Renault Mégane 1996.
Fra : Snavox

Dato : 20-08-04 14:33

Hej.

Denne sælges for knap 50.000. Har gået 180.000. Er der noget særligt, man
skal være opmærksom på? Motoren er 1,4.

Venlig hilsen

Poul

---

Fra : Frank

Dato : 20-08-04 21:48

Talte lige med min lokale Suvo mand i dag, da jeg bestilte
undervognsbehandling til min bil. Han sagde at de 2 biler der har størst
problemer med rust i er Opel og Renault, så du skal nok gå den godt efter
under bunden.

Fra : Hans Christian

Dato : 21-08-04 00:14

"Frank" <cyberlion40@mail.tdcadsl.dk(fjern40)> skrev i en meddelelse
> [...]
> problemer med rust i er Opel og Renault, så du skal nok gå den godt efter

Igen... Jeg har en clio fra 92. med 260000km på tælleren. Har fået
undervognbehandling 2 gange i løbet af 12år.
Den har intet rust i undervognen... Så jeg tvivler megane er værre... De har
iøvrigt 8års rustgaranti....
De havde selv min clio fra 92 dengang jeg købte den. den er galvaniseret og
zinkbehandlet....

Venlig hilsen

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 23-08-04 11:43

Hans Christian wrote:

> [...]
> iøvrigt 8års rustgaranti....
> De havde selv min clio fra 92 dengang jeg købte den. den er galvaniseret og

Kan kun tilslutte mig .. det er en skrøne at Renault skulle være skidt
kørende rent rustmæssigt. Den med at de også skulle have et generelt
dårligt elsystem kan jeg heller ikke tilslutte mig.

/Jan "1996 - Clio - 196tKm"

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 24-08-04 12:26

skulle ha været 296tKm ..