Kværn kører med 8-9000 omdr. i tomgang.
Fra : Thim Jørgensen

Dato : 20-08-04 13:07

Mit gas kabel røg i sidste uge og jeg tænkte at det må da være ligeså let at
skifte som et obligatorisk olie bremseklods skifte. Men ak.

Kablet sad fast nede imellem karburatorerne og jeg var nødt til at fjerne
luftslussen (Den hvor luftfilteret sider i J) først..

Jeg fik sat kablet på som det skulle, men kunne ikke få gummimembranerne til
at sidde, som de skulle. De er højst ssh. 14 år gamle og jeg fik dem først
til at side ordentligt, da jeg pillede karburatorerne af og samlede hele
skidtet i dette led.

Men når jeg starter kværnen går den straks op på 8-9000 omdr. i tomgang,
hvilket jo ikke er helt rigtigt.!

Jeg har checket at gasspjældene lukker ordentligt i, samt at chokeren også
funker som den skal, men kan ikke løse problemet.

Så hvad kan der være galt.Er den ikke samlet ordentligt i luftslussen /
karburatorerne, kan jeg have pillet ved et eller andet..!

Nogen der kan redde de sidste 14 dage af min ferie J

På forhånd Tak

Thim Jørgensen

Fra : Moller

Dato : 20-08-04 13:27

Thim Jørgensen wrote:

   en masse om gaskabel der ikke ville...

   Nå, men hvad maskine snakker vi om ? da der jo er forskel på om det er
enkelt kabel, dobbeltkabel osv...

   Og fik du monteret choker kabelt korekt da du samlede det hele igen ?

--
VH
Lars Molnit

Fra : Thim Jørgensen

Dato : 20-08-04 16:11

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
> Thim Jørgensen wrote:
>
> en masse om gaskabel der ikke ville...
>
> Nå, men hvad maskine snakker vi om ? da der jo er forskel på om det er
> enkelt kabel, dobbeltkabel osv...

hmm ups. Det er en Suzuki GSX-R 400 RS (GK73A) Den med den røde bagende.
Dvs.det er et enkelt kabel!

> Og fik du monteret choker kabelt korekt da du samlede det hele igen ?

Chokeren kan trækkes frem og tílbage som den skal...Så intet i klemme der!

Mvh. Thim

Fra : Dak

Dato : 21-08-04 10:29

> Så hvad kan der være galt.Er den ikke samlet ordentligt i luftslussen /
> karburatorerne, kan jeg have pillet ved et eller andet..!
>
> Nogen der kan redde de sidste 14 dage af min ferie J

Sådan går det jo når man ikke har de fornødne håndværker skills. husk nu
at ringe til mig først inden du begynder at rode.

Dak
Suzuki GS500Ev

Fra : Thim Jørgensen

Dato : 21-08-04 11:15

> Sådan går det jo når man ikke har de fornødne håndværker skills. husk
nu
> at ringe til mig først inden du begynder at rode.

Haha....Jeg har sgu ikke råd til et nyt bundkar fordi du bytter om på højre
og venstre

Thim

Fra : MSP

Dato : 24-08-04 01:58

> Haha....Jeg har sgu ikke råd til et nyt bundkar fordi du bytter om på
højre
> og venstre
Den kræver en forklaring..........

mogens

Fra : Armand

Dato : 31-08-04 16:34

MSP <div@s-pedersen.dk> skrev i en

> Den kræver en forklaring..........

Lyder som én der ikke har nået at læse min gentagne anbefaling om altid at
bruge skraldenøgle til at løsne bundskruen med :-/

--
Armand.