvor er der
baner, hvor mange løb om året, hvem kan være med etc. Det kunne evt. også
hjælpe nogle nordjyder, som kunne møde op til jeres generalforsamling. Held
og lykke med klubben forøvrigt.
Anders fra Århus, der vist allerede har en RR klub.

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 09-05-01 18:03

Lisbeth Louring & Anders Olesen <2104602m001@mail1.stofanet.dk> wrote in
article <axcK6.1766$h4.344487@news101.telia.com>...

> [...]
> baner, hvor mange løb om året, hvem kan være med etc. Det kunne evt. også
> hjælpe nogle nordjyder, som kunne møde op til jeres generalforsamling.

Involveret og involveret.... jeg har kørt 3 træninger nu, og har stadig mit
første løb til gode. Men det ændrer ikke på at vi efterhånden er ved at
være så mange heroppefra at der er basis for at starte en egenlig klub. Vi
har nemlig også lidt svært ved at trænge igennem hos myndighederne når vi
ikke er "organiseret".

Men for at vende tilbage til dit forslag, så lad mig starte med at sige at
ALLE kan være med. Der plads til dem som gerne vil noget seriøst med
sporten, og så dem som mig, der udelukkende kører fordi det er rasende
skægt (og hellere vil styrte på en bane en på offentlig vej!). Derudover er
der en glimrende beskrivelse på http://www.rrherning.dk (min klub , hvor
proceduren kort gennemgåes. Her kan også findes løbsdatoer, køb & salg osv.
En brugt 125cc standard (en af de billigste, og muligvis sjoveste klasse)
ræser kan vel fåes for en 8-12K, alt efter stand. Så mangler du bare
læderdragt (meget gerne brugt , hjelm, handsker, rygbeskytter, støvler
og en licens (1100 - fornyes hvert år,-)
Skal du køre løb er det også nødvendigt med en transponder til tidtagning.
Jeg mener det er 1600 den koster lige nu, men den må betragtes som en
investering der, hvis man en dag ikke gider mere, kan sælges igen med et
minimum af tab.

Så alt efter hvilket grej du har i forvejen koster 1. sæson (den
dyreste...) vel en 15-20K
Nåja, ligenu giver vi en 50'er for en aftens træning. Vi håber at kunne
gøre det til nogenlunde samme pris hvis vi en dag får noget træning
heroppe.

Tænk sig... en Trackday om ugen - lige rundt om hjørnet

--
Mikkel

Fra : Jesper FA

Dato : 10-05-01 10:08

Mikkel Christensen wrote:

> [...]
> salg osv. En brugt 125cc standard (en af de billigste, og muligvis
> sjoveste klasse) ræser kan vel fåes for en 8-12K, alt efter stand. Så

Hvor? Jeg har kigget både på rrherning.dk og dba.dk, men kan ikke rigtigt
finde nogle brugte 125'ere.

--
Jesper
CBR600F4

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 10-05-01 10:41

Jesper FA <news@skydiver.dk> wrote in article
<9ddlp0$2l55$1@news.cybercity.dk>...

> Hvor? Jeg har kigget både på rrherning.dk og dba.dk, men kan ikke rigtigt

> finde nogle brugte 125'ere.

Damn... det var ellers mine 2 bedste bud

Der er en RSer på mc-basen.dk til 10.9K fra '97. Umiddelbart ligner det da
et godt bud?
Men Per P. mumlede også en masse grimme gloser om sin AF1er og noget om at
den skulle sælges...

--
Mikkel

Fra : Armand

Dato : 11-05-01 22:57

Jesper FA <news@skydiver.dk> skrev i en

> Hvor? Jeg har kigget både på rrherning.dk og dba.dk, men kan ikke
> rigtigt finde nogle brugte 125'ere.

I "motorsport"-spalten lige efter mc, mc-beklædning og mc-reservedele??

--
Armand.
(der IKKE har kigget og defor heller ikke lige har det korrekte navn til

Fra : Adam Christensen

Dato : 10-05-01 10:31

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote in
message news:01c0d8a9$e4cd8240$f319a8c0@pc2651...

> Tænk sig... en Trackday om ugen - lige rundt om hjørnet

Æv! Nogle gange er det trist at bo i København (= ingen baner i nærheden)

--
Adam
SV650S

Fra : Adam Christensen

Dato : 10-05-01 10:33

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> wrote in message
> "Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote in
> message news:01c0d8a9$e4cd8240$f319a8c0@pc2651...

> Æv! Nogle gange er det trist at bo i København (= ingen baner i nærheden)

Og bare for at komme Rittig i forekøbet: Jo, jeg overvejer noget
off-road/enduro i stedet, men det hele koster jo penge...

--
Adam
SV650S

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-05-01 16:46

"Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Adam Christensen" <adam_christensen@hotmail.com> wrote in message

> Og bare for at komme Rittig i forekøbet: Jo, jeg overvejer noget
> off-road/enduro i stedet, men det hele koster jo penge...

Jeg har slet ikke sagt noget...

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 12-05-01 10:38

Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote in
article <01c0d84e$1d7b1c30$977110ac@pc2651>...

> Så mød op til stiftende Generalforsamling i RR Nord!

Nu også med webside...:

http://www.pinpals.dk/RRNord/rrnord.htm

Kom så ud af busken...
(der er også plads til hang-arounds

--
Mikkel

Fra : Per Pedersen

Dato : 14-05-01 22:09

Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:01c0dac7$3dea82a0$f319a8c0@pc2651...
> Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> wrote in
> [...]

Også hang-outs????)

Med Racende Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 15-05-01 12:09

Per Pedersen <per_p@wanadoo.dk> wrote in article
<zSXL6.636$%x4.17040@news.get2net.dk>...
> Mikkel Christensen <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
>
> Også hang-outs????)

Nix det er forbudt indtil jeg har fået mine på plads...

Og i dag er der tirsdag...

--
Mikkel

Fra : Morten Dahl

Dato : 15-05-01 14:42

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
meddelelse news:01c0dd2f$79770ae0$977110ac@pc2651...

> Nix det er forbudt indtil jeg har fået mine på plads...

Det skal du ikke være ked af, jeg fik at vide jeg kørte touringstil rundt på
Djursland

> Og i dag er der tirsdag...

Ja men det er på torsdag der skal bankes til den på Djursland igen. Og hvis
ikke det pisser ned vil jeg 110% være at finde der

-
Hilsen
Morten Dahl
- der blev seriøst hooked på det sidste onsdag..(touringstil eller ej, rundt
ska jeg nok komme)

Fra : Per Pedersen

Dato : 15-05-01 18:13

Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9drb3f$24q1$1@news.cybercity.dk...

> [...]

> Hilsen
> Morten Dahl
> - der blev seriøst hooked på det sidste onsdag..(touringstil eller ej,

ADVARSEL!!! Pas på løsgående MZ´ere!!!) De har det jo med at være lettere
besværlige at fælge med/køre fra)

Med Racende Venlig Hilsen
Per Pedersen

Fra : Morten Dahl

Dato : 15-05-01 19:50

"Per Pedersen" <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> ADVARSEL!!! Pas på løsgående MZ´ere!!!) De har det jo med at være
lettere
> besværlige at fælge med/køre fra)
>
> Med Racende Venlig Hilsen
> Per Pedersen

Per må jeg ikke maile dig billederne, jeg kan ikke få lov at poste dem på
binaer.. aner ikke hvorfor?

Dukker du op med førnævnte igen på torsdag..det er sku et syn for guderne
(og kameraet)

PS. jeg tager IKKE kamera med, det sidste døde sku, er bange for det fordi
det havde ligget bag i mcén på vej derop, med dertilhørende bump og slag
tilfølge

-
Morten Dahl
- der ellers har nogle kanon billeder af Mads på MZ..

Fra : Per Pedersen

Dato : 16-05-01 15:57

Morten Dahl <news@mekasign.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9drt45$30sn$1@news.cybercity.dk...

> [...]
>
> -
> Morten Dahl
> - der ellers har nogle kanon billeder af Mads på MZ..

Jo tak.

Send bare nogle billeder til denne adresse cmi@mail.sonofon.dk

Og desværre kommer hverken MZ´en eller jeg ikke til Djursland på torsdag.
Men kør du bare derop alligevel. Så skal du jo ikke være generet af os)
Vi er jo stjernepsykopater som du beskriver os))

Med Racende Venlig Hilsen
Per Pedersen
MZ Saxon Tour 251 RR

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 16-05-01 07:07

Morten Dahl <news@mekasign.dk> wrote in article
<9drb3f$24q1$1@news.cybercity.dk>...

> Det skal du ikke være ked af, jeg fik at vide jeg kørte touringstil rundt

> Djursland

Hehe, ja det nævnte Mads godt nok. Han nævnte da så også at det ikke havde
synderlig indvirkning på farten

> Ja men det er på torsdag der skal bankes til den på Djursland igen. Og
hvis
> ikke det pisser ned vil jeg 110% være at finde der

Ha! Regnen kommer til at vælte ned
På lørdag derimod... Der er der første afdeling af RRH Open, så nu skal
Mads og jeg til at bakke vores hårde ord op med nogle hårde omgangstider
Nåja, det er vel egenlig bare mig der har et problem

--
Mikkel

Fra : Morten Dahl

Dato : 16-05-01 09:05

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
meddelelse news:01c0ddce$620a5660$977110ac@pc2651...

> Hehe, ja det nævnte Mads godt nok. Han nævnte da så også at det ikke havde
> synderlig indvirkning på farten

Arh det ved jeg nu ikke, jeg var pavestolt fordi jeg kunne følge Per første
gang jeg nogensinde prøvede en RS125, men anden gang vi så var ude havde Per
åbentbart fundet det sidste gear frem og afsted det gik, der måtte jeg
godtnok ud i noget hasarderet et par gange, og kondién giver for hurtigt op.

Men de billeder jeg har af mig selv på RS´rn viser tydeligt at jeg lige skal
arbejde lidt med min bevægelse (hvilket jeg har været ude at gøre i
søndags). Men fuck alt det vi havde en kanon sjov aften deroppe, så jeg ber
til de større magter om godt vejr på Torsdag..

> [...]
> Mads og jeg til at bakke vores hårde ord op med nogle hårde omgangstider
> Nåja, det er vel egenlig bare mig der har et problem

Nu har jeg aldrig set dig køre, men mine første rundter blev foretaget på
gixxeren og der var det et syn for guderne at se de 2 stjernepsykopater
banke rundt på den "afstumpede" bane. Og farten/stilen kunne ikke
diskuteres (den var alt for høj/vild , de andre deltagere taget i
betragtning).

Da jeg så havde varmet op en 10-15 rundter fik jeg RS´n og så kom der skred
i sagerne. Da jeg så efterfølgende kom på gixxeren tænkte man sig sgu ik om,
gademaskne eller ej, den sku ha klø.

Så snart jeg har fået skrabt de 15K sammen holder jeg storgrinende i Herning
om tirsdagen

Men hvad tid starter det på lørdag, så skal jeg nok komme og udgøre
"fanklub/hooligans"

-
Dahl

Fra : Claus Rittig

Dato : 16-05-01 16:06

"Morten Dahl" <news@mekasign.dk> skrev i en meddelelse

> Så snart jeg har fået skrabt de 15K sammen holder jeg storgrinende i
Herning
> om tirsdagen

Motorsport is highly addictive!

Rittig

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-05-01 07:26

> [...]
<9dtbn4$1abq$1@news.cybercity.dk>...

> Så snart jeg har fået skrabt de 15K sammen holder jeg storgrinende i

Ja som Rittig siger...: Det er ren opium for folket

> Men hvad tid starter det på lørdag, så skal jeg nok komme og udgøre
> "fanklub/hooligans"

Jeg er faktisk ikke helt klar over det...

08:00 - Teknisk Kontrol
09:00 - Instruktion
09:10 - Træningen starter

Derefter er programmet endnu åbent, men vi skal køre 3 heats så der burde
være en chance for at fange et løb for selv det mest morgen trætte B
menneske

--
Mikkel

Fra : Morten Dahl

Dato : 17-05-01 08:06

"Mikkel Christensen" <mikkelx-xchristensen@mail1.stofaxnet.dk> skrev i en
meddelelse news:01c0de9a$4ca51130$977110ac@pc2651...
> Morten Dahl <news@mekasign.dk> wrote in article
> <9dtbn4$1abq$1@news.cybercity.dk>...

> Herning
>
> Ja som Rittig siger...: Det er ren opium for folket

Jep, det også fordi det er den eneste form for sport jeg har dyrket i mands
minde (lidt armebøj/armestræk ovenpå konen tæller vel ik) Så følelsen af at
være totalt udmattet og fyldt med fede oplevelser kom lidt bagpå mig..

> [...]
>
> Derefter er programmet endnu åbent, men vi skal køre 3 heats så der burde
> være en chance for at fange et løb for selv det mest morgen trætte B

Hvis solen skinner og fuglene synger er jeg A-menneske, men ellers skal vi
nok lidt længere hen i alfabetet udsigten til 65km i madkassen er sku ik
så tillokkende

-
Morten Dahl

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 17-05-01 11:18

"Mikkel Christensen" wrote...

> På lørdag derimod... Der er der første afdeling af RRH Open, så nu skal
> Mads og jeg til at bakke vores hårde ord op med nogle hårde omgangstider
> Nåja, det er vel egenlig bare mig der har et problem

Kom nu, Mikkel. Fortæl de ærede læsere om stuntet med baghjulet. Så kommer
min historie om det første møde med tilskuerene måske også på banen ;)

Mvh
Steen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-05-01 11:59

Steen D. Pedersen <sdp@mailme.dk> wrote in article
<zwNM6.106$4e7.3454@news.get2net.dk>...

> Kom nu, Mikkel. Fortæl de ærede læsere om stuntet med baghjulet. Så
kommer
> min historie om det første møde med tilskuerene måske også på banen ;)

Så skidt da...

Efter andet træningspas står jeg og puster ud op af traileren. Jeg står og
underer mig over at bagenden var meget mere livlig end normalt når jeg
bremsede ned for enden af langsiden, og samtidig føltes det som om at
knallerten faldt ind i svinget en gang i mellem.

Samtidig med jeg står og undres kigger jeg ned i græsset...:

"hov! der ligger da en bolt, gad vide om den kan bruges til noget"
[samler bolten op]
"det var da sært... den ligner nøjagtig en af min baghjulsbolte..."
(AF1eren har monosvinger og baghjulet er fæstet med 3 bolte)
[kigger på mit baghjul...]
"fuck..."
[det sortner en smule for øjnene da jeg opdager at det ER min bolt...]

Her ser jeg så at bolt hul nummer 1 er tomt. Bolt nummer to er raslet så
langt ud at den bare kan trækkes ud, og bolt nummer 3 kan jeg dreje med
fingrene... Få omgange mere og den sidste bolt var knækket og *GYYYYS*. Men
det var med garanti endt i et styrt der ikke bliver set så ofte...

Dette vækker natuligvis stor jubel hos de øvrige tilskuere

Frem med skruenøglen og boltene bliver spændt. Hårdt.
Og hvad kan man så lære af det...? For det første er de 15 eller 19NM der
står nævnt i manualos åbenbart ikke nok. For det andet inkluderer min
klargøring nu også at efterspænde disse bolte

Det er vel hændelser som disse der gør (ihvertfald vores) RR så sjovt?
(og endnu engang undskyld Steen - vi var altså i bedste mening da vi
forsøgte at reparere din gear pedal

--
Mikkel
Festen fortsætter lørdag

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 17-05-01 13:19

"Mikkel Christensen" wrote..

> Samtidig med jeg står og undres kigger jeg ned i græsset...:

Tag da bare æren for andres skarpsindige syn. Du havde aldrig fundet den ;)

> Dette vækker natuligvis stor jubel hos de øvrige tilskuere

Klart. De 2 tilskuere jeg var ved at tromle ned, pga. at styret på
mærkværdigste vis havde rystet sig løst, var også lige ovre for at høre om
jeg ikke vidste hvor styret sad på sådan en lille MC. "Jo da, det venstre
sidder hvor det skal sidde, det højre har jeg da delvist i hånden..."

> (og endnu engang undskyld Steen - vi var altså i bedste mening
> da vi forsøgte at reparere din gear pedal

Rolig nu, det gik da. I hvertfald var det det eneste pas hvor jeg ikke måtte
stoppe før tid.

/Steen

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-05-01 13:56

Steen D. Pedersen <sdp@mailme.dk> wrote in article
<FiPM6.128$4e7.4304@news.get2net.dk>...

> Tag da bare æren for andres skarpsindige syn. Du havde aldrig fundet den
;)

Hmmm... chokket må have fortrængt den detalje...

> [...]
> jeg ikke vidste hvor styret sad på sådan en lille MC. "Jo da, det venstre
> sidder hvor det skal sidde, det højre har jeg da delvist i hånden..."

Hahaha, det ærger mig nu stadig at jeg ikke så det

Men vi må nok hellere lige få den spændt ordentligt inden en eventuel
teknisk kontrol

--
Mikkel

Fra : Claus Rittig

Dato : 17-05-01 14:33

> "Mikkel Christensen"
> Steen D. Pedersen

I to er da lige så underholdende som Incompetent Fools Road Racing, den ene
taber baghjulet, den anden taber styret... Og Mads plejer at tabe cyklen...

Jeg må vist hellere ud at kigge på igen.

Rittig
"Jeg er roadracing tilskuer. Det er billigere end at gå i biffen, og meget
sjovere."

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 17-05-01 21:21

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<9e0vnj$6c4$1@news.inet.tele.dk>...

> I to er da lige så underholdende som Incompetent Fools Road Racing, den
ene
> taber baghjulet, den anden taber styret... Og Mads plejer at tabe
cyklen...

Hæh. Ja vi mangler egentligt blot at blande benzinen med 30% olie istedet
for 3 Men alle disse begynder"vanskligheder" skulle gerne snart være
ovre - ellers kommer vi sku bare til skade (eller kører en tilskuer ned

> Jeg må vist hellere ud at kigge på igen.

Hvis du ikke gider at køre til Herning kommer cirkuset da vist også herop
engang i juli/august. Mener der er et par løb heroppe.
Men det skal nok blive proklameret når vi har hjemmebane fordel

--
Mikkel

Fra : Morten Dahl

Dato : 18-05-01 07:24

> I to er da lige så underholdende som Incompetent Fools Road Racing, den
ene
> taber baghjulet, den anden taber styret... Og Mads plejer at tabe
cyklen...

Ja alt i alt med de deltagene kørere fra denne gruppe, ser det ud til at
blive en underholdende sæsson i 125std.

> Jeg må vist hellere ud at kigge på igen.

Det på Lørdag det sker i Herning, det kan være du også skal være med som
"fanklub/hooligan/vædskeforsyning"

> Rittig
> "Jeg er roadracing tilskuer. Det er billigere end at gå i biffen, og meget
> sjovere."

Dette er et faktum og kan som sådan ikke diskuteres

-
Morten Dahl
- desværre også "kun" RR-tilskuer, skal sku ned og smile lidt til bankdamen

Fra : Steen D. Pedersen

Dato : 18-05-01 10:55

> Morten Dahl
> - desværre også "kun" RR-tilskuer, skal sku ned og smile lidt til
bankdamen

Ellers skift til Mikkels bankdame. Hun klappede såvidt vides i sine små
hænder og tilbød guld og grønne skove (=større kassekredit) da hun hørte han
skulle til at køre 125Std.

Steen
AF-1 ( - Skrammerne stammer fra trailerturen)

Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 20-05-01 20:19

> [...]
> RR sporten i Nordjylland?
> ...eller vil du bare med ud og ha' det p*sse skægt sammen med os andre...?
-------------------------------------
Ville gerne, og har også gået og bokset med ideen... Men jeg støder hele
tiden på 2 problemer.

1. jeg er studerende, men skulle nok kunne finde pengende til at starte op,
men har ikke råd til at købe en bil til at transportere dyret rundt.

2. Jeg bor i en lejlighed inde midt i Aalborg, og har derfor ikke noget sted
at skrue på maskinen, og der er ikke det store mekaniker talent i mig =:)

Men det lyder rigtig fedt, og roadracing festivalen på Jyllandsringen i
sidste weekend gjorde ikke lysten mindre...

Anders Rude
SV650S ( der godt kunne leve med en lillesøster i form af en 125 )

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-05-01 06:55

Anders Rude Andersen <t-rex@sondergade.dk> wrote in article
<%MUN6.31530$zv2.2848218@news010.worldonline.dk>...

> 1. jeg er studerende, men skulle nok kunne finde pengende til at starte
op,
> men har ikke råd til at købe en bil til at transportere dyret rundt.

Nååh, det er nu ikke så slemt. Som regel får vi da arrangeret en en
passende trailer.
Så det skulle nu ikke være et problem.

> 2. Jeg bor i en lejlighed inde midt i Aalborg, og har derfor ikke noget
sted
> at skrue på maskinen, og der er ikke det store mekaniker talent i mig =:)

Hmmm.... nu kender jeg tilfældigvis en garage midt i Aalborg hvor vi
mangler en mand eller 2 mere til at holde huslejen nede på et fornuftigt
niveau...
Og mekanikertalent kan man hurtigt skaffe sig

Men kig da ud til Bulls MC i aften, så kan vi da tale om tingene.

--
Mikkel

Fra : Anders Rude Andersen

Dato : 21-05-01 09:10

> Men kig da ud til Bulls MC i aften, så kan vi da tale om tingene.
>
> --
> Mikkel
----------------------------

hvor er det lige deres klub hus ligger ?

Anders Rude

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 21-05-01 11:30

Anders Rude Andersen <t-rex@sondergade.dk> wrote in article
<434O6.32441$zv2.2967577@news010.worldonline.dk>...

> hvor er det lige deres klub hus ligger ?

Lige her...:

http://navnebog.degulesider.dk/cgi/mapr.pl?MCOUNTYID=851&MCOUNTY=Aalborg&MST
REETID=9724&MHOUSENO=5&MSTREET=%D8sterport&MZIP=9000&MCITY=Aalborg&&MNAME=Bu
lls+MC+Motorcykelklubben&MADDR=%D8sterport+5&MPHONE=98+16+40+68&MFAX=&&NAVN=
bulls&AREA=HD&SORTERING=NAME&MAX=10&DB=T&&SPR=9&TDFID=02248533&&SIDE=1&

(eller søg på bulls i navnebogen på www.dgs.dk

--
Mikkel