Vand i svinger FZS600
Fra : Arne Lorenzen

Dato : 19-08-04 21:37

Undrer mig noget over hvordan en god sjat vand finder ind i bagsvingeren på
Fazeren - i begge sider? Konstaterer det i forbindelse med at jeg løsner
kædestrammerne.

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : NielSV650

Dato : 19-08-04 23:01

"Arne Lorenzen" <alo@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> Undrer mig noget over hvordan en god sjat vand finder ind i bagsvingeren

> Fazeren - i begge sider? Konstaterer det i forbindelse med at jeg løsner
> kædestrammerne.

Ja, totalt skod! Oplevede det samme på min fars Fazer. Løsningen må være at
file afløsrillerne op så vandet kan komme ud - også selvom der sidder to
sandkorn i afløbet.

Niels
S FAU himmelblau
http://dfmc.dk/158

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 20-08-04 07:14

"NielSV650" <s991793@student.dtu.SKRID.MAKKER.dk> wrote in

> [...]
>

> Ja, totalt skod! Oplevede det samme på min fars Fazer. Løsningen må
> være at file afløsrillerne op så vandet kan komme ud - også selvom der

Afløbsrillerne? Er der det?
Det må jeg lige ha kigget på når jeg kommer hjem fra arbejde.
(Synes ellers ikke vand burde kunne komme ind i svingeren overhovedet)

--
Arne / FZS600

Fra : NielSV650

Dato : 20-08-04 09:58

> Afløbsrillerne? Er der det?

Yup, i endepladerne skulle der meget gerne være nogen. Ellers laver du dem
bare.

> Det må jeg lige ha kigget på når jeg kommer hjem fra arbejde.
> (Synes ellers ikke vand burde kunne komme ind i svingeren overhovedet)

Nej, jeg finder det også lidt underligt...

Niels
Fazer-mekker