Als-træf?
Fra : Joachim Schmidt

Dato : 19-08-04 18:57

Er der slet ingen herinde der plejer at tage til als-træf?

Det er måske fordi der plejer at være mange tyskere?

Als-træf 2004: http://www.mc-kaeden.dk/

/Joachim

Fra : Frans jensen

Dato : 21-08-04 18:11

On Fri, 20 Aug 2004 19:06:16 +0100, "Joachim Schmidt"
<joachim.schmidt@SLETmail.dk> wrote:

>Er der slet ingen herinde der plejer at tage til als-træf?
>
>Det er måske fordi der plejer at være mange tyskere?
>
>Als-træf 2004: http://www.mc-kaeden.dk/

havde planlagt at køre til Als, det er jo MC-Kædens 30 års
jubilæum,
men en tur til træf hos Kaffeklubben MC Bundgas i Brønderslev
hvor jeg på vej til træffet i går kørte de første 50 km. i øsende
regn og en hjemtur i dag i stiv kuling har ligesom fjernet lysten
til at køre yderligere 600 km. i denne weekend

mvh Frans